רוצה לשתף בהגיגים של הבנים שלי

רוצה לשתף בהגיגים של הבנים שלי

רמת המפותחות של הדור הזה..הורסים.. כל פעם שאני כועסת או גוערת או מדברת בטונים נוזפים או לחלופין לא מסכימה לתת משהו שהם רוצים מסיבות כאלה ואחרות הם אומרים לי אמא עכשיו אנחנו לא אוהבים אותך! אגואיסטים או לא? שאני מחייכת שאני שומעת אותם הם מיד אומרים לי אמא רק ככה אנחנו אוהבים אותך אמא עכשיו אנחנו מאוד אוהבים אותך. או..אמא האגו שלך מתפרץ וזה לא נעים לי..אמא האגו הזה מפריע לנו...הערוץ פתוח כל הזמן הם סופגים וסופגים לתוכם ומתעוררות גם בהם אבחנות.. גם אם נדמה לנו שהם ממשיכים בשלהם ולא שמים לב... חופש נעים
 

sombol1

New member
גם אצלי זה דומה ואני אומר להם שהבחירה בידם

אני אומר לבנים שלי בני 5 ו3 שהם יכולים לבחור איזה סוג של אבא יהיה להם אבא יכול להיות טוב אוהב ומפנק ויכול להיות כועס גוער ונוזף הכל בשליטה שלהם בידיים שלהם אם הם יקשיבו ויסבירו ולא יתנהגו באלימות....אז הם ירוויחו ! :)
 
נכון מאד, כל עוד אנחנו מצליחם לא לצעוק

כי מצעקות הם אף פעם לא לומדים, סתם מרגישים אשמים בלי שבאמת תהיה התקדמות מכך, אבל זה נחמד שנותנים להם את הבחירה באיזה סוג אבא או אמא יהיה להם, אהבתי!
 
אהבתי מאוד סומבול ../images/Emo13.gif

ועוד ציטטה מאתמול.. איתמר חטף לבנימין משחק ונתן לו מכה קטנה על הדרך.. בנימין פונה לאיתמר בתגובה למעשה.."איתמר ככה זה לא אהבה איתמר" אני "נחנקתי"..לא מבינה מאיפה הם מביאים התבטאויות כאלה יותר מזה ניסוחים כאלה..לא משנה איך ולמה וכמה זה פשוט עובד!!
 
ממש ככה../images/Emo13.gifהטלוויזיה פתוחה והם סופגים

זה לא יאמן, לפעמים יש לי הרגשה שהם בכלל לא מקשיבים ומרוכזים בעניינים שלהם וכאילו הטלוויזיה שפתוחה כל היום על ערוץ 66 זה רק בשבילי... ופתאום יש להם יציאות כאלו, ממש משפטים שלמים שספגו מהטלוויזיה גם אני כל הזמן מתרגשת מהעניין הזה:)) חופש נעים גם לך
אמא יש רק אחת
 
למעלה