רוצה לחזור לקשר עם האקס

RockQueen

New member
רוצה לחזור לקשר עם האקס

שלום אני והאקס שלי לא מדברים כבר מעל חצי שנה, כשבועיים לאחר הפרידה הפסקנו לדבר ושבוע אחרי גיליתי שהוא עובד על 3 חברות שלי שהוא חבר שלהן.. אז גיליתי להן והן שנאו אותו לתקופה ובגלל זה הוא שונא אותי.. אני עדיין חושבת עליו ולא הפסקתי לחשוב עליו במשך החצי שנה האחרונה שאלתי היא האם כדאי לי לחזור לדבר איתו בתור ידידים אם עדיין יש לי רגשות אליו ועלול להיווצר מצב לא נעים שאני ארצה לחזור והוא לא ואני רק אפגע מזה? תודה
 

ChilD SouL

New member
לא.

הסיכוי שתיפגעי הוא גבוה בהרבה מהסיכוי שיהיה בניכם קשר כלשהו [ידידותי\חברי וכו']. אם הוא היה מעוניין בקשר איתך - הוא כבר היה מראה סימני חיים, אם זה לא קרה עד כה - חבל להחזיר עתרה ליושנה ולעורר שדים מתים [סוג של...], בייחוד כשאת עדיין מרגישה כלפיו משהו.
 

RockQueen

New member
אבל..

אנחנו רואים אחד את השני מלא פעמים יש מועדון אחד בת"א ששנינו הולכים אליו כל הזמן, וכל פעם אנחנו עוברים אחד ליד השני ומסתכלים אחד על השני חוצמזה שבפעם האחרונה שהייתי שם הייתי עם מישהו והאקס שלי ישב בצד והסתכל עלינו.. ואני ראיתי אותו.. ולדעתי היה לו מבט של קנאה בעיניים. ושלא נוסיף את העובדה שעדיין יש לו תמונות שלו במאיספייס שאני צילמתי! ממ.. מה דעתך עכשיו?..
 
דעתי לא השתנתה

זה כמו שתשאלי אותי האם כדאי לך לאכול לחם שמריח נפלא, ונראה פריך ועסיסי כמו שרק לחם שרק יצא מהתנור יכול להיראות כשאת רגישה ללחם וזה עשוי לפגוע בך. אם קשה לך עם הנוכחות שלו, תתרחקי ממנו. תתנתקי.
 
מממ

לפעמים זה מאוד קל להשקיף מן הצד ולאמר "בשום אופן לא". כל היתר אמרו לך "לא" באופן נחרץ. מצד שני, לעתים אהבה רומנטית עולה על כל רצון והחלטה, כך שלא תעזור לך שום עצה טובה. לא ציינת שאת עדיין מאוהבת בו ומתגעגעת אליו. דיברת על להיות ידידה שלו כפיצוי על "עגמת הנפש" שהסבת לו (?) אני רק מניח שאת מתגעגעת אליו גם אם לא ציינת זאת (?) אם לא תחזרי אל החבר הקודם שלך, אז תמשיכי להתגעגע אליו ולרצות אותו כנראה עוד תקופה מסויימת. אם תחזרי אליו, יהיו לכם שבועיים שלושה נפלאים ולאחר מכן המצב אט אט יחזור לקדמותו, כלומר כל העניינים הישנים שהפריעו לך, יחזרו ויפריעו לך עד לנקודת השבירה שלך. ואז מה? שוב פרידה... שוב ייסורי געגועים...עד איןסוף. זו נפש האדם. תרגישי טוב
 

RockQueen

New member
אתה צודק

לא ציינתי אך אני עדיין אוהבת ומתגעגעת אליו.. לא אמרתי שאני רוצה לחזור לדבר איתו בנסיון לחזור לקשר ממשי איתו זה פשוט הגעגועים שמכים בי כבר מעל חצי שנה מאז הפרידה והבעיה היא שאף אחד מכל הבנים שהייתי איתם מאז הפרידה ממנו לא נראה לי יותר טוב ממנו.. תמיד השוותי את כולם אליו והבנתי שאף אחד לא ישתווה לו הוא היה האהבה האמיתית הראשונה והאחרונה שלי לא אמרתי שלא יהיה אחד כמוהו או אפילו יותר טוב ממנו אבל חשבתי שאולי אם אני אחזור לדבר איתו זה קצת יקל עליי..
 
לא

הוא אדם רע, ואל תהיי אתו. אם שקר לחברותיך, בודאי מותר לך לספר להן וגם חובתך. לא יפה שנסה לרמותן, ולא יפה שעזב אותך כי הגנת עליהן.
 
ניתוק הקשר קדם בזמן לגילוי שקריו של החבר

מר אדם אוהב וחושב, אתה מעולם לא שיקרת כדי לקדם את עניינך האישיים. אתה איש צדיק.
 
למעלה