רכבות

מצב
הנושא נעול.

0bama1

New member
רכבות


רכבות

מתלהבים מהרכבות ? אתם בכלל יודעים כמה זמן לוקח להגיע לרכבת בהרבה ערים בישראל ? אתם מודעים לכך ?ברוב מוחלט מערי ישראל התחנות המרכזיות מרוחקות ולוקח קרוב לחצי שעה להגיע לרכבת ואז להמתין לרכבת ואז לצאת ממתחם התחנה לכיוון תחנת אוטובוס להמשיך ליעד אחר ? ואם אנשים ללא רב קו נוסעים ברכבת מדוע במחירים רצחניים ? האם אתם יודעים שאין תאום בין הגעת הרכבת לאוטובוסי המשך ? מי אשם בכל המחדלים הללו ?למי אין ולא היה חזון איך לתכנן תחץ בישראל ?אז בבקשה מכם תרגיעו בעניין הרכבת .ואל תגידו הרכבת לא אשמה היא רק מעבירה נוסעים ממקום למקום .
 
רכבת זה יופי של כלי תח"צ


רכבות

מתלהבים מהרכבות ? אתם בכלל יודעים כמה זמן לוקח להגיע לרכבת בהרבה ערים בישראל ? אתם מודעים לכך ?ברוב מוחלט מערי ישראל התחנות המרכזיות מרוחקות ולוקח קרוב לחצי שעה להגיע לרכבת ואז להמתין לרכבת ואז לצאת ממתחם התחנה לכיוון תחנת אוטובוס להמשיך ליעד אחר ? ואם אנשים ללא רב קו נוסעים ברכבת מדוע במחירים רצחניים ? האם אתם יודעים שאין תאום בין הגעת הרכבת לאוטובוסי המשך ? מי אשם בכל המחדלים הללו ?למי אין ולא היה חזון איך לתכנן תחץ בישראל ?אז בבקשה מכם תרגיעו בעניין הרכבת .ואל תגידו הרכבת לא אשמה היא רק מעבירה נוסעים ממקום למקום .
רכבת זה יופי של כלי תח"צ


 

david80

Member
אי אפשר להביא רכבת למקומות מאוכלסים, אבל את ההיפך כן

רכבות

מתלהבים מהרכבות ? אתם בכלל יודעים כמה זמן לוקח להגיע לרכבת בהרבה ערים בישראל ? אתם מודעים לכך ?ברוב מוחלט מערי ישראל התחנות המרכזיות מרוחקות ולוקח קרוב לחצי שעה להגיע לרכבת ואז להמתין לרכבת ואז לצאת ממתחם התחנה לכיוון תחנת אוטובוס להמשיך ליעד אחר ? ואם אנשים ללא רב קו נוסעים ברכבת מדוע במחירים רצחניים ? האם אתם יודעים שאין תאום בין הגעת הרכבת לאוטובוסי המשך ? מי אשם בכל המחדלים הללו ?למי אין ולא היה חזון איך לתכנן תחץ בישראל ?אז בבקשה מכם תרגיעו בעניין הרכבת .ואל תגידו הרכבת לא אשמה היא רק מעבירה נוסעים ממקום למקום .
אי אפשר להביא רכבת למקומות מאוכלסים, אבל את ההיפך כן
 

0bama1

New member
david

אי אפשר להביא רכבת למקומות מאוכלסים, אבל את ההיפך כן
david
לא להביא רכבת למקומות מאוכלסים .אבל התחנות המרכזיות מוניות שירות מוניות בכלל והרכבת צריכים להיות במקום אחד ,זה המינימום .
 
ברור, כי באירופה אנשים משגרים את עצמם מהבית לתחנת הרכבת

רכבות

מתלהבים מהרכבות ? אתם בכלל יודעים כמה זמן לוקח להגיע לרכבת בהרבה ערים בישראל ? אתם מודעים לכך ?ברוב מוחלט מערי ישראל התחנות המרכזיות מרוחקות ולוקח קרוב לחצי שעה להגיע לרכבת ואז להמתין לרכבת ואז לצאת ממתחם התחנה לכיוון תחנת אוטובוס להמשיך ליעד אחר ? ואם אנשים ללא רב קו נוסעים ברכבת מדוע במחירים רצחניים ? האם אתם יודעים שאין תאום בין הגעת הרכבת לאוטובוסי המשך ? מי אשם בכל המחדלים הללו ?למי אין ולא היה חזון איך לתכנן תחץ בישראל ?אז בבקשה מכם תרגיעו בעניין הרכבת .ואל תגידו הרכבת לא אשמה היא רק מעבירה נוסעים ממקום למקום .
ברור, כי באירופה אנשים משגרים את עצמם מהבית לתחנת הרכבת
בשניות , רק בישראל מחליפים אוטובוס בדרך לרכבת וממתינים להם.
שאל את פייר והאנס איך הם הולכים לעבודה כל יום.
 

Ccyclist

Well-known member
באירופה מוכנים ללכת 5-10 דקות. בארץ מצפים להסעה ממתחת לבית.

ברור, כי באירופה אנשים משגרים את עצמם מהבית לתחנת הרכבת
בשניות , רק בישראל מחליפים אוטובוס בדרך לרכבת וממתינים להם.
שאל את פייר והאנס איך הם הולכים לעבודה כל יום.
באירופה מוכנים ללכת 5-10 דקות. בארץ מצפים להסעה ממתחת לבית.
אבל יש בעיות נגישות ומיקום בתחנות הרכבת בארץ, לא מעט בזכות העיריות שהתנגדו לקירוב תחנות מסויימות או העברת מסילות מסויימות בעריהן.
&nbsp
בערים גדולות באירופה השכונות שאינן נגישות מיידית למערכת המסילתית יכולות להיות שכונות טובות עם מסחר הודות למערכת האוטובוסים אבל מי שמחפש גישה מהירה למרכז העיר יעדיף שכונות עם תחנת רכבת. אישית מעולם לא התגוררתי פחות מרבע שעה הליכה מתחנת רכבת אז לא הייתי צריך אוטובוס משלים וזה אפשרי מאד בפרישה אירופאית.
&nbsp
&nbsp
 
פריסאי אמר לי שעד 20 דקות מהמטרו זה מספיק טוב לנסיעות יומיות

באירופה מוכנים ללכת 5-10 דקות. בארץ מצפים להסעה ממתחת לבית.
אבל יש בעיות נגישות ומיקום בתחנות הרכבת בארץ, לא מעט בזכות העיריות שהתנגדו לקירוב תחנות מסויימות או העברת מסילות מסויימות בעריהן.
&nbsp
בערים גדולות באירופה השכונות שאינן נגישות מיידית למערכת המסילתית יכולות להיות שכונות טובות עם מסחר הודות למערכת האוטובוסים אבל מי שמחפש גישה מהירה למרכז העיר יעדיף שכונות עם תחנת רכבת. אישית מעולם לא התגוררתי פחות מרבע שעה הליכה מתחנת רכבת אז לא הייתי צריך אוטובוס משלים וזה אפשרי מאד בפרישה אירופאית.
&nbsp
&nbsp
פריסאי אמר לי שעד 20 דקות מהמטרו זה מספיק טוב לנסיעות יומיות
 

Ccyclist

Well-known member
איפה בפריז אפשר להיות 20 דקות הליכה מהמטרו ?

פריסאי אמר לי שעד 20 דקות מהמטרו זה מספיק טוב לנסיעות יומיות
איפה בפריז אפשר להיות 20 דקות הליכה מהמטרו ?
המערכת הצפופה הזו הופכת הליכה לתחנות ה RER או לקו הבא בשדירה השכנה לכדאית במקרים מסויימים, ובשולי המערכת יש לא רק שלוחות אלא גם קווי מטרו מזינים.
&nbsp
אולי הכוונה ל RER שבפרברים...
 

0bama1

New member
ccvc

באירופה מוכנים ללכת 5-10 דקות. בארץ מצפים להסעה ממתחת לבית.
אבל יש בעיות נגישות ומיקום בתחנות הרכבת בארץ, לא מעט בזכות העיריות שהתנגדו לקירוב תחנות מסויימות או העברת מסילות מסויימות בעריהן.
&nbsp
בערים גדולות באירופה השכונות שאינן נגישות מיידית למערכת המסילתית יכולות להיות שכונות טובות עם מסחר הודות למערכת האוטובוסים אבל מי שמחפש גישה מהירה למרכז העיר יעדיף שכונות עם תחנת רכבת. אישית מעולם לא התגוררתי פחות מרבע שעה הליכה מתחנת רכבת אז לא הייתי צריך אוטובוס משלים וזה אפשרי מאד בפרישה אירופאית.
&nbsp
&nbsp
ccvc
אני רוצה תחתית לרכבת מאזור מגורי .
 

Ccyclist

Well-known member
אוטובוס עדיף כאמצעי משלים לתחבורה מסילתית.

עדיף אוטובוס מהבית עד היעד כל 5 דקות
אוטובוס עדיף כאמצעי משלים לתחבורה מסילתית.
בחיים לא הייתי לוקח אוטובוס אל מרכז עיר גדולה בשעות העומס. מנסיוני בלונדון נסיעה של רבע שעה בתחתית יכולה לקחת שעה באוטובוס וחצי שעה באופניים. אוטובוסים שימושיים להקפצה לתחנות כשאין אופציה מסילתית בטווח הליכה סביר. אפילו בנסיעות "החוצה" בפרברים האופניים מהירות פי 2 מהאוטובוס לנסיעה של 3-4 ק"מ. במקרים כאלו הייתי לוקח אוטובוס רק כשהטפוגרפיה הצדיקה זאת.
 
רק בארץ תחנות הרכבת חדשות ברובם והם מחוץ לעיר

אוטובוס עדיף כאמצעי משלים לתחבורה מסילתית.
בחיים לא הייתי לוקח אוטובוס אל מרכז עיר גדולה בשעות העומס. מנסיוני בלונדון נסיעה של רבע שעה בתחתית יכולה לקחת שעה באוטובוס וחצי שעה באופניים. אוטובוסים שימושיים להקפצה לתחנות כשאין אופציה מסילתית בטווח הליכה סביר. אפילו בנסיעות "החוצה" בפרברים האופניים מהירות פי 2 מהאוטובוס לנסיעה של 3-4 ק"מ. במקרים כאלו הייתי לוקח אוטובוס רק כשהטפוגרפיה הצדיקה זאת.
רק בארץ תחנות הרכבת חדשות ברובם והם מחוץ לעיר
למי שלא רוכב על אופניים ואין לו רכב סביר שיסע באוטובוס עד לתחנה בכפר סבא או הרצליה לדוגמא.
 

Ccyclist

Well-known member
בעיירות שרוחבן 1.5-3 ק"מ לא צריך להיות קשה להגיע באוטובוס

רק בארץ תחנות הרכבת חדשות ברובם והם מחוץ לעיר
למי שלא רוכב על אופניים ואין לו רכב סביר שיסע באוטובוס עד לתחנה בכפר סבא או הרצליה לדוגמא.
בעיירות שרוחבן 1.5-3 ק"מ לא צריך להיות קשה להגיע באוטובוס
הרשויות המקומיות בישראל שמחוץ לגוש דן וירושלים אינן מתהדרות בערים גדולות אלא בעיירות שרוחבן אינו יותר מהמרחק שציינתי בכותרת ולכן אם אין מערך אוטובוסים ישיר ויעיל בין פרברי העיירות האלו לתחנות הרכבת זו לא בעיה של הרכבת אלא של התיכנון התחבורתי בעיירות האלו, בין אם מדובר באשקלון, נתניה או חדרה.
&nbsp
חלק מהבעיה היא שמערכות אוטובוסים מקומיות מתוכננות סביב תחנה מרכזית מלפני עידן הרכבת ותחנת הרכבת מקבלת שאריות והארכות קווים. בעיה אחרת היא תיעדוף מרכז העיירה כיעד עיקרי לתנועה מקומית כאילו שאין יוממים בעיירות המרכז.
&nbsp
כמה נת"צים בשעות העומס ומסלולים ישירים של 2 - 4 ק"מ עם תחנה כל 500 מטר יגיעו לתחנות הרכבת האלו ב 7 - 15 דקות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה