רציתי רק להגיד

שיהיה ערב טוב, לילה טוב ושבוע נפלא לכולנו. כתבתי לאחרונה שיר על נוסטלגיה לילדות ושיר על איש פשוט שמכלה את יומו. היום התחלתי לענות לשאלות שהמורה הפרטי שלח לי לקראת קורס קולנוע. זה מעניין מאוד. לחברתי היו פחות פחדי פרנויה בזמן האחרון, הלכנו למועדון ביחד ועשינו פעילות נחמדה. עכשיו הייתה פעילות למען החיילים החטופים, דיברה שם אם שבנה נחטף לשבי בעזה, וכתבנו לו ברכות. גם התפללתי בשבילו הערב. נקווה שיהיה שלום. אני אוהב לדבר עם חברים על תחביבים ועל נושאים רגשיים, ואני פותר עימותים עם אנשים בעזרת הסברים.
 
נערך לאחרונה ב:

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
שיהיה ערב טוב, לילה טוב ושבוע נפלא לכולנו. כתבתי לאחרונה שיר על נוסטלגיה לילדות ושיר על איש פשוט שמכלה את יומו. היום התחלתי לענות לשאלות שהמורה הפרטי שלח לי לקראת קורס קולנוע. זה מעניין מאוד. לחברתי היו פחות פחדי פרנויה בזמן האחרון, הלכנו למועדון ביחד ועשינו פעילות נחמדה. עכשיו הייתה פעילות למען החיילים החטופים, דיברה שם אם שבנה נחטף לשבי בעזה, וכתבנו לו ברכות. גם התפללתי בשבילו הערב. נקווה שיהיה שלום. אני אוהב לדבר עם חברים על תחביבים ועל נושאים רגשיים, ואני פותר עימותים עם אנשים בעזרת הסברים.​
שיהיה לילה שקט למדינה.
 
אמן. הוכחתי שאני כן אדם מאוד רוחני, מעניין ומיוחד. אני מקווה שאצליח לתרום לסביבתי בעזרת נתינת אהבה וטוב מתוך עצמי. אהבתי לאישה שעבדה בשבילי עצומה במידה מיוחדת, עשיתי דברים חשובים מאוד ועברתי דברים חשובים מאוד שחישלו אותי. נלחמתי כדי לפתח דרך אסרטיבית מאוד לדבר עם אנשים ודרך מתעניינת מאוד ואוהבת מאוד לדבר עם חברים. אני מכבד את זה שהאישה שאהבתי לא רוצה בי, אבל אני מאחל לה שתהיה מאושרת כל חייה בדרך שבחרה. עשיתי כל שיכולתי, צריך להמשיך הלאה ועכשיו יש לי חברה נהדרת.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה