רעיונות! מא אתם חושבים?

מצב
הנושא נעול.

איליה.

New member
עם מקלדת רגילה

הנה אני מנסה
ואת ההודעה הזאת עד כאן לקח לי לכתוב בערך חצי דקה . ומכאן אני כבר כותב רגיל בלי המקלדת הוירטואלית: נכון שזה לא הכי נוח וגם אין שם ספרות ואין סימני פיסוק...אבל זה לא לוקח שעות. שכל אחד יעשה מה שנוח לו...
עם מקלדת רגילה
זה לוקח חמש שניות. לכתוב עם המקלדת הווירטואלית זה מסתכל, ועם כמה שזה לא נוח לקרוא אברקדברה, אני לא חושב שאתה יכול לדרוש מאנשים להשתמש במקדלת הווירטואלית. כמו שאמרתי, האופציה הטובה ביותר במקרה כזה היא פשוט לכתוב באנגלית. זה הכי מובן.
 

איליה.

New member
מסתכל=מתסכל

עם מקלדת רגילה
זה לוקח חמש שניות. לכתוב עם המקלדת הווירטואלית זה מסתכל, ועם כמה שזה לא נוח לקרוא אברקדברה, אני לא חושב שאתה יכול לדרוש מאנשים להשתמש במקדלת הווירטואלית. כמו שאמרתי, האופציה הטובה ביותר במקרה כזה היא פשוט לכתוב באנגלית. זה הכי מובן.
מסתכל=מתסכל
 

ארזS

New member
לדרוש ? מה פתאום לדרוש איליה ?

עם מקלדת רגילה
זה לוקח חמש שניות. לכתוב עם המקלדת הווירטואלית זה מסתכל, ועם כמה שזה לא נוח לקרוא אברקדברה, אני לא חושב שאתה יכול לדרוש מאנשים להשתמש במקדלת הווירטואלית. כמו שאמרתי, האופציה הטובה ביותר במקרה כזה היא פשוט לכתוב באנגלית. זה הכי מובן.
לדרוש ? מה פתאום לדרוש איליה ?
אני לא דורש שום דבר מאף אחד (אולי מהילדים שלי אני כן דורש משהו לפעמים...) . אבל...אותי למשל זה לא מתסכל לכתוב עם המקלדת הוירטואלית. אני אמנם לא זקוק לה במחשב שלי אבל כשאני מנסה סתם ככה אז זה לא מתסכל אותי. אותי למשל יותר מתכל לקרוא כשמישהו כותב באנגלית כי מה לעשות אבל עדיין יש כאן בארץ אנשים כמוני שקצת חלשים באנגלית...אני אמנם יודע לקרוא ולהבין כשצריך אבל זה לוקח לי המון זמן כך שאני מעדיף עברית. עדיף עברית באותיות עבריות אך גם עברית באותיות לועזיות הולך...
 

איליה.

New member
זה לא נקרא ת"א צפון אלא ת"א מרכז!

רעיונות! מא אתם חושבים?
Hine kama ra'ayonot legabei tachanot rakevet nosafot ve atid rakevet be Gush Dan Im mistaklim al hamapa az roim she harakevet overet leyad ezorim she lefi da'ati kedai livnot tachanot rakevet Al ha mesila Tel Aviv-Lod ani ro'e shnei efsharuyot Azor: Livnot tachana bein ha otostrada, she teshamesh le toshvei Azor aval gam le kama toshvei Holon Beit Dagan: Gam kan tachana bein netivei ha otostrada, mitachat gesher Shapirim, , tachana she techamesh le toshvei Beit Dagan, ulai Rishon le Ziyon, ve Or Yehuda - Yehud Al hakav Rosh Ha'Ayin-Lod: Hakav zarich lehishtalev im hakav derech Natbag 2000 Al Zomet El-Al zreicha lihiyot tachana, she teshamesh et Ezor hata'asiya hechadash, et ha' ta'asiya ha'avirit, ve bimyuchad et toshvei Shoham Od tachana leyad Riantya ve Mazor, she yeshamesh et toshvei Elad. ir she tigdal harbe Tachana al kvish 471 leyad mechlaf Nachshonim shel Kvish 6, she teshamesh et toshvei Petach Tikva Mizrach Lefi da'ati baatid harakevet ha parvarit shel Gush Dan zarich she tihiye la 3 kavim Ma'agaliyim 1. Tel Aviv-Bnei Brak-Petach Tikva-Rosh Ha'ayin-Kfar Saba-Ra'anana-Herzliya-Tel Aviv 2. Tel Aviv-Bnei Brak-Petach Tikva-Rosh Ha'ayin-Elad-Shoham-Natbag-Beit Dagan-Azor-Tel Aviv 3. Tel Aviv- Azor-Beit Dagan-Kfar Chabad-Lod-Be'er Ya'akov-Rishonim-Rishon Le Ziyon Merkaz- Rishon Leziyon Ma'arav-Bat Yam-Holon-Tel Aviv Rakavot zreichot kamuvan la'asot et hamaslul mi shnei kivunim Hakavim ha parvari'yim ha acherim ve jakavim ha'arzi'yim yachlefu derech kama tva'im ve lo rak derech ha' Ayalon Mashal: Be'er Sheva- Haifa derech Lod-Rosh Ha'ayin- Kfar Saba- Ra'anana Ashdod -Tel Aviv derech Rishonim-Bat Yam Holon o derech Lod -Natbag And so on Lefi da'ati ba' atid yihiye hevdel gadol yoter bein kavim parvari'im ve arzi'yim, zot omeret she rak tachanot mesuyamot yeshamshu ke parvari'yim ve arzi'yim bevat achat. Kacha ha tachanot lo ye'akvu et mi she rotze lachazot et Gush Dan. Asiti ziyur al machshavotai Ma atem choshvim??? Dash me Zürich
זה לא נקרא ת"א צפון אלא ת"א מרכז!
לגבי העברית, עדיף שתכתוב באנגלית מאשר באברקדברה, אנגלית זה יותר מובן.
 
תהיינה 2 תחנות רכבת ברמת השרון

רעיונות! מא אתם חושבים?
Hine kama ra'ayonot legabei tachanot rakevet nosafot ve atid rakevet be Gush Dan Im mistaklim al hamapa az roim she harakevet overet leyad ezorim she lefi da'ati kedai livnot tachanot rakevet Al ha mesila Tel Aviv-Lod ani ro'e shnei efsharuyot Azor: Livnot tachana bein ha otostrada, she teshamesh le toshvei Azor aval gam le kama toshvei Holon Beit Dagan: Gam kan tachana bein netivei ha otostrada, mitachat gesher Shapirim, , tachana she techamesh le toshvei Beit Dagan, ulai Rishon le Ziyon, ve Or Yehuda - Yehud Al hakav Rosh Ha'Ayin-Lod: Hakav zarich lehishtalev im hakav derech Natbag 2000 Al Zomet El-Al zreicha lihiyot tachana, she teshamesh et Ezor hata'asiya hechadash, et ha' ta'asiya ha'avirit, ve bimyuchad et toshvei Shoham Od tachana leyad Riantya ve Mazor, she yeshamesh et toshvei Elad. ir she tigdal harbe Tachana al kvish 471 leyad mechlaf Nachshonim shel Kvish 6, she teshamesh et toshvei Petach Tikva Mizrach Lefi da'ati baatid harakevet ha parvarit shel Gush Dan zarich she tihiye la 3 kavim Ma'agaliyim 1. Tel Aviv-Bnei Brak-Petach Tikva-Rosh Ha'ayin-Kfar Saba-Ra'anana-Herzliya-Tel Aviv 2. Tel Aviv-Bnei Brak-Petach Tikva-Rosh Ha'ayin-Elad-Shoham-Natbag-Beit Dagan-Azor-Tel Aviv 3. Tel Aviv- Azor-Beit Dagan-Kfar Chabad-Lod-Be'er Ya'akov-Rishonim-Rishon Le Ziyon Merkaz- Rishon Leziyon Ma'arav-Bat Yam-Holon-Tel Aviv Rakavot zreichot kamuvan la'asot et hamaslul mi shnei kivunim Hakavim ha parvari'yim ha acherim ve jakavim ha'arzi'yim yachlefu derech kama tva'im ve lo rak derech ha' Ayalon Mashal: Be'er Sheva- Haifa derech Lod-Rosh Ha'ayin- Kfar Saba- Ra'anana Ashdod -Tel Aviv derech Rishonim-Bat Yam Holon o derech Lod -Natbag And so on Lefi da'ati ba' atid yihiye hevdel gadol yoter bein kavim parvari'im ve arzi'yim, zot omeret she rak tachanot mesuyamot yeshamshu ke parvari'yim ve arzi'yim bevat achat. Kacha ha tachanot lo ye'akvu et mi she rotze lachazot et Gush Dan. Asiti ziyur al machshavotai Ma atem choshvim??? Dash me Zürich
תהיינה 2 תחנות רכבת ברמת השרון
יש סיכום על תחנת רכבת בגלילות ליד מחנות צה"ל, שאמורה להיבנות בשנים הקרובות, ובתהליכי תכנון תחנת רכבת גם בדרום גלילות, לטובת רובע המגורים הענק הצפוי לקום שם.
 

כברימן

New member
איפה התחנה השנייה (דרום גלילות)?

תהיינה 2 תחנות רכבת ברמת השרון
יש סיכום על תחנת רכבת בגלילות ליד מחנות צה"ל, שאמורה להיבנות בשנים הקרובות, ובתהליכי תכנון תחנת רכבת גם בדרום גלילות, לטובת רובע המגורים הענק הצפוי לקום שם.
איפה התחנה השנייה (דרום גלילות)?
אם הבנתי נכון, תחנת גלילות המתוכננת היא בקירבת הרב-מכר.
 

alantan

New member
תחנת דרום גלילות מתוכננת (בערך)

איפה התחנה השנייה (דרום גלילות)?
אם הבנתי נכון, תחנת גלילות המתוכננת היא בקירבת הרב-מכר.
תחנת דרום גלילות מתוכננת (בערך)
בשני שליש הדרך בין דרך קק"ל בת"א לדרך מס' 5 (מחלף גלילות מזרח).
 

alexUK

New member
יובל מנדלסון זה אחיך?

תהיינה 2 תחנות רכבת ברמת השרון
יש סיכום על תחנת רכבת בגלילות ליד מחנות צה"ל, שאמורה להיבנות בשנים הקרובות, ובתהליכי תכנון תחנת רכבת גם בדרום גלילות, לטובת רובע המגורים הענק הצפוי לקום שם.
יובל מנדלסון זה אחיך?
 

אדיה

New member
תחנות מתוכננות במסילת החוף

תהיינה 2 תחנות רכבת ברמת השרון
יש סיכום על תחנת רכבת בגלילות ליד מחנות צה"ל, שאמורה להיבנות בשנים הקרובות, ובתהליכי תכנון תחנת רכבת גם בדרום גלילות, לטובת רובע המגורים הענק הצפוי לקום שם.
תחנות מתוכננות במסילת החוף
אם כך, פרט לתחנת רעננה/שפיים ותחנת מחנות גלילות/רב מכר יש באופק תחנה נוספת באזור פי גלילות ולעירית נתניה יש שאיפות להוסיף תחנה נוספת (או אפילו שתיים) באזור התעשייה. אני בדעה שכל המוסיף גורע, כלומר היות וכל עצירה מוסיפה לפחות 3-5 דקות לזמן הנסיעה הכולל הרי אם כל התוכניות יקרמו עור וגידים מדובר בתוספת זמן משמעותית ביותר שעלולה להפוך את הנסיעה ברכבת לבלתי משתלמת לנוסעים הנוכחיים. כדי לשמור על רמת שירות סבירה תידרש הגדרה מחודשת של קווי הרכבות הפרבריות כך שקווים השונים ידלגו על חלק מהתחנות ופירוש הדבר סכמה מסובכת יותר של הקווים (לעומת המצב הקיים). האם יש לרכבת ישראל תכנית מסודרת לשילוב התחנות השונות במערך הקווים (וכן תחנות שהוזכרו בעבר כמו גני אביב, אמריקן סיטי ברחובות, זכרון יעקב, כפר מנחם ועוד)? תודה, יובל
 

alantan

New member
קווים מאספים

תחנות מתוכננות במסילת החוף
אם כך, פרט לתחנת רעננה/שפיים ותחנת מחנות גלילות/רב מכר יש באופק תחנה נוספת באזור פי גלילות ולעירית נתניה יש שאיפות להוסיף תחנה נוספת (או אפילו שתיים) באזור התעשייה. אני בדעה שכל המוסיף גורע, כלומר היות וכל עצירה מוסיפה לפחות 3-5 דקות לזמן הנסיעה הכולל הרי אם כל התוכניות יקרמו עור וגידים מדובר בתוספת זמן משמעותית ביותר שעלולה להפוך את הנסיעה ברכבת לבלתי משתלמת לנוסעים הנוכחיים. כדי לשמור על רמת שירות סבירה תידרש הגדרה מחודשת של קווי הרכבות הפרבריות כך שקווים השונים ידלגו על חלק מהתחנות ופירוש הדבר סכמה מסובכת יותר של הקווים (לעומת המצב הקיים). האם יש לרכבת ישראל תכנית מסודרת לשילוב התחנות השונות במערך הקווים (וכן תחנות שהוזכרו בעבר כמו גני אביב, אמריקן סיטי ברחובות, זכרון יעקב, כפר מנחם ועוד)? תודה, יובל
קווים מאספים
נראה לי שאתה צודק, בהתחשב במצבת הציוד של רכבת ישראל כיום. אבל, אם נסתכל על העתיד הרחוק יותר, יבוצע חשמול קו החוף והכפלתו ל-4 מסילות. אם הרכבת תזמין ציוד ייעודי לקווים פרבריים מאספים שיש להם מאפייני תאוצה משופרים. אם אני מבין נכון את מה שאתה מציע, יהיה אולי אפשר להפעיל שלוש רמות, כגון: 1) בינעירוני מהיר: חיפה-בנימינה-תל אביב אוניברסיטה-תל אביב ההגנה-והלאה לב"ש כפי שמבוצע היום 2) בינעירוני מאסף (היום נקרא פרברי): בנימינה-חדרה-נתניה-הרצליה-כל התחנות בתל אביב- והלאה לאשקלון (דרך קו חולון?) כל התחנות. 3) פרברי-מטרו: בנימינה-רחובות-יבנה עוצר בכל התחנות. שירות זה יהיה דומה לשירות שניתן ע"י ה-RER בפאריס או ה-DISTRICT בלונדון.
 

אדיה

New member
קווים מאספים

קווים מאספים
נראה לי שאתה צודק, בהתחשב במצבת הציוד של רכבת ישראל כיום. אבל, אם נסתכל על העתיד הרחוק יותר, יבוצע חשמול קו החוף והכפלתו ל-4 מסילות. אם הרכבת תזמין ציוד ייעודי לקווים פרבריים מאספים שיש להם מאפייני תאוצה משופרים. אם אני מבין נכון את מה שאתה מציע, יהיה אולי אפשר להפעיל שלוש רמות, כגון: 1) בינעירוני מהיר: חיפה-בנימינה-תל אביב אוניברסיטה-תל אביב ההגנה-והלאה לב"ש כפי שמבוצע היום 2) בינעירוני מאסף (היום נקרא פרברי): בנימינה-חדרה-נתניה-הרצליה-כל התחנות בתל אביב- והלאה לאשקלון (דרך קו חולון?) כל התחנות. 3) פרברי-מטרו: בנימינה-רחובות-יבנה עוצר בכל התחנות. שירות זה יהיה דומה לשירות שניתן ע"י ה-RER בפאריס או ה-DISTRICT בלונדון.
קווים מאספים
באופן כללי חשבתי בכיוון אותו ציינת (אם כי מענין יותר לדעת מה חושבים בעלי הדבר, קרי רכבת ישראל) כלומר תידרש רמה היררכית נוספת לשירות הרכבתי. באופן יותר מפורט: א. שירות בינעירוני חיפה - ת"א המסתפק בעצירה בתחנות האוניברסיטה וההגנה בלבד אולי הגיוני מבחינה סכמטית אך מחטיא לחלוטין מבחינת צרכי הנוסעים שהרי דווקא תחנות הביניים (ת"א מרכז והשלום) הן המבוקשות ביותר ע"י רוב הנוסעים (בהשוואה למיעוט הקטן הנוסע מחיפה לבאר שבע). ב. הייתי מצמצם בטווח את שירות ה DISTRICT שכן מבינימינה עד רחובות יהיה מספר עצום של תחנות. מזכיר לי איך בזמנו (בקו 301 של אגד) ענה הנהג בייאוש לשאלת נוסעת מבוגרת מתי מגיעים לאשקלון: גברת אמרתי לך כבר בתל אביב - לא כדאי לך לעלות על האוטובוס הזה! ג. האם ידוע לך (או למישהו אחר בפורום) משהו קונקרטי על הכפלת מסילת החוף ועל לוח הזמנים אליו שואפים להגיע, נניח בשנת 2015?
 

כברימן

New member
תוכנית אפשרית אחת

תחנות מתוכננות במסילת החוף
אם כך, פרט לתחנת רעננה/שפיים ותחנת מחנות גלילות/רב מכר יש באופק תחנה נוספת באזור פי גלילות ולעירית נתניה יש שאיפות להוסיף תחנה נוספת (או אפילו שתיים) באזור התעשייה. אני בדעה שכל המוסיף גורע, כלומר היות וכל עצירה מוסיפה לפחות 3-5 דקות לזמן הנסיעה הכולל הרי אם כל התוכניות יקרמו עור וגידים מדובר בתוספת זמן משמעותית ביותר שעלולה להפוך את הנסיעה ברכבת לבלתי משתלמת לנוסעים הנוכחיים. כדי לשמור על רמת שירות סבירה תידרש הגדרה מחודשת של קווי הרכבות הפרבריות כך שקווים השונים ידלגו על חלק מהתחנות ופירוש הדבר סכמה מסובכת יותר של הקווים (לעומת המצב הקיים). האם יש לרכבת ישראל תכנית מסודרת לשילוב התחנות השונות במערך הקווים (וכן תחנות שהוזכרו בעבר כמו גני אביב, אמריקן סיטי ברחובות, זכרון יעקב, כפר מנחם ועוד)? תודה, יובל
תוכנית אפשרית אחת
נגיד שמוסיפים בין חיפה לת"א את כל התחנות האפשריות: זכרון יעקב, כפר ויתקין, נתניה דרום, שפיים/רעננה, כפר שמריהו, גלילות ורמת אביב. בשעות השיא אפשר להפעיל 4 קווים בתדירויות האלה ולדעתי לשרת את כל הנוסעים בקו. הפירוט הזה לא מתייחס לנוסעים מחיפה וצפונה, קו כ"ס/ר"ה, או מדרום לת"א. - קו בינעירוני ישיר (חיפה-ת"א-ב"ש) - כל 30 דק' - קו בינעירוני אקספרס (חיפה-עתלית-ז"י-בנימינה-חדרה-נתניה-ת"א) - פעם השעה - קו פרברי אקספרס (בנימינה-פ"ח-חדרה-כפר ויתקין-נתניה-בית יהושע-הרצליה-ת"א) - כל 20 דק' - קו פרברי מאסף (כל התחנות נתניה-ת"א) - כל 20 דק' עם תוכנית כזאת, אלה הנוסעים מחיפה לשרון כבר לא יצטרכו להחליף רכבת בבנימינה למרבית התחנות. התוכנית המלאה הכוללת שעות נסיעה מדוייקות נמצאת אצלי, אך היא אינה גמורה.
 

alantan

New member
אשמח לראות את התכנית לכשתושלם!

תוכנית אפשרית אחת
נגיד שמוסיפים בין חיפה לת"א את כל התחנות האפשריות: זכרון יעקב, כפר ויתקין, נתניה דרום, שפיים/רעננה, כפר שמריהו, גלילות ורמת אביב. בשעות השיא אפשר להפעיל 4 קווים בתדירויות האלה ולדעתי לשרת את כל הנוסעים בקו. הפירוט הזה לא מתייחס לנוסעים מחיפה וצפונה, קו כ"ס/ר"ה, או מדרום לת"א. - קו בינעירוני ישיר (חיפה-ת"א-ב"ש) - כל 30 דק' - קו בינעירוני אקספרס (חיפה-עתלית-ז"י-בנימינה-חדרה-נתניה-ת"א) - פעם השעה - קו פרברי אקספרס (בנימינה-פ"ח-חדרה-כפר ויתקין-נתניה-בית יהושע-הרצליה-ת"א) - כל 20 דק' - קו פרברי מאסף (כל התחנות נתניה-ת"א) - כל 20 דק' עם תוכנית כזאת, אלה הנוסעים מחיפה לשרון כבר לא יצטרכו להחליף רכבת בבנימינה למרבית התחנות. התוכנית המלאה הכוללת שעות נסיעה מדוייקות נמצאת אצלי, אך היא אינה גמורה.
אשמח לראות את התכנית לכשתושלם!
בזמנו (לפני כמה שנים) עשיתי לעצמי תכנון דומה לכל מיני קווים קיימים ודמיוניים. המטרה שלי הייתה להגיע ללוח שבו זמן ההמתנה בעת מעבר מכל כיוון לכל כיוון יהיה מינימלי, וכך גם זמן ההמתנה של רכבת בתחנה. עם כך, סביר להניח שהתכנית שלי לא היתה מעשית. היא הסתמכה על השערות לגבי זמני נסיעות בקווים מתוכננים, וכל מיני הנחות נוספות, למשל קיבולת קו, שאינן מציאותיות.
 

david80

Member
רכבות פרבריות בדנמרק.

תוכנית אפשרית אחת
נגיד שמוסיפים בין חיפה לת"א את כל התחנות האפשריות: זכרון יעקב, כפר ויתקין, נתניה דרום, שפיים/רעננה, כפר שמריהו, גלילות ורמת אביב. בשעות השיא אפשר להפעיל 4 קווים בתדירויות האלה ולדעתי לשרת את כל הנוסעים בקו. הפירוט הזה לא מתייחס לנוסעים מחיפה וצפונה, קו כ"ס/ר"ה, או מדרום לת"א. - קו בינעירוני ישיר (חיפה-ת"א-ב"ש) - כל 30 דק' - קו בינעירוני אקספרס (חיפה-עתלית-ז"י-בנימינה-חדרה-נתניה-ת"א) - פעם השעה - קו פרברי אקספרס (בנימינה-פ"ח-חדרה-כפר ויתקין-נתניה-בית יהושע-הרצליה-ת"א) - כל 20 דק' - קו פרברי מאסף (כל התחנות נתניה-ת"א) - כל 20 דק' עם תוכנית כזאת, אלה הנוסעים מחיפה לשרון כבר לא יצטרכו להחליף רכבת בבנימינה למרבית התחנות. התוכנית המלאה הכוללת שעות נסיעה מדוייקות נמצאת אצלי, אך היא אינה גמורה.
רכבות פרבריות בדנמרק.
הרכבת הדנית DSB מפעילה, גם כן, רכבות ב-4 דרגות: Inter City Lyn (בין עירוני ברק) Inter City (בין עירוני) Regional (איזורי) S-tog (רכבת S) צבעי הקווים השונים במפה מציינים את הקווים הבאים: אפור-חום בהיר - הקווים המסומנים ב-M1 ו-M2 הם קווי ה'מטרו' שנפתח לפני כחצי שנה, השאר הם קווי רכבת פרטיים (יש המכנים אותם - 'אוטובוסים מסילתיים'). הקווים הצבעוניים, הם קווי ה-S-tog (שימו לב שגם חלק מקווים אלו אינם עוצרים בכל תחנה). אפור כהה - שאר הקווים - איזורי, בין עירוני וכו'
 

אדיה

New member
מעניין מאוד

תוכנית אפשרית אחת
נגיד שמוסיפים בין חיפה לת"א את כל התחנות האפשריות: זכרון יעקב, כפר ויתקין, נתניה דרום, שפיים/רעננה, כפר שמריהו, גלילות ורמת אביב. בשעות השיא אפשר להפעיל 4 קווים בתדירויות האלה ולדעתי לשרת את כל הנוסעים בקו. הפירוט הזה לא מתייחס לנוסעים מחיפה וצפונה, קו כ"ס/ר"ה, או מדרום לת"א. - קו בינעירוני ישיר (חיפה-ת"א-ב"ש) - כל 30 דק' - קו בינעירוני אקספרס (חיפה-עתלית-ז"י-בנימינה-חדרה-נתניה-ת"א) - פעם השעה - קו פרברי אקספרס (בנימינה-פ"ח-חדרה-כפר ויתקין-נתניה-בית יהושע-הרצליה-ת"א) - כל 20 דק' - קו פרברי מאסף (כל התחנות נתניה-ת"א) - כל 20 דק' עם תוכנית כזאת, אלה הנוסעים מחיפה לשרון כבר לא יצטרכו להחליף רכבת בבנימינה למרבית התחנות. התוכנית המלאה הכוללת שעות נסיעה מדוייקות נמצאת אצלי, אך היא אינה גמורה.
מעניין מאוד
אף אני אשמח מאוד לראות לו"ז מוצע. כיוון שקשה לתת מענה מוצלח לכל הצרכים, חשיפת הפגמים של כל הצעה היא בבחינת "ספורט" חביב...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה