רכבות תגבור מגמר גביע המדינה בכדורגל.

מצב
הנושא נעול.

scooby5

Member
מה הרעיון שהרכבת עוצרת בחוצות המפרץ ולא בק.
חיים? לאיזו מטרה בדיוק יגיע נוסע מהמשחק של גביע המדינה לאיזור חוצות המפרץ באמצע הלילה!?
אתה צודק לגמרי. פניתי לשרית מהרכבת,
אך היא לא ענתה לי על השאלה. אם יש כאן מישהו מחברי הפורום, שיש לו דרך להציף את הבעיה לגורמים הרלוונטיים ברכבת, אני אשמח מאוד, וכמוני בטוח שישמחו אוהדים נוספים.
 
אתה צודק לגמרי. פניתי לשרית מהרכבת,
אך היא לא ענתה לי על השאלה. אם יש כאן מישהו מחברי הפורום, שיש לו דרך להציף את הבעיה לגורמים הרלוונטיים ברכבת, אני אשמח מאוד, וכמוני בטוח שישמחו אוהדים נוספים.
תחנות קיסריה,עתלית וקריית
חיים אינן מאוישות בלילה, תחנת חוצות המפרץ פועלת בלילות, מיועדת לפיזור אוהדים/נוסעים לקריית אתא. שפרעם.ומתחם מגורים בקריית חיים דרום וצומת הצריף.
 

scooby5

Member
תחנות קיסריה,עתלית וקריית
חיים אינן מאוישות בלילה, תחנת חוצות המפרץ פועלת בלילות, מיועדת לפיזור אוהדים/נוסעים לקריית אתא. שפרעם.ומתחם מגורים בקריית חיים דרום וצומת הצריף.
אמנם זו לא החלטה שלך, אבל
התשובה אינה הגיונית ואינה נכונה, מכמה סיבות: 1. הרכבת האחרונה לק.חיים מכיוון המרכז, מגיעה לשם בשעה 0114 (הרכבת יוצאת מת"א אוניברסיטה בשעה 2345, הרבה אחרי שעת הסיום המתוכננת של המשחק), כך שתחנת ק.חיים תהיה מאויישת. 2. גיאוגרפית, ק.אתא, שפרעם ודרום ק.חיים קרובות בהרבה לתחנת ק.חיים מאשר לחוצות (חוצות המפרץ נבנתה במימון של הנהלת המרכז המסחרי ומיועדת אליו בלבד. אין שום שטח מגורים בטווח הליכה סביר משם!).
 

Raith

New member
תחנות קיסריה,עתלית וקריית
חיים אינן מאוישות בלילה, תחנת חוצות המפרץ פועלת בלילות, מיועדת לפיזור אוהדים/נוסעים לקריית אתא. שפרעם.ומתחם מגורים בקריית חיים דרום וצומת הצריף.
אני חושב שמי שהגה את הרעיון קצת התבלבל
שכן אף נוסע שיורד בחוצות המפרץ לא רוצה להגיע לק. אתא או לשפרעם. אם כבר, הוא יירד בלב המפרץ ששם מרחק ההליכה לתחנת האוטובוס קצר הרבה יותר.
 

scooby5

Member
אני חושב שמי שהגה את הרעיון קצת התבלבל
שכן אף נוסע שיורד בחוצות המפרץ לא רוצה להגיע לק. אתא או לשפרעם. אם כבר, הוא יירד בלב המפרץ ששם מרחק ההליכה לתחנת האוטובוס קצר הרבה יותר.
תובנות לאחר המשחק:
הרכבות חזרה עצרו בקרית חיים (לפחות השנייה בה אני נסעתי וזו שאחריה). הוכח גם מעל לכל ספק שהעצירה בחוצות (כמו גם בתחנות הביניים הפרבריות) מיותרת לחלוטין. נקודה חשובה לציון (שלילי) נוגעות להתנהגות הנהלת תחנת בני ברק שגררה התנהגות בעייתית של קהל אוהדי חיפה. מתוך כוונה (חיובית, אני מניח) לא ליצור לחץ, מנהל תחנת בני ברק כמעט גרם לאסון (וגם שילם על כך, כאשר נחבט בידי אחד האוהדים). כשהגענו, אלפי האנשים לתחנה, עמדה ברציף 3 רכבת DD ריקה. כנראה מטעמים תפעוליים, הוחלט שלא היא תצא ראשונה, אלא מערך ריק שחזר מכפ"ס. האנשים שכבר היו ברציף, נקראו לרדת מהרכבת שעמדה לה ברציף 3, ולהמתין על רציף 1. כך נוצר ריכוז של המון אדם על רציף 1, ממתין לרכבת שעתידה להכנס לרציף, בעוד מנהל התחנה מנסה נואשות להרחיק אותם מקצה הרציף, תוך שהוא מבטיח שהרכבת תיכנס מיד (במשך כ-20 דקות), ומתנה את כניסתה בהתרחקות האוהדים. ברגע שהתמלאה מכסת האנשים על הרציף, הוחלט לסגור את שערי התחנה, עד שתצא הרכבת, מה שהוביל ללחץ על השערים, בעוד המאבטחים מנסים לסגור אותם, ותוך כדי כך פוגעים בכל מיני אוהדים תמימים שנקרו בדרכם (לידי נפגעה בחורה צעירה, מפח אשפה עשוי בטון, שהושלך ע"י מאבטח בבעיטה, ע"מ לסגור את השער במהירות). לבסוף, לאחר שהרכבת הראשונה התמלאה, בעודה על הרציף, הכריז מנהל התחנה כי רכבת נוספת תצא מרציף 3 ואפשר לעבור אליה. או אז פתחו מאבטחי התחנה את השערים, וקהל האוהדים שהיה דחוק ודחוס דרס כל מה שזז בדרכו לרכבת (ושוב, לידי ומול עיני, נרמס ילד ונדחק אל שערי המתכת, כאשר כל ניסיון לגונן עליו בגוף מצד אוהדים שפויים נכשל בשל הלחץ שנוצר. התוצאה - המון עט על הרכבת, ילד ממרר בבכי). בנוסף, אנשים התלוננו על מחסור בעודף בקופות התחנה. עוד תהייה: כשירדנו בבני ברק, הכריז מנהל התחנה, שמי שקנה כרטיס לת"א מתבקש להכין 5.5 ש"ח תוספת, בגין הכרטיס מת"א לבני ברק. הרעיון כשלעצמו נכון וצודק, אך לעניות דעתי, יש לקבל תמורת הכסף כרטיס נסיעה, מה שלא נופק בפועל, כך שמנהל התחנה אסף 5.5 ש"ח מנוסעים שירדו, ללא מתן כל קבלה שהיא בעבורם. לסיכום: אפשר ורצוי היה להיערך טוב בהרבה מבחינה תפעולית-בטחונית-בטיחותית. מאידך, מבחינת השירות עצמו - כל הכבוד. הרכבות נסעו בצורה ורציפה, וסיפקו שירות מצויין שאף אחד לא יכול היה להחליפו. הערה אחרונה: אני מתנצל אם נראה היה כאילו הכעס שלי על הרכבת הופנה כלפי מייקל אשבי. חג שמח.
 
תובנות לאחר המשחק:
הרכבות חזרה עצרו בקרית חיים (לפחות השנייה בה אני נסעתי וזו שאחריה). הוכח גם מעל לכל ספק שהעצירה בחוצות (כמו גם בתחנות הביניים הפרבריות) מיותרת לחלוטין. נקודה חשובה לציון (שלילי) נוגעות להתנהגות הנהלת תחנת בני ברק שגררה התנהגות בעייתית של קהל אוהדי חיפה. מתוך כוונה (חיובית, אני מניח) לא ליצור לחץ, מנהל תחנת בני ברק כמעט גרם לאסון (וגם שילם על כך, כאשר נחבט בידי אחד האוהדים). כשהגענו, אלפי האנשים לתחנה, עמדה ברציף 3 רכבת DD ריקה. כנראה מטעמים תפעוליים, הוחלט שלא היא תצא ראשונה, אלא מערך ריק שחזר מכפ"ס. האנשים שכבר היו ברציף, נקראו לרדת מהרכבת שעמדה לה ברציף 3, ולהמתין על רציף 1. כך נוצר ריכוז של המון אדם על רציף 1, ממתין לרכבת שעתידה להכנס לרציף, בעוד מנהל התחנה מנסה נואשות להרחיק אותם מקצה הרציף, תוך שהוא מבטיח שהרכבת תיכנס מיד (במשך כ-20 דקות), ומתנה את כניסתה בהתרחקות האוהדים. ברגע שהתמלאה מכסת האנשים על הרציף, הוחלט לסגור את שערי התחנה, עד שתצא הרכבת, מה שהוביל ללחץ על השערים, בעוד המאבטחים מנסים לסגור אותם, ותוך כדי כך פוגעים בכל מיני אוהדים תמימים שנקרו בדרכם (לידי נפגעה בחורה צעירה, מפח אשפה עשוי בטון, שהושלך ע"י מאבטח בבעיטה, ע"מ לסגור את השער במהירות). לבסוף, לאחר שהרכבת הראשונה התמלאה, בעודה על הרציף, הכריז מנהל התחנה כי רכבת נוספת תצא מרציף 3 ואפשר לעבור אליה. או אז פתחו מאבטחי התחנה את השערים, וקהל האוהדים שהיה דחוק ודחוס דרס כל מה שזז בדרכו לרכבת (ושוב, לידי ומול עיני, נרמס ילד ונדחק אל שערי המתכת, כאשר כל ניסיון לגונן עליו בגוף מצד אוהדים שפויים נכשל בשל הלחץ שנוצר. התוצאה - המון עט על הרכבת, ילד ממרר בבכי). בנוסף, אנשים התלוננו על מחסור בעודף בקופות התחנה. עוד תהייה: כשירדנו בבני ברק, הכריז מנהל התחנה, שמי שקנה כרטיס לת"א מתבקש להכין 5.5 ש"ח תוספת, בגין הכרטיס מת"א לבני ברק. הרעיון כשלעצמו נכון וצודק, אך לעניות דעתי, יש לקבל תמורת הכסף כרטיס נסיעה, מה שלא נופק בפועל, כך שמנהל התחנה אסף 5.5 ש"ח מנוסעים שירדו, ללא מתן כל קבלה שהיא בעבורם. לסיכום: אפשר ורצוי היה להיערך טוב בהרבה מבחינה תפעולית-בטחונית-בטיחותית. מאידך, מבחינת השירות עצמו - כל הכבוד. הרכבות נסעו בצורה ורציפה, וסיפקו שירות מצויין שאף אחד לא יכול היה להחליפו. הערה אחרונה: אני מתנצל אם נראה היה כאילו הכעס שלי על הרכבת הופנה כלפי מייקל אשבי. חג שמח.
שמחתי ללמוד שהרכבת
עצרה בסופו של דבר בק. חיימ. תודה גדולה על הדווח מהשטח. בטוחני שיש מי שיפיק לקחים מההתנהלות בתחנת בני ברק ע``מ לשפר את הנדרש.
 
רכבות תגבור מגמר גביע המדינה בכדורגל.
להלן הודעת ר"י: רכבת ישראל תפעיל רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון עבור אוהדי הכדורגל שמתכננים להגיע ביום שלישי (26/05/2009) לאצטדיון רמת- גן, למשחק גביע המדינה. הרכבות תעצורנה בתחנות הבאות: הרצליה, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה (חוף הכרמל), בת- גלים, חיפה מרכז השמונה, לב המפרץ, חוצות המפרץ, קריית- מוצקין, עכו ונהריה. ברכבת ישראל ממליצים מאוד לרכוש כרטיסי נסיעה הלוך-חזור המאפשרים גם חיסכון כספי (10 אחוזים) וגם נוחיות, מאחר וצפויים ביקושים רבים בקופות עם תום המשחק.
חבל שלא היה תגבור גם אל המשחק
נסעתי היום ברכבת מחוף הכרמל לת"א, בסביבות 15:50. כל הדרך עד תחנת האוניברסיטה - בקושי היה מקום לעמוד, וכמובן לא היה מה לדבר על מקום ישיבה. בתחנת האוניברסיטה השתחרר הלחץ הגדול. חבל שלא הפעילו רכבת דו-קומתית.
 

down under

New member
רכבות תגבור מגמר גביע המדינה בכדורגל.
להלן הודעת ר"י: רכבת ישראל תפעיל רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון עבור אוהדי הכדורגל שמתכננים להגיע ביום שלישי (26/05/2009) לאצטדיון רמת- גן, למשחק גביע המדינה. הרכבות תעצורנה בתחנות הבאות: הרצליה, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה (חוף הכרמל), בת- גלים, חיפה מרכז השמונה, לב המפרץ, חוצות המפרץ, קריית- מוצקין, עכו ונהריה. ברכבת ישראל ממליצים מאוד לרכוש כרטיסי נסיעה הלוך-חזור המאפשרים גם חיסכון כספי (10 אחוזים) וגם נוחיות, מאחר וצפויים ביקושים רבים בקופות עם תום המשחק.
מבדיקה שערך כתבנו לענייני סטטיסטיקה ודיוקים
מר קובי ל', הלא הוא עבדכם הנאמן החתול שמיל, אופס, down unde, עולה התמונה הבאה. המונים, אבל באמת המונים, להערכתי מעל 2,000 איש, באו למשחק באחת או יותר מהרכבות שמגיעות לת"א (וחלקן גם לבני ברק). ברכבת של שעה 17:38 מקרית אריה, שאחרה רק ב-3 דקות, היו קצת מעל 10 נוסעים למשחק (לפי החולצות, צעיפים וכדומה זיהיתי) שירדו בתחנת בני ברק. אבל באותה שעה, ברכבת שבאה ממול (והמשיכה לכפ"ס/הוד"ש) ירדו עשרות רבות מאוד של נוסעים שבאו למשחק. המשכתי לת"א האוניברסיטה מרכז הירידים. בחיים, אולי בהופעה של טיפש מאוד (depeche mode), לא ראיתי את אי רציפים 3;4 דחוס כל כך עד שבקושי היה מקום סביר לעמוד בו. להערכתי היו עליו מעל 200 איש. הרכבת של 17:57 אחרה בכמעט 5 דקות (עדיין בתחום ה"מותר"/"לגיטימי" מבחינת ר"י וגם מבחינתי) ועלו עליה המוני הנוסעים. יש לציין שממילא כמה עשרות מתוך המאות הללו המשיכו לפ"ת/ראה"ע וכפ"ס, שכן גם כשאין שום אירוע יש הרבה נוסעים בקו הזה. בתחנת בני ברק, ממה שראיתי מהחלון, היה גודש של נוסעים משתי הרכבות (תמיד יש מפגש רכבות בתחנה הזו) והכרוז האנושי הכריז שמי שיש לו כרטיס עד ת"א שיכין 5.50 ש"ח. היו אפילו 4 שוטרי יס"ם על אופנועיהם שעמדו לא רחוק מסבסבות היציאה והתבוננו בהשתאות בקהל הרב שבא ברכבת. דרך אגב, ב-10 הדקות +- ששהיתי בת"א האונ' הרכבת לנתניה והרכבת לאשקלון הגיעו בכ-5 דקות איחור. שוב, למרות הדוחק ולמרות שזה שעת לחץ (בין 16:00 ל-19:00 אלו הן שעות הלחץ או שעות השיא של הערב ברכבת), 5 רכבות שראיתי (מתוכן שתיים שנסעתי בהן), הגיעו במגבלת ה-5 דקות איחור ש"מותר" ברכבת ישראל. אז כן, בועז לוי הענק, יש שיפור בעמידה בזמנים ברכבת.
 

down under

New member
מבדיקה שערך כתבנו לענייני סטטיסטיקה ודיוקים
מר קובי ל', הלא הוא עבדכם הנאמן החתול שמיל, אופס, down unde, עולה התמונה הבאה. המונים, אבל באמת המונים, להערכתי מעל 2,000 איש, באו למשחק באחת או יותר מהרכבות שמגיעות לת"א (וחלקן גם לבני ברק). ברכבת של שעה 17:38 מקרית אריה, שאחרה רק ב-3 דקות, היו קצת מעל 10 נוסעים למשחק (לפי החולצות, צעיפים וכדומה זיהיתי) שירדו בתחנת בני ברק. אבל באותה שעה, ברכבת שבאה ממול (והמשיכה לכפ"ס/הוד"ש) ירדו עשרות רבות מאוד של נוסעים שבאו למשחק. המשכתי לת"א האוניברסיטה מרכז הירידים. בחיים, אולי בהופעה של טיפש מאוד (depeche mode), לא ראיתי את אי רציפים 3;4 דחוס כל כך עד שבקושי היה מקום סביר לעמוד בו. להערכתי היו עליו מעל 200 איש. הרכבת של 17:57 אחרה בכמעט 5 דקות (עדיין בתחום ה"מותר"/"לגיטימי" מבחינת ר"י וגם מבחינתי) ועלו עליה המוני הנוסעים. יש לציין שממילא כמה עשרות מתוך המאות הללו המשיכו לפ"ת/ראה"ע וכפ"ס, שכן גם כשאין שום אירוע יש הרבה נוסעים בקו הזה. בתחנת בני ברק, ממה שראיתי מהחלון, היה גודש של נוסעים משתי הרכבות (תמיד יש מפגש רכבות בתחנה הזו) והכרוז האנושי הכריז שמי שיש לו כרטיס עד ת"א שיכין 5.50 ש"ח. היו אפילו 4 שוטרי יס"ם על אופנועיהם שעמדו לא רחוק מסבסבות היציאה והתבוננו בהשתאות בקהל הרב שבא ברכבת. דרך אגב, ב-10 הדקות +- ששהיתי בת"א האונ' הרכבת לנתניה והרכבת לאשקלון הגיעו בכ-5 דקות איחור. שוב, למרות הדוחק ולמרות שזה שעת לחץ (בין 16:00 ל-19:00 אלו הן שעות הלחץ או שעות השיא של הערב ברכבת), 5 רכבות שראיתי (מתוכן שתיים שנסעתי בהן), הגיעו במגבלת ה-5 דקות איחור ש"מותר" ברכבת ישראל. אז כן, בועז לוי הענק, יש שיפור בעמידה בזמנים ברכבת.
"תודה" על התייחסותכם...
 

בועז ל

New member
"תודה" על התייחסותכם...
לא להיעלב, קובי.

כוחותינו רק עכשיו מתעוררים מחגיגות אי הזכייה של האדומים באליפות...
שוב: אני מקווה שסר אשבי יועיל ויואיל בטובו להעלות את נתוני הדיוק המעודכנים, ע"מ שנוכל להתרשם מאחוזי השיפור בדיוק הרכבות.
 
לא להיעלב, קובי.

כוחותינו רק עכשיו מתעוררים מחגיגות אי הזכייה של האדומים באליפות...
שוב: אני מקווה שסר אשבי יועיל ויואיל בטובו להעלות את נתוני הדיוק המעודכנים, ע"מ שנוכל להתרשם מאחוזי השיפור בדיוק הרכבות.
יואיל כבודו (ב.ל) להביא את הנתונים
כפי שמצויים אצלו. תודתי נתונה מראש.
 

scooby5

Member
מבדיקה שערך כתבנו לענייני סטטיסטיקה ודיוקים
מר קובי ל', הלא הוא עבדכם הנאמן החתול שמיל, אופס, down unde, עולה התמונה הבאה. המונים, אבל באמת המונים, להערכתי מעל 2,000 איש, באו למשחק באחת או יותר מהרכבות שמגיעות לת"א (וחלקן גם לבני ברק). ברכבת של שעה 17:38 מקרית אריה, שאחרה רק ב-3 דקות, היו קצת מעל 10 נוסעים למשחק (לפי החולצות, צעיפים וכדומה זיהיתי) שירדו בתחנת בני ברק. אבל באותה שעה, ברכבת שבאה ממול (והמשיכה לכפ"ס/הוד"ש) ירדו עשרות רבות מאוד של נוסעים שבאו למשחק. המשכתי לת"א האוניברסיטה מרכז הירידים. בחיים, אולי בהופעה של טיפש מאוד (depeche mode), לא ראיתי את אי רציפים 3;4 דחוס כל כך עד שבקושי היה מקום סביר לעמוד בו. להערכתי היו עליו מעל 200 איש. הרכבת של 17:57 אחרה בכמעט 5 דקות (עדיין בתחום ה"מותר"/"לגיטימי" מבחינת ר"י וגם מבחינתי) ועלו עליה המוני הנוסעים. יש לציין שממילא כמה עשרות מתוך המאות הללו המשיכו לפ"ת/ראה"ע וכפ"ס, שכן גם כשאין שום אירוע יש הרבה נוסעים בקו הזה. בתחנת בני ברק, ממה שראיתי מהחלון, היה גודש של נוסעים משתי הרכבות (תמיד יש מפגש רכבות בתחנה הזו) והכרוז האנושי הכריז שמי שיש לו כרטיס עד ת"א שיכין 5.50 ש"ח. היו אפילו 4 שוטרי יס"ם על אופנועיהם שעמדו לא רחוק מסבסבות היציאה והתבוננו בהשתאות בקהל הרב שבא ברכבת. דרך אגב, ב-10 הדקות +- ששהיתי בת"א האונ' הרכבת לנתניה והרכבת לאשקלון הגיעו בכ-5 דקות איחור. שוב, למרות הדוחק ולמרות שזה שעת לחץ (בין 16:00 ל-19:00 אלו הן שעות הלחץ או שעות השיא של הערב ברכבת), 5 רכבות שראיתי (מתוכן שתיים שנסעתי בהן), הגיעו במגבלת ה-5 דקות איחור ש"מותר" ברכבת ישראל. אז כן, בועז לוי הענק, יש שיפור בעמידה בזמנים ברכבת.
הייתי שם מוקדם יותר וגם אז הרכבת שמרה על דיוק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה