רוצה לעבוד קצת עם קבלות ומסתבך

restart3

New member
רוצה לעבוד קצת עם קבלות ומסתבך

שלום אני מתכוון להתחיל לעבוד כנותן שרות במוסד חינוכי אחת לשבוע בשכר שבועי של בערך 180 שח, והם הציעו שאעבוד עם קבלות . (בלי קבלות הם יוכלו לשלם לי מסכורת אך שכר נמוך יותר) השנה פתחתי כבר תיק עוסק זעיר לעסק קטן שלא עבד(0הכנסות) ונשאר עם 0 פעילות. סוף השנה התיק ,לפי מה שהבנתי יסגר עם אחליט כך . בנוסף בגלל בירוקרטיות התיק נפתח בזמנו בדרום וכעת כבר עברתי לירושלים והתיק עדיין נשאר בדרום. שאלות : אם אעבוד עם קבלות, כמה בערך ישאר לי נטו בכיס מ180 שח שבועי ? האם אפשר להמשיך עם אותו תיק קודם ו, האם להעביר התיק מהדרום עכשיו או מה ואיך לעשות ? האם יש לי "עסק" רק מול מס הכנסה או שצריך כאן עוד בירוקרטיות כמו ביטוח לאומי וכ"ו ? בנוסף : מישהו יודע לאן בירושלים אפשר לפנות בעניינים כאלה ? ( כי יש רק מענה ממוחשב וטלפונים לפקיד שומה1 ,פקיד שומה 2 ובלי שום השבר מה זה אומר )
 
עליך לעדכן את הרשויות

במידה ומדובר בעיסוק שונה מהקודם עליך לעדכן את מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי על כך. תוכל להישאר בגדר עוסק פטור. כמה יישאר לך זה תלוי בהכנסות האחרות שלך ובהוצאות שאתה מוציא לשם העסק.. זה משתנה מאדם לאדם. שיש עסק הוא מנוהל מול כל 3 הזרועות: מל"ל, מס הכנסה ומע"מ. עליך לפנות לפקיד שומה ירושלים 1 או 3 שכתובתם בכנפי נשרים 66 ירושלים . ראה בטופס פתיחת התיק ממס הכנסה שנשלח אליך (טופס ירוק) איפה נפתח לך תיק. בברכה,
 

restart3

New member
הייתי בכנפי נשרים והיא אמרה שעצמאים לא אצלם

ואז היא בדיוק מיהרה והלכה מהדלפק למשהו (ובסוף עם כל התור בירוקרטיות וטעיויות שהיו שם וכ"ו -בסוף שכחתי לשאול לאיפה כן לגשת)
 
למעלה