רמי לוי סלולרי

no problem

New member
רמי לוי סלולרי

איפה יש מידע על סניפים בהם אפשר לעבור אליו? גיגלתי ואין מידע מפורט. בנוסף, אני בפלאפון וקראתי שרמי לוי עובד איתם. יש טעם לבקש מהם להשוות תנאים לרמי לוי או שאין סיכוי?
 
נתחלי בשאלה השנייה

לא ! יציעו לך כל מיני קומבינות וחבילות שרק כאב ראש יצא לך מזה . לגבי השאלה הראשונה - כל סניפי רמי לוי וגם בסניפי אייבורי מחשבים
 

no problem

New member
כל סניפי רמי לוי?

אתה בטוח? נשמע טוב. לגבי פלאפון, אלחץ בכל זאת, אין מה לדבר איתם? אני משתמש צנוע יחסית.
 
האמת ?

לא סגור - אבל כנס לאתר של רמי לוי ובדוק .. לגבי השאר - אם אתה לקוח צנוע , אני חושב שבשורה התחתונה יהיה לך יותר זול אצל רמי לוי . הוא בנוי למשתמשים קטנים . אצל פלאפון מה שיקרה לך זה שאחרי ההשמצות והעלילות , ינסו לדחוף לך כל מיני דילים ושידרוגים וחבילות שאמורות להיות זולות יותר ובשורה התחתונה יצאו לך יקרות ומיותרות ..
 

noa_f

New member
דוקא בגלל שאתה משתמש צנוע, הם לא יעשו בשבילך

הרבה.
 

no problem

New member
צנוע או לא,

למה זה משנה? עדיף להם להפסיד? בכל אופן, אני נוטה להאמין שהם לא יציעו לי משהו אטרקטיבי. אז רמי לוי. מקווה שיהיה טוב.
 

rolling9stony

New member
תבדוק טוב בכל החברות -בדיוק עשיתי סקר שוק-

פלאפון לא ישוו לך תנאים כי הם עובדים בשיטה אחרת. אין סיכוי (לדעתי) שייתנו לך 20 אג' לדקה, מכיוון שהם עובדים (כמו כל שאר החברות) בשיטה של חבילות- ל X00 דקות וSMSים. אני לקוח וותיק של פלאפון, מעל 10 שנים. עשיתי סקר שוק פעמיים - בהתחלה חשבתי לקנות מכשיר דרך החברה הסלולרית - בדקתי אצל פלאפון, סלקום ואורנג' - וקבלתי הצעות יותר אטרקטיביות מהמתחרים. היום עשיתי בדיקה נוספת - אחרי שהחלטתי שאני קונה מכשיר בחוץ (וחוסך ככה די הרבה כסף) - שוב פלאפון לא אטרקטיביים. גם מגבילים מאוד בנפח גלישה וגם יקרים יותר. בקיצור - תבדוק אצל כולם וחפש את העסקה האטרקטיבית והמתאימה לך ביותר. ותבדוק את כל הפרטים הקטנים. רמי לוי מתאים ומשתלם למי שלא מדבר הרבה וגם לא משתמש באינרנט הסלולרי.
 

בובי87

New member
אין לך מה לחשוש מרמי לוי

רק דאג שיהיה לך מכשיר שתומך בדור 3 (UMTS) בשני התדרים - 850 ו-2100 מה"צ. הרשת של פלאפון, שעליה הוא רוכב, נחשבת לרשת הטובה מבין השלוש הקיימות. היום קיבלתי ממנו חשבונית ראשונה. על 279 דקות ו-5 מסרונים שולמו כ-70 ש"ח. בסלקום הייתי משלם על צריכה כזו יותר מפי 3. אם אתה משתמש צנוע המפעיל המתאים עבורך הוא רמי לוי.
 

no problem

New member
או קיי. תודה.

יש לי נוקיה N8 פרטי ואני גם ככה בפלפון אז בעיה של תדרים לא תהיה.
 

G Gabi

Member
אפשר לברר על סניפים במוקד שירות הלקוחות

אין צורך לחכות לנציג שירות אלא יש מענה ממוחשב. התקשר ל: 1-800-800-055. שיחת חינם מכל מכשיר נייד ונייח בארץ (כל עוד זה של מפעיל ישראלי...). אגב, בסלקום יש תכנית מעט מקבילה לזו של רמי-לוי: 20 ש"ח דמי מנוי. 25 אג' דקת שיחה. 25 אג' למסרון. איני יודע מהם תעריפי צריכת נתונים. התעריפים יקרים יותר אך אפשר להסתפק במכשיר ישן מכיוון שאין צורך במכשיר התומך בתדרי הדור השלישי ובפרט בתדרים המוקצים לרשת פלאפון. אני לא יודע למי התכנית הזו מוצעת (הצעה הזו התקבלה לאחר שניידתי קו טלפון של קרובת משפחה לרשת של רמי לוי).
 
למעלה