תודה לשניכם בכל אופן
תודה לשניכם בכל אופןקרא את מה שכתבתי על "ציפורה"
ותראה שלא חידשת דבר בתשובתך.
תודה לשניכם בכל אופןקרא את מה שכתבתי על "ציפורה"
ותראה שלא חידשת דבר בתשובתך.
אפשר תמונה של אחדתודה לשניכם בכל אופן
והפך לאולם קולנועוהמספרים של הקרונות בארץ היו:
681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688. קרון מס' 688 מוצג כיום במוזיאון הרכבת בתחנת הרכבת חיפה-מזרח, בתוך מבנה מוסך הקטרים החיג'אזי לשעבר ששופץ ונחנך ביוני 2000.
יש בגן אירועים שאינני זוכרת את שמווהפך לאולם קולנוע
בו מציג פול את הסרט על 70414
את מתכוונת לבית הלורדיםיש בגן אירועים שאינני זוכרת את שמו
כשבאים מדרום לצפון בכביש חיפה הישן, בצומת בני-דרור - ימינה ועוד פעם ימינה. גן אירועים יפהפה ועומד שם קרון שמשמש בתור המשרד שלהם.
למה השביתו את הבריטים דווקא נראיםאת מתכוונת לבית הלורדים
הם היו רקובים וחוגונייהם הפכולמה השביתו את הבריטים דווקא נראים
יפים לאומת הכסופים?
דעתיהם היו רקובים וחוגונייהם הפכו
מסוכנים ולא בטיחותיים. הטכניון פסל אותם לשימוש והרכבת נאלצה להשביתם. נכון, הם היו נוחים ומיוחדים והם נכנסו לשרות (כל השמונה) לאחר שיפוץ בקישון ביום 28.04.1977. הם מאוד התאימו לקו התלול לירושלים אך אני לא זכיתי לצלמם בתחנת החאן. והנה המפרט הטכני שלהם חביבי: היצרן: BRITISH RAILWAYS, DERBY, ENGLAND מספרי הקרונות: 681 – 688 דגם הקרון: Mk 2 מספר הזמנה: ? אורך: 20.644 מ' רוחב גוף: 2.667 מ' גובה: 3.842 מ' משקל עצמי: מהירות מירבית: 160 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 160 קמ"ש מחלקה: שניה
נוהל מחלקה ראשונה הוא מבורך כידעתי
אחרי שישבתי בקרון 688 במוזיאון אני משער שהבעיה העיקרית בקרונות האלה היתה שהם פשוט היו צרי גוף לעומת שאר הקרונות מאותה תקופה, על אחת כמה וכמה לעומת הקרונות של ימינו (במיוחד הIC3). תארו לעצמכם: לפני 6 שנים קרון כזה עוצר בת"א מרכז וגדוד של חיילים+קיטבגים וכמה אזרחים נדחס לתוכו. שמתי לב שבקרון הזה, המקום לשים בו תיקים נמצא מתחת למושבים ולא מעליהם, מה שלא מאפשר לדחוף לשם כמה תיקים. אמנם פול הסביר לנו שהקרונות הובאו כדי לשמש לראשונה למקומות שמורים. אולי זה מפחית את הצפיפות בקרון, אבל התרשמתי מדבריו הנוהל הזה לא מחמיא לדימוי של הרכבת וחבל שרכבת ישראל לא ויתרה עליו עדיין.
אתה חושב שלאנשיםנוהל מחלקה ראשונה הוא מבורך כי
אני למשל מעדיף לשלם עוד כסף ולנסוע בכיף ובלי ריח של אנשים ששכחו להתקלח שלושה חודשים או רעש תינוקות. זו לחלוטין הסיבה שאינני משתמש בכלל בתח"צ. אני נוסע רק באוטו שלי ומעדיף להתקע שעה בפקק מאשר לשבת עם ריח רע ועוד אסור לי לעשן... (הסיגריות זה הכי מסריח !!!). הקרונות הבריטיים היו הכי נוחים שאפשר להעלות על הדעת. הנסיעה היתה נעימה וחלקה וחבל שלא נרכשו קרונות כאלה חדשים. זה שהם צרים לא הפריע לאיש. בפנים הם די רחבים. באנגליה, ניתן לרכוש קרונות דומים מסוג מרק 3 או מרק 4 ואין שום בעיה להסב אותם ל-פוש-פול.
סתם צחקתי שהרי אם ננתח את המצבאתה חושב שלאנשים
שלא עושים מקלחת, או שבאים עם תינוקות אין כסף למחלקה ראשונה
WOW איזה פדיחהאת מתכוונת לבית הלורדים
יו, איזו פאדיחהאת מתכוונת לבית הלורדים
דייו, איזו פאדיחהאני לא מאמינה.
התכוונתי מצומת בני דרור שמאלה ועוד פעם שמאלה. כמובן מאחר שטעיתי טעות מגעילה כזאת זה לא בבית הלורדים.
דיעכשיובאמת הגזימו
כתבתי, שלחתי, לא עלה אז...
אז איפה הקרון בסוף? ומה קורה איתך ומה קורה פה היום
עכשיו ברח לי באמצע, קודם הכפיל לי.
הקרון נמצאאז איפה הקרון בסוף? ומה קורה איתך ו
אם הבעלול יום שישי במוזאון בחולון?
האם בקיבוץ תל יצחקמה קורה פה היום
עכשיו ברח לי באמצע, קודם הכפיל לי.
ליד קיבוץ תל-יצחק ולא דיסקוטק.האם בקיבוץ תל יצחק
אינני מכיר את הגנים האלה מבפנים, לכן אני לא יודע איפה נמצא הקרון המדובר, אבל לפי הכיוונים שאת רושמת אני מנסה לעזור לך להיזכר לטובת שאר חברי הפורום שאולי רוצים לראות את הקרון. אם לא בתל יצחק אז אולי לפני מסילת הברזל יש פניה שמאלה לדרך כורכר ויש שם איזה שהוא דיסקוטק/גן אירועים בשם הקרנף העזוב
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.