רציתי לומר שאני עוקב אחר הפורם

מצב
הנושא נעול.
אפשר תמונה של אחד

תודה לשניכם בכל אופן
אפשר תמונה של אחד
הקרונות המדוברים
, אני מתכוונת בארץ.
 
והפך לאולם קולנוע

והמספרים של הקרונות בארץ היו:
681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688. קרון מס' 688 מוצג כיום במוזיאון הרכבת בתחנת הרכבת חיפה-מזרח, בתוך מבנה מוסך הקטרים החיג'אזי לשעבר ששופץ ונחנך ביוני 2000.
והפך לאולם קולנוע
בו מציג פול את הסרט על 70414
 
יש בגן אירועים שאינני זוכרת את שמו

והפך לאולם קולנוע
בו מציג פול את הסרט על 70414
יש בגן אירועים שאינני זוכרת את שמו
כשבאים מדרום לצפון בכביש חיפה הישן, בצומת בני-דרור - ימינה ועוד פעם ימינה. גן אירועים יפהפה ועומד שם קרון שמשמש בתור המשרד שלהם.
 

suprman1

New member
את מתכוונת לבית הלורדים../images/Emo35.gif

יש בגן אירועים שאינני זוכרת את שמו
כשבאים מדרום לצפון בכביש חיפה הישן, בצומת בני-דרור - ימינה ועוד פעם ימינה. גן אירועים יפהפה ועומד שם קרון שמשמש בתור המשרד שלהם.
את מתכוונת לבית הלורדים
 
הם היו רקובים וחוגונייהם הפכו

למה השביתו את הבריטים דווקא נראים
יפים לאומת הכסופים?
הם היו רקובים וחוגונייהם הפכו
מסוכנים ולא בטיחותיים. הטכניון פסל אותם לשימוש והרכבת נאלצה להשביתם. נכון, הם היו נוחים ומיוחדים והם נכנסו לשרות (כל השמונה) לאחר שיפוץ בקישון ביום 28.04.1977. הם מאוד התאימו לקו התלול לירושלים אך אני לא זכיתי לצלמם בתחנת החאן. והנה המפרט הטכני שלהם חביבי: היצרן: BRITISH RAILWAYS, DERBY, ENGLAND מספרי הקרונות: 681 – 688 דגם הקרון: Mk 2 מספר הזמנה: ? אורך: 20.644 מ' רוחב גוף: 2.667 מ' גובה: 3.842 מ' משקל עצמי: מהירות מירבית: 160 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 160 קמ"ש מחלקה: שניה
 

A-T

New member
דעתי

הם היו רקובים וחוגונייהם הפכו
מסוכנים ולא בטיחותיים. הטכניון פסל אותם לשימוש והרכבת נאלצה להשביתם. נכון, הם היו נוחים ומיוחדים והם נכנסו לשרות (כל השמונה) לאחר שיפוץ בקישון ביום 28.04.1977. הם מאוד התאימו לקו התלול לירושלים אך אני לא זכיתי לצלמם בתחנת החאן. והנה המפרט הטכני שלהם חביבי: היצרן: BRITISH RAILWAYS, DERBY, ENGLAND מספרי הקרונות: 681 – 688 דגם הקרון: Mk 2 מספר הזמנה: ? אורך: 20.644 מ' רוחב גוף: 2.667 מ' גובה: 3.842 מ' משקל עצמי: מהירות מירבית: 160 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 160 קמ"ש מחלקה: שניה
דעתי
אחרי שישבתי בקרון 688 במוזיאון אני משער שהבעיה העיקרית בקרונות האלה היתה שהם פשוט היו צרי גוף לעומת שאר הקרונות מאותה תקופה, על אחת כמה וכמה לעומת הקרונות של ימינו (במיוחד הIC3). תארו לעצמכם: לפני 6 שנים קרון כזה עוצר בת"א מרכז וגדוד של חיילים+קיטבגים וכמה אזרחים נדחס לתוכו
. שמתי לב שבקרון הזה, המקום לשים בו תיקים נמצא מתחת למושבים ולא מעליהם, מה שלא מאפשר לדחוף לשם כמה תיקים. אמנם פול הסביר לנו שהקרונות הובאו כדי לשמש לראשונה למקומות שמורים. אולי זה מפחית את הצפיפות בקרון, אבל התרשמתי מדבריו הנוהל הזה לא מחמיא לדימוי של הרכבת וחבל שרכבת ישראל לא ויתרה עליו עדיין.
 
נוהל מחלקה ראשונה הוא מבורך כי

דעתי
אחרי שישבתי בקרון 688 במוזיאון אני משער שהבעיה העיקרית בקרונות האלה היתה שהם פשוט היו צרי גוף לעומת שאר הקרונות מאותה תקופה, על אחת כמה וכמה לעומת הקרונות של ימינו (במיוחד הIC3). תארו לעצמכם: לפני 6 שנים קרון כזה עוצר בת"א מרכז וגדוד של חיילים+קיטבגים וכמה אזרחים נדחס לתוכו
. שמתי לב שבקרון הזה, המקום לשים בו תיקים נמצא מתחת למושבים ולא מעליהם, מה שלא מאפשר לדחוף לשם כמה תיקים. אמנם פול הסביר לנו שהקרונות הובאו כדי לשמש לראשונה למקומות שמורים. אולי זה מפחית את הצפיפות בקרון, אבל התרשמתי מדבריו הנוהל הזה לא מחמיא לדימוי של הרכבת וחבל שרכבת ישראל לא ויתרה עליו עדיין.
נוהל מחלקה ראשונה הוא מבורך כי
אני למשל מעדיף לשלם עוד כסף ולנסוע בכיף ובלי ריח של אנשים ששכחו להתקלח שלושה חודשים או רעש תינוקות. זו לחלוטין הסיבה שאינני משתמש בכלל בתח"צ. אני נוסע רק באוטו שלי ומעדיף להתקע שעה בפקק מאשר לשבת עם ריח רע ועוד אסור לי לעשן... (הסיגריות זה הכי מסריח !!!
). הקרונות הבריטיים היו הכי נוחים שאפשר להעלות על הדעת. הנסיעה היתה נעימה וחלקה וחבל שלא נרכשו קרונות כאלה חדשים. זה שהם צרים לא הפריע לאיש. בפנים הם די רחבים. באנגליה, ניתן לרכוש קרונות דומים מסוג מרק 3 או מרק 4 ואין שום בעיה להסב אותם ל-פוש-פול.
 
אתה חושב שלאנשים

נוהל מחלקה ראשונה הוא מבורך כי
אני למשל מעדיף לשלם עוד כסף ולנסוע בכיף ובלי ריח של אנשים ששכחו להתקלח שלושה חודשים או רעש תינוקות. זו לחלוטין הסיבה שאינני משתמש בכלל בתח"צ. אני נוסע רק באוטו שלי ומעדיף להתקע שעה בפקק מאשר לשבת עם ריח רע ועוד אסור לי לעשן... (הסיגריות זה הכי מסריח !!!
). הקרונות הבריטיים היו הכי נוחים שאפשר להעלות על הדעת. הנסיעה היתה נעימה וחלקה וחבל שלא נרכשו קרונות כאלה חדשים. זה שהם צרים לא הפריע לאיש. בפנים הם די רחבים. באנגליה, ניתן לרכוש קרונות דומים מסוג מרק 3 או מרק 4 ואין שום בעיה להסב אותם ל-פוש-פול.
אתה חושב שלאנשים
שלא עושים מקלחת, או שבאים עם תינוקות אין כסף למחלקה ראשונה
 
סתם צחקתי שהרי אם ננתח את המצב

אתה חושב שלאנשים
שלא עושים מקלחת, או שבאים עם תינוקות אין כסף למחלקה ראשונה
סתם צחקתי שהרי אם ננתח את המצב
אז ככה: אדם לא מתקלח נניח 3 חודשים. כך הוא חוסך כסף רב שהיה משלם לחברת המים העירונית ו/או לעירייתו. בכסף זה הוא יקנה כרטיס למחלקה הראשונה !
 
יו, איזו פאדיחה../images/Emo10.gif אני לא מאמינה.

את מתכוונת לבית הלורדים
יו, איזו פאדיחה
אני לא מאמינה.
התכוונתי מצומת בני דרור שמאלה ועוד פעם שמאלה. כמובן מאחר שטעיתי טעות מגעילה כזאת זה לא בבית הלורדים.
 
די../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif עכשיו ../images/Emo43.gifבאמת הגזימו

יו, איזו פאדיחה
אני לא מאמינה.
התכוונתי מצומת בני דרור שמאלה ועוד פעם שמאלה. כמובן מאחר שטעיתי טעות מגעילה כזאת זה לא בבית הלורדים.
די
עכשיו
באמת הגזימו
כתבתי, שלחתי, לא עלה אז...
 

suprman1

New member
האם בקיבוץ תל יצחק../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo13.gif

מה קורה פה היום

עכשיו ברח לי באמצע, קודם הכפיל לי.
האם בקיבוץ תל יצחק

אינני מכיר את הגנים האלה מבפנים, לכן אני לא יודע איפה נמצא הקרון המדובר, אבל לפי הכיוונים שאת רושמת אני מנסה לעזור לך להיזכר לטובת שאר חברי הפורום שאולי רוצים לראות את הקרון. אם לא בתל יצחק אז אולי לפני מסילת הברזל יש פניה שמאלה לדרך כורכר ויש שם איזה שהוא דיסקוטק/גן אירועים בשם הקרנף העזוב
 
ליד קיבוץ תל-יצחק ולא דיסקוטק.

האם בקיבוץ תל יצחק

אינני מכיר את הגנים האלה מבפנים, לכן אני לא יודע איפה נמצא הקרון המדובר, אבל לפי הכיוונים שאת רושמת אני מנסה לעזור לך להיזכר לטובת שאר חברי הפורום שאולי רוצים לראות את הקרון. אם לא בתל יצחק אז אולי לפני מסילת הברזל יש פניה שמאלה לדרך כורכר ויש שם איזה שהוא דיסקוטק/גן אירועים בשם הקרנף העזוב
ליד קיבוץ תל-יצחק ולא דיסקוטק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה