רכיבה על סוסים

Idylia

New member
רכיבה על סוסים

שלום לכולם. שמי יהלי אני בת 17וחצי ואני רוכבת חמש שנים. 4שנים אינגליש ושנה מערבי. השנה התנדבתי בשתי החוות. עזרתי לאכף סוסים, לטפל בסוסים, ועזרתי בשיעורי רכיבה. אני מחפשת אפשרות לרכב כמה שיותר בתמורה לטיפול בסוס/ או התנדבות.
1) חווה שבה אוכל לעבוד בשעות אחה''צ בהתנדבות
ובתמורה לרכב כמה שיותר... לטפל וגם לעבוד עם סוסים מהקרקע... הרכיבה זה אוויר לנשימה בשבילי.... אני אתן את הנשמה שלי בחווה... יש לי שיעור רכיבה פעם בשבוע (השיעורים יתחילו עם תחילת שנת הלימודים) סיימתי לרכב בחווה המערבית כרגע.... אני אשמח להתנדב בחוות אינגליש שקרובה לאיזור השרון (אני מכפר יונה) ובתמורה שייתנו לי לרכב ... אני אעשה המון בחווה ... אעזור המון...
אין לי כסף לרכב בעוד חווה עכשיו ומעבר לשיעור של פעם בשבוע...
2) אין לי כסף לחצי פנסיון... אופצייה שניה זה שאם מישהוא כאן גר באיזור שלי ומגדל סוס ייתן לי לטפל בו ולרכב עליו גם בלי לשלם? אני רוכבת בינונית.
עושה טרוט, קנטר, טיולי שטח, עבודת מגרש עצמאית כשיוצא, יודעת להבריש, לעשות מסאג'ים ולפנק את הסוס. אני יודעת לאכף. קופצת בטרוט.... אני תמיד רוכבת עם קסדה... אני זהירה... מאוד אוהבת חיות וסוסים בפרט האהבה שלי אליהם גדולה וכך גם הכבוד... תודה והמשך שבוע נפלא
 

giri

New member
היי יהלי

מקווה שיכנסו עוד משתתפים בפורום שיוכלו להמליץ לך על חוות - אני לא גרה בארץ בארבע השנים האחרונות אז גם מה שידעתי כבר ייתכן ולא רלוונטי.
 

jgut

New member
היי יהלי

לגבי 1 - אני ממליצה לך לעבור בחוות שבאזור מגורייך ולדבר שם עם המדריכים\מנהלים. אין הרבה חוות כיום שמוכנות לתת רכיבה תמורת התנדבות. יש לכך כמה סיבות, בין היתר שזה לא כלכלי לחווה וגם יש בעיה עם נושא הביטוח.
אני מניחה שאנשי מקצוע שיראו אותך פנים מול פנים, יהיו יותר פתוחים לאפשרות הזו, מאשר בשיחה טלפונית.
&nbsp
לגבי 2 - אני במקומך הייתי מאוד נזהרת עם האפשרות הזו. את לא יודעת על מי "תפלי" - כלומר על איזה סוג של בעלי סוסים ואיזה סוג של סוס. אולי הכל ילך חלק, אבל במצב כזה יש יותר סיכוי לאסונות שיקרו.
סוסים שלא עובדים באופן רציף, או לא בהכרח מאומנים ברמה טובה, עלולים להיות סכנה למי שאינו רוכב ממש טוב. גם לרוכבים מנוסים עלולה להיות בעיה עם זה .
&nbsp
שיהיה בהצלחה ותעדכני איך הולך
 
למעלה