רפואה אלטרנטיבית ב-cf.

jasmine38

New member
רפואה אלטרנטיבית ב-cf.

למשפחות ה-CF , הרופאים ולכל בעל דעה ןלא לבעלי ענין מסחרי. בדר``כ המתמודדים עם ה-cf, והנוקטים בגישה ה``אגרסיבית``. נוטלים תרופות אנטיביוטיקה, כמעט בשגרה, ולו מטעמי מניעה. אנו שוקלים לנסות ולשלב (לפחות בזמנים הרגועים), אנטיביוטיקה טבעית (למשל אכיניצאה), ומוצרים פרוביוטיים. בשולי הדברים נוסיף, הרופאים המלווים את ה-cf, מתקשים לדון בנושא ולהמליץ, מטעמי זהירות, אחריות מקצועית, חוסר נסיון וגיבוי מחקרי מתועד בסטנדרטים רפואיים וכו` וכו`. ** נשמח לדעת על נסיונם של אחרים (ממקור ראשון) - אפשר ישירות ל e.mail הרצ``ב או בפורום. ** מאחר שהענין מעניין רבים (גם ע``פ השאלות בכנסים) , אנו מציעים לפתוח הנושא לדיון בפורום, ומבקשים מ פ ו ר ש ו ת מתועמלנים,בעלי ענין מסחרי ואו שיקולים זרים,לא להתערב בדיון. ממתינים לתגובות ראשונות יסמין.
 
ליסמין רפואה אלטרנטיבית

יסמין שלום אודה לך מאד אם תספרי לנו מה הקשר שלך לנושא. האם את חולת CF ? האם התנסית ברפואה אלטרנטיבית והצלחת? למה התקשורת בפרום עוטה כ``כ הרבה סודיות? יש מצבים ברורים כאשר אנשים לא רוצים להזדהות, במקרה זה את מעלה סוגיה ששווה לדון בה אבל לא מלאת אותה בתוכן. אני לאחרונה שמעתי על חולת CF שטיפלה בטיפול אלטרנטיבי ומצב ראותיה כ``כ השתפר שהורידו לה את האנטיביוטיקה. זה בהחלט מעניין! אני עדיין מחכה שישלחו לי את שמו של המטפל, שכן הייתי מוכנה לבדוק אופציה זו על בתי שהיא חולת CF בברכה דליה אור
 
טיפול אלטרנטיבי ב cf

אני דנה שלמון סיאפניקית בת 40 + ילדה בת כמעט שנתיים. אני מטפלת בעצמי בהומאופטיה כמעט שנתיים. בהתחלה הטיפול היה במקביל לאנטיביוטיקה הרגילה וגם הדרישה שלי היתה ``מינורית``: לא להיות חולה בחורף דבר שהיה מוריד לי את תפקודי הריאות כל חורף ואח``כ כל הקיץ הייתי עובדת קשה להחזיר את תפקודי הריאות - וחוזר חלילה כל שנה. זה עבד ולא התקררתי או הצתתנתי ולכן כמובן גם לא הייתי צריכה לעבוד יותר קשה מהרגיל - דבר שהוא מאד משמעותי לגבי כיון שאני עובדת משרה מלאה וכל הטיפולים די מעיקים. אני רוצה לציין שטיפול הומאופטיה עובד דרך החמרה של המצב ואח``כ הקלה - כך שכל אחד שרוצה לקבל טיפול צריך לקחת את זה בחשבון - בכל מקרה הקשר עם ההומאופטית (שלי לפחות) הוא יום יומי אחרי נטילת התרופה ואם צריך חוזרים שוב לאנטיביוטיקה. השנה הגעתי למצב שהפסקתי את האנטיביוטיקה אחרי 30 שנה ברציפות !!! ואני כבר חודש וחצי בלי אנטיביוטיקה ובלי הרעה במצב. אם עוד יש לכם סבלנות לקרוא לא מזמן התחלתי טיפול שיאצ`ו וגם הוא עוזר לי במה שהם קוראים ``הנעת הנוזלים בגוף`` (לדבריהן הליחה שלנו אלה נוזלים בגוף שנתקעו) בשפה שלנו יותר קל לי להוציא את הליחה עם פחות שיעול מה שאמור מאד לעזור לטווח ארוך. אשמח לענות לשאלות דנה.
 
למעלה