רעיונאות

sagiz1234

New member
רעיונאות

אני בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול חלומי הגדול להיות קופירייטר, את בית הספר של תירצה ואחרים אני לא מעוניין לעשות גם בגלל מחירם הגבוה וגם בגלל הזמן הרב בו לומדים, קיבלתי ביקורות מצויינות על תיק העבודות שלי במשרדי פירסום שונים אך כולם רצו שאשתפשף במשרד קטן בכדי לרכוש נסיון, אך כל משרד שפניתי אליו אינו מעוניין להעסיק אותי מכיוון שאני חסר ניסיון. כיצד ניתן לצאת ממעגל הקסמים הזה-הלא לא אוכל לצבור ניסיון אם לא אקבל הזדמנות לעבוד. מי יעסיק אותי? או שאולי עליי לבחור בדרך פעולה שונה? אשמח לשמוע חוות דעת
 

media22

New member
מעגל קסמים

זה באמת מעגל קסמים מעצבן אני מאמין שאסור להישבר וצריך להתמיד בסוף זה ישתלם .בהצלחה
 

wildvert

New member
שטויות

אם כתבת קופיטסט מבריק ויש לך תיק טוב אתה בקלות מתקבל וזו עובדה. חסר הרבה קריאטיב טוב בארץ שלא יפחידו אותך פה כל מה שאתה צריך להיות זה טוב אם אתה טוב אתה בפנים
 
לך להשתפשף = התיק לא מספיק טוב

אם התיק היה כזה מדהים,אבל כ ז ה מדהים הם לא היו מוותרים עליך ונותנים למשרד אחר להרוויח אותך, לא? לך תעשה קורס קופי...
 

ה מ פ צ ח

New member
פרוץ ת'מעגל ביצירתיות..

כפי שציינת, תיק העבודות שלך קיבל ביקורות מצויינות, מכאן נובע שאתה בחור יצירתי.תשתמש בזה כדי לשבור את מעגל הקסמים! תחשוב על קונספט אחר/שונה/יוצא דופן, שיביא את עצם קיומך ואת הכישרון שלך לידיעת מקבלי ההחלטות (במשרדים שרלוונטיים מבחינתך) אני באמת מאמין שתוכל לפרוץ לתודעה ולנטרל את הטיעון של "אבל צריך נסיון".. מחזיק לך אצבעות:)
 

sagiz1234

New member
אז האמת שעשיתי משהו

עשיתי איזה קובץ שיחליף קורות החייים שלי (צירפתי אותו פה) והוספתי את הפרטים שלי בו. שלחתי אותו כמה פעמים אבל לא קיבלתי שום תגובה. אשמח לשמוע פה חוות דעת האם להמשיך בכיוון הזה או לפעול בצעדים קיצוניים יותר.
 

cr8ive

New member
נהפוך את השאלה מה טוב בו

'תה באמת חושב שזה מה שיניע אותו לפעולה. (אותו זה מנהל הקריאייטיב.) אולי עדיף שיתקשר לבוז'ו הליצן.) גת או מירן ברגע הראשון שנפגשתם עם שירשור זה נא למחוק אותו אפילו מקבצי cookie )
 

sagiz1234

New member
האמת שהוא סתם פרווה

נועד למשוך את העין ולא יותר, עשיתי אותו ב-2 דק'
 

sagiz1234

New member
אוקיי

אני אחשוב על משהו אחר, השאלה היא האם להמשיך בכיוון הזה ואם זאת דרך שיכולה להצליח, או שבכלל חבל על הזמן.
 
זה לא משנה כמה כשרון יש לך

אם אתה חפיפניק ועושה רושם שזה מה שאתה. אם היית בן אדם קצת יותר רציני, היית יודע שלעיתים מאוד נדירות מנהלי קריאייטיב לוקחים קופי שלא עבר קורס קופירייטינג וגם זה במקרה שהמועמד הצליח להרשים אותם בצורה יוצאת דופן בעבודות שלו. אתה החלטת לוותר על הלימודים כי זה בזבוז זמן מבחינתך ואת קורות החיים שלך שהם הרושם הראשוני שלך עם מנהלי הקריאייטיב עשית ב-2 דקות עבודה. אני כבר מתאר לעצמי איך נראה תיק העבודות שלך. ביקשת עצה? קבל: אין לי מושג אם יש לך כשרון או לא, מה שבטוח הוא שאין קיצורי דרך. לך תלמד, תתעניין, תשקיע ותזיע ורק אז תחזור למשרדי הפרסום. תזכור שהענף שלנו מאוד קטן ולכן לא כדאי לך לשרוף את השם שלך כבר עכשיו עם קורות חיים מגוחכים ותיק עבודות בינוני. בהצלחה בכל מקרה.
 
יש פעמים שאפילו לי

אין משהו מספיק מעליב לכתוב בכדי להביע את דעתי על הכישרון שעומד מולי. איחולי- הצטרפת בזאת לשאר הכישרונות החדשים שמשום מה החליטו להציף את פורומנו בזבל טהור. פסססט.. נכון יש את אלו שאומרים לך שהם לא מקבלים אותך כי אין לך ניסיון..? הם משקרים!
 

cr8ive

New member
במקום לגדף תני לו עצה..

איי אייי אייי אוי הברוך כמה מתאים לך
 
פשששששששששששששש

למה את כזאת מגעילה?? טוב נו.. אישה גרושה ובודדה בת 38.. יש לך סיבות טובות.
 
למעלה