רק הערת ביניים.

רק הערת ביניים.

קיימת הרבה צביעות וגרידיות ביחס לתוכנית (תמ"א 38 ) אנשים מדברים על ממ"דים, ביטחון ומעלית אבל מה שבעצם מעניין אותם זה להוסיף עוד חדר לדירה.

וואלה, לא בא לי לוותר על הגינה הירוקה למטה ועוד יותר לא בא לי שהשכן מהבניין הסמוך יוכל לשלוח יד דרך החלון ולקחת לי שלוק מהכוס קפה
. לא בא לי, מה תעשו?

ביום הדין, אף אחד, אבל אף אחד לא יודע מה יקרה. אנחנו בארץ חיים במציאות הזוייה שבה מרפסות נופלות בבניין שרק נבנה ושאמור להיות ב"סטנדרט" נגד רעידות אדמה.

אני זוכר מהנדס בכיר שאמר בטלוויזיה שלתוכנית תמ"א 38 "אין אח ורע בעולם". אני לא מהנדס אבל לעניות דעתי תמ"א 38 היא תכנית שיש בה הרבה ספק. פינוי בינוי הרבה יותר הגיוני ושפוי.

וסתם אנקדוטה למחשבה. יש איזה סרט דוקו מקסים בשם "שנת 66 הייתה טובה לתיירות". יש שם איזה קטע שהבמאי מסתובב באתר בניה של בית(פרטי) שאחיו בונה בשביל משפחתו. האח פונה לבמאי ואומר: "זה שלי עד הירח" קצת חשבתי על המשפט הזה בהקשר של תמ"א 38 והפרשנות האישית שלי היא שגם אם אתה חי בבית משותף, ככול שאתה מחלק את אותו חלל עם יותר אנשים, כך יורדת רמת החיים שלך. יותר מכוניות בכביש, פחות חנייה, רעש, עשן, פיח ואפילו "סתם" ניכור.

תחשבו על זה.
 

avvv

New member
כן כמובן

ככל שאתה מחלק את אותו החלל עם פחות אנשים, כך יורדת רמת החיים שלך. בעיקר אם אתה מאלה שקנו דירה בזמן ואתה בכלל מרוויח מזה שלאחרים אין איפה לגור.
 
למעלה