רק אני חוששת

Shampile

New member
רק אני חוששת../images/Emo4.gif../images/Emo35.gif

רק אני חוששת ששוב פעם הולכים להפסקת אש בלי לעשות את העבודה עד הסוף
בלי באמת לסגור את כל הפינות
הפסקת אש תחומה בזמן שתאפשר לצד השני שוב פעם להתחמש
רק אני חוששת ששוב פעם יטפלו בבעיה הגדולה (הערים) ויפקירו, שוב, את הישובים הקטנים בעוטף עזה? ששוב פעם ניכנס לשקט מדומה של "כאילו הודנה" שכל מטרתה להכין את הקרקע למלחמה הבאה. ועוד משהו קטן (שהוא לא קטן בכלל!). בחיי שאני לא מבינה למה הם, אלה ששם למעלה, מוכנים למשוואת הפסקת אש שלא כוללת את גלעד שליט. הוא צריך להיות חלק מהמשוואה! זה הזמן, המקום והרגע. פייר
נמאס לי
 

ברוריהה

New member
את לא לבד בחששות ...

אתמול כשראיתי את הכתובית שרצה בערוץ שתיים בזו הלשון : "אמש נורו רק 19 רקטות לעבר ישראל בניגוד ל 70 רקטות שנורו בימים הראשונים למבצע" הבנתי שהסוף קרוב, וששוב נקבל תשובות כמו "אני יכול לחיות עם 5-6 קסמים ביום לעבר הנגב המערבי" (כמו שאמר ברק לפני כחודש). אני מאוד מקווה שנתבדה, אבל אני מתחילה להיות סקפטית
 

Shampile

New member
זה מתסכל ומכעיס

תחושה של סוף ידוע מראש. היו כמה ימים שעוד הייתי אופטימית אבל היא (האופטימיות) נמוגה לה מהעולם עם כל יום שעבר. יהיה שקט, יהיה שקט חלקי, שקט מדומה, שקט לאשדוד, שקט לבאר שבע...ומה איתנו?!? קל מאוד לעשות הסכמים כאלו או אחרים שמוכתבים ע"י הקהילה הבין לאומית. הסכמים בשביל לקבל בחזרה את ההכרה. הסכמים שיופרו מידי פעם. מישהו בישראל יפזול בצורה שלא מתקבלת על דעת החמס וילדי העוטף שוב ירוצו למרחבים מוגנים. סליחה על הפאסימות ככה מרגיש הבוקר שלי. מייאש.
 
היציאה למבצע הייתה עבורכם

לנו לא היה צריך להשיב את השקט, היה לנו כזה ב60 השנים האחרונות. את מאמינה שזה יכול להסתיים שלא בהסכם? איך?
 

ברוריהה

New member
קצת נמאס לי לשמוע

איך "סובלים בשבילינו" היציאה למבצע היתה כי לא מתקבל על הדעת שחבל ארץ שלם במדינה יהיה תחת איום יומיומי של טילים. בדיוק כמו שנמאס לי לשמוע שהחיילים על גבול הרצועה שומרים עלי. לא הם לא שומרים עלי הם שומרים על מדינת ישראל ! תתחילו להפנים שמי שיושב על הגבול הוא חלק מחומת הביצורים של מדינת ישראל. וכשנלחמים כאן זה בשביל כל המדינה על כל תושביה ולא רק בשביל אלה שיושבים שם.
 
נכון מאוד, ואף אחד לא אמר אחרת.

ובשביל שאזורים ששייכים למדינה אליה גם אני שייכת לא יופגזו - אני מוכנה לסבול. בשביל יעדים לא ריאליים כמו אלה שהולידו את דו"ח וינוגרד - לא.
 

ק א סי

New member
"רק טיל אחד" כשהוא נופל על הבית שלך...

כן, גם אני שותפה לחשש הנוראי הזה. אם ימשיכו לירות, ואפילו טיל אחד ביום, מאות אלפי אנשים לא יוכלו לחזור לחיים נורמלים. וגלעד...נשבר הלב... ראיתם את הראיון עם אמא שלו? מזעזע.
 
לעשות את העבודה עד הסוף?

לפני שנתיים וחצי חיילים נהרגו ואזרחים חטפו טילים בשביל שהחיזבאללה יפורק מנשקו והחטופים יוחזרו. זה לא קרה, ולא בגלל הכשלים החמורים בניהול המבצע, אלא כי אלה היו מטרות לא ריאליות - וזה בפני עצמו היה כשל אחד גדול. כל עוד יעדי המבצע הם כפי שהם, אני תומכת בכל החלטה וסומכת על ברק ואשכנזי (ולא על שני האחרים שנראה שרוצים בכוח לקלקל את יחסי ישראל-ארה"ב שהיו שותפים לכשל הקודם), אבל אם אאמין שהלחימה היא לשם מיטוט החמאס (דבר שמעבר להיותו יעד לא ריאלי, אני לא רואה מדוע הוא יעד רצוי בכלל. בלא גוף ריבוני ברצועה יהיה שם כאוס ולא תהיה שום דרך למנוע ירי טילים אלא על ידי המשך שהיה בבוץ העזתי, וגם זה ספק רב אם באמת ימנע לגמרי את הירי) או לשם החזרת החייל החטוף (שאני מקווה שיחזור במהרה) ושבגלל זה אני שומעת אזעקות ומסוקים שחולפים מעל הבית שלי בדרך לסורוקה עם פצועים, אני עשויה בעצמי להתחיל לקרוא לוינוגרד. אני מוכנה לעבור את זה, בראש מורם, בעקשות, בשביל שלכם יהיה שקט. לא בשביל שתי ציפורים על העץ.
 
למעלה