רק דב חנין ועיר לכולנו !

רק דב חנין ועיר לכולנו !

חבל שהירוקים פעלו משיקולים פוליטיים לא ענייניים ומסריחים, ולא חברו לדב חנין ול"עיר לכולנו" כדי לסלק את החולדה ולהנהיג מדיניות ירוקה אמיתית. אולי זה אומר עליהם משהו...
 
שלום לך

הירוקים פועלים מזה שנים רבות בתל אביב-יפו ואף זכו ל-4 מנדטים בבחירות האחרונות. דב חנין (שהצטרף לפעילות בעיר רק בחודשים האחרונים ושאמר שאם לא יזכה, יפרוש ויחזור לכנסת) ופעיליו מוזמנים לחבור לירוקים ולהמשיך לפעול למען השינוי בעיר.
 
אגב, לפחות חנין אומר את האמת

בניגוד לפוליטיקאים רגילים שהיו מתחמקים מלתת תשובה, חנין אומר את האמת שאם לא ייבחר יחזור לכנסת. אגב, שם השפעה שלו על מדינה גדולה יותר. אגב ירוקים ועיר לכולנו לא זהים בכל יש הבדלים, למשל שירוקים קפיטלססטים ועיר לכולנו לא.
 

דא

New member
מריחה. עיר לכולנו דמוקרטיה פתוחה. אתם עסקונה

סגורה בתוך חומות גבוהות. בגלל זה כל הפעילים ובעלי המקצוע האקולוגים המהותיים בארץ לא אצל "מפלגת הירוקים". ירוק אמיתי הוא גם דמוקרט אמיתי. בגלל זה פעילות עיר לכולנו בנויה על פעילות התנדבותית מאסיבית ותוססת. "מפלגת הירוקים" על שפיכת הון עצום.
 
ממש דמוקרטיה פתוחה

נציגי מועצה מתחלפים שפועלים לפי הנחיית גוף אחר. ממש כמו בימים הטובים של לנין. גם אז היו הרבה "מתנדבים תוססים". כאן זה לא הפורום של חנין, לך מכאן להטיף במקום אחר.
 

דא

New member
דמוקרטיה הכי פתוחה

אין שום מציאות ותוכן באוסף האותיות שהקלדת: בעיר לכולנו הורחבה הדמוקרטיה להכי רחב: כל אחד יכול להיות שותף, לבחור ולהבחר. ולהשפיע כל הזמן (דמוקרטיה השתתפותית). המבחן היחיד הוא לא תשלום כסף, קשרים, או קבלנות, אלא פעילות אישית (באופן מוגדר). נבחר גוף רחב שבמסגרתו יפעלו חברי המועצה. חלק מחברי המועצה יהיו ברוטאציה כדי לאפשר יותר יצוג. המצע לא נכתב ע"י" קופירייטרים" "אסטרטגים" ולא הוכתב מלמעלה. הוא גובש ע"י קבוצות עבודה של פעילים ומקצוענים בעלי נסיון שטח רב. זהו משהו שונה לחלוטין מהפראקטיקה הפוליטית בארץ עד כה. כך התוצאה סדר יום העדכני, הנכון, ושונה מכל האחרים (חוץ ממר"צ), שנישא ע"י קבוצה רחבה של פעילים מתנדבים תוססים (זו האמת, ולא יעזרו לך המרכאות המהונדסות והציניות) שלא בשכר. גם לא יעזרו לך ולחבורתך "מפלטי הנבל" השיקריים מסוג "לנין" ו "גוף אחר". עם מצב הנפוטיזם (כינוי שלילי לנוהגם של בעלי שררה להעדיף במינוי למשרות את אנשי שלומם, למען עצמם), 0 דמוקרטיה פנימית במציאות, 0 שיתוף ציבור במצע, ששורר אצלכם, במקומך היתי מתביש להעלות ציפצוף בכוון ולהשתלח באחרים. אם יש בך שמץ ענין באקולוגיה, שאלת עצמך למשל מדוע התנועות הירוקות מחו"ל נמנעות מקשרים עם המכנים עצמם "מפלגת הירוקים" בארץ?
 
יאללה יאללה, למה מי אתה?

כבר החלטת לפי הודעה אחת שלי שאתה יודע מי אני. תמשיך לקלל, זה רק מראה מי באמת תומך במועמד הפיקטיבי שלכם. לא תושבי תל אביב האמיתיים והטובים.
 
למעלה