רישום פלילי וביטולו

POPAY

New member
רישום פלילי וביטולו

לפני 14 שנים נעצרתי במשטרה על שטות שעשיתי הייתי בן 14 הודתי במיוחס לי קראו לאבא שלי ושיחררו אותי . מאז לא שמעתי מהמשטרה . שרתתי בצבא והיום אני מועמד לעבודה במקום ממשלתי .שאלתי הינה האם יש רישום פלילי במשטרה או שאף אחד לא רשם זאת .שנית אם אכן יש רישום האם הוא לא נמחק לאחר מספר שנים האם אני צריך לבקש זאת או שזה אוטומטית נמחק? מה לעשות מה מצבי הפלילי ואיך אפשר לדעת מה לעשות
 

zamit

New member
ר.פ

למיטב ידיעתי קטין אשר נתפס בצורה חד פעמית ולא נתפס שוב עד לגיל 18 לא ירשם כנגדו רישום פלילי. הדרך הטובה ביותר לבר זאת היא לבקש "תעודת יושר" ממשטרת ישראל באזור מגוריך.
 
לא צריך לבקש תעודת יושר ...

אתה יכול פשוט לפנות ולבקש את פרטי המרשם הפלילי הנוגעים אליך. סעיף 12(א) בחוק המרשם הפלילי ותקנת השבים, אומר: "כל אדם זכאי לעיין במידע שבמרשם הנוגע לו". הבקשה כרוכה בתשלום אגרה לא גבוהה. אפשר להגיש אותה בכל תחנת משטרה על גבי טופס שיועד לכך. ראה תקנה 5 בתקנות המרשם הפלילי ותקנת השבים: "(א) המבקש לעיין במידע שבמרשם הפלילי (להלן - המידע) הנוגע לו, יגיש למשטרת ישראל בקשה בכתב חתומה בידו על גבי הטופס שבתוספת. (ב) היה המידע על אדם הנתון להשגחת אפוטרופוס, תוגש הבקשה בידי האפוטרופוס והוא יהיה רשאי לעיין במידע; האפוטרופוס יציג עם הגשת הבקשה ראיה לסמכותו לפעול בשמו של האדם שהמידע נוגע לו. (ג) הוגשה למשטרת ישראל בקשה, תאשר קבלתה למבקש. (ד) המבקש לעיין במידע לפי תקנות אלה ישלם אגרה של 27 שקלים חדשים; התשלום ייעשה על ידי הדבקת בולי הכנסה על גבי טופס הבקשה. (ה) הסכום הנקוב בתקנת משנה (ד) ישתנה ב-1 בינואר של כל שנה (להלן - יום השינוי) לפי שיעור עליית המדד החדש לעומת המדד היסודי; לענין זה - "מדד" - מדד המחירים לצרכן שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה; "המדד החדש" - המדד שפורסם בחודש נובמבר שלפני יום השינוי; "המדד היסודי" - המדד שפורסם בחודש נובמבר שלפני יום השינוי הקודם ולענין יום השינוי ב-1 בינואר 1995, המדד שפורסם בחודש אוגוסט 1994. (ו) סכום שהשתנה כאמור בתקנת משנה (ה) יעוגל לשקל החדש השלם הקרוב, וסכום של חצי שקל חדש יעוגל כלפי מעלה.".
 

אסף E

New member
אם אתה גר באיזור ת"א (וגם אם לא)

נסה לברר לאן לפנות על מנת לעיין במרשם הפלילי הנוגע לך כפי שיוסאריאן פרט. טלפון של מדור תביעות פלילי ת"א, דובנוב 10, 6948462 קבלת קהל בין 1230-0800.
 
למעלה