רינוצ'קה..בשבילך יפתי שלי!

ספי סול

New member
הווופה מור איזה תמונות ואיזה מחשוף מבלבל

אני בוהה בתמונות שעתיים סחתיין עלייך......................................
 

ספי סול

New member
אני בכלל חושב שאותה רינוצ'קה שלך עזבה את הארץ

מבלי להיפרד ממני.................... נו מה איתה מור יודעת לאן נעלמה הילדה...........??????
 
הוו

מסמיקה עד התנוכים... רינוצ'קה יצאה לסדנת ויפאסנה. יצאה ללמוד טכניקות המדיטציה. האמת היא כששאלתי אותה אם זה הזמן, אחרי אכילת המצות לתרגל תנוחת ישיבה מתוחה כשהרגליים משולבות, היא טוותה מלמול של להשתחרר תרתי משמע..איפפפ נו 30/4 מי מגיע לזאפה?
 

ספי סול

New member
התנוחה של הרגליים המשלובות..............

הייתי מעדיף אותה בתנוחה אחרת............ טוב את יודעת שאני לא יכול לזרום לישחות כאלה איתך בפורום הזה יש לך את המספר של האי סי קיו שלי.........??????? וה-30/4....... רק עכשיו את אומרת שאתן הולכות להופעה הזאת..................
 
אויי גוועלד

ספינקה תיכף יבליחו משמרות הצניעות איך אתה מדבר איך? אי סי קיו? פשיוו אתה אנאכרוניסט! 30/4. אני אהיה שם (ככל הנראה)..נו יש עוד זמן להזמין כרטיסים!
 

ספי סול

New member
איך אני מדבר? את התחלת נו מור מהנהיית לי

רבנית עכישיו איזה צניעות מה צניעות עכשיו אני רעעעעעעעעעעעעעעבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נגמרו לי כל הפיתות אין לי מה לאכול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
אוחח אני מתגעגעת אליו

לשולחן הקבוע שלנו בקדמת הבמה, לריגוש הגואה, לקול המלטף, למבטים, לחיוך כששר ומביט בי, אפילו למושב הכיסא הספרטני ששוחק לי את עצם הזנב בכל פעם מחדש.. רינה! מתגעגעת אלייך! ספי. הזמנת כרטיס ל30/4? נו למה אתה מחכה!
 

ספי סול

New member
מי בא? אילנה ליז רינה כל הקבועים???????

אם כולם מגיעים אני בא ואני אפילו מתחייב לשמור לך על השולחן "הספרטני" ..................... מה זה השפה הזאת שלך מאיפה מביאה את המילים המצחיקות האלה.................
 
למעלה