ריק אלבז הבן של בני

irisiris1

New member
* מה מפריע לי בתכנית * תקראו ../images/Emo10.gif***

א. פרסומות בכל רגע - פוגם בחווית הצפיה, התרעתי על כך בעבר, התעלמות מוחלטת. ב. התנהלות כושלת - אין סדר מראש אלא ניסוי ותהיה - שיפוט של המשתתפים ואח"כ חרטה עקב תגובות המשתתפים, סיום בראשית יולי ואח"כ חרטה והמשך העונה, הסתרת מידע מהקהל (המשתתפים חוזרים הביתה ורק מגיעים לחזרות), סילוק המתמודד הכי מעניין של העונה (א.ב.) ואח"כ השבתו לרגע תוך הבטחה שיקבל תכנית בקשת, השתקת המתמודדים דווקא כשהם אומרים דברים מעניינים וחתרניים על ההפקה, מנהליה, משתתפיה ושופטיה. בקצב הזה יש לנו טלויזיה סובייטית לתפארת. חבל, כי אפשר היה לקחת את חומר הגלם הזה בשם היכל התהילה לאפיקים הרבה יותר מוצלחים, אולי בגלגול הבא, ואולי עם עורכי תוכן אחרים..קצת יותר ליברליים וקצת פחות פחדנים.
 

בוףברכה

New member
1X3+2

ועוד..רוחמה..פחות אלבז...חלקייטולדנו וחצי(פאה)... כפול.. ..אדם בחזקת מייקל...זה..יוצא.. 10 ילדים...... מיק יואל גבע....המחשבת..בע"מ..
 

מיק101

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חולה על הפטיש הזה....
 

בוףברכה

New member
רק עכשיו הסתיימה ההדחה...

היום הם משכו את כל ההופעות של הזמרים.... עכשיו סיני נפגש עם רעייתו..והוא בדרך לשבי...אריק לא רוצה לחזור לגלגל ההצלה... אוטוט יתחיל סיבוב 2 של הזמרים..תיהיה הצבעה נוספת... אריק סיני מיתרגש...לא חשב שהוא יהיה זה שעוזב...
 

lotaria

Well-known member
לא להאמין.מייקל ואלבז הגיעו לשלב הזה ב

בלי שום הצדקה.כל הכבוד אריק.טוב שאתה לא חוזר לגלגל הצלה.
 
לעצבנית אש111

חוץ מזה בני אלבז התגרש שהוא נהיה חרדי והוא התחתן עם משהי אחרת אז אל תגידי שזה בן מחוץ לנישואים
 
למעלה