רק לי זה נראה תמוהה?

רק לי זה נראה תמוהה?

יום אבל לאומי לזכרו של אסף רימון? מה קורה במדינה , שכל חברי הכנסת (שממילא לא שווים הרבה , אבל ניחא) עומדים דקת דומיה לזכרו? אני מזדהה עם הכאב המשפחתי , עם הטרגדיה שמכה בפעם שניה . אבל מפה ועד חצי עיתון עליו ומהדורות חדשות שמראינות את המורים שלו? לאיפה הדרדרנו? חייל שלחם במלחמה , חוזר הביתה ונרצח ע"י שיכור זה פחות? אדם שחוזר מהלווית אביו , ונהרג בכביש בתאונת דרכים(שלא באשמתו אגב), זה לא נחשב?
 
קודם כל אני חייבת לציין שלבחור הזה,

שהיה בחור מקסים, מגיע כבוד עצום, אולי גם יותר מ"סתם" בנאדם שנהרג, ורק מעצם העובדה שהוא חווה את המוות הזה על בשרו ולא נרתע, אלא הלך עד הסוף ונתן את כולו למדינה על אף הכל. (וכמובן, אין אדם שהוא סתמי או חסר חשיבות לעומת זולתו, חלילה) אבל אסף רמון ז"ל, הוא אדם שבמותו מסמל כמה דברים מאוד חשובים ורבי עוצמה, חלק מזה קשור גם לייחוס המשפחתי שלו, לעובדה שהוא אדם שהלך בדרך מאוד מסוימת וראויה להערצה, ממש כמו אביו ז"ל. (המוות שלו הוא בקנה מידה מדינתי, כולם מכירים את המשפחה שידעה כבר צער רב, גם "בשביל" המדינה) אביו הוא עניין מרכזי, כי אילן רמון היה סוג של ידוען, היה לו ייחוס, הוא שם את "ישראל" במקום מכובד יותר, הוא היה אזרח ששינה משהו פה, הייתה לו משמעות מאוד חיובית וחשובה למדינה, אז מה הפלא שכל אזרח מהשורה ששמע על מותו של בנו ירגיש קרבה גדולה מבדרך כלל? אז כך, נוצרה טרגדיה (שאין ברצוני להפחית ממשמעותה בשום דרך או צורה) שמעבר להיותה טרגדיה היא גם מקור מצוין לרייטינג, וכך התקשורת מטפסת על העניין ומציגה אותו לראווה... ותכלס, באופן אישי, כששמעתי על המקרה- זה חדר אליי, יותר מכשאשמע על מוות של כל חייל אחר (שחשיבותו כמובן זהה לזו של רמון ז"ל) התקשורת יודעת זאת, ומנצלת.
 

בארבאבא

New member
זה נכון,אבל אני דיי מסכימה עם גיא.

מה עם חיילים שנהרגים במלחמות? זו באמת טרגדיה למשפחה,נוראי. אבל להפוך את זה ליום אבל לאומי זה קצת יותר מידי. גם היו קצת עצבים על ערוץ 1 שהעז לשדר כרגיל בלי הרבה חדשות.
 
מסכים בחלק מהדברים

נכון שהמוות הזה הוא טראגי למשפחה במיוחד אחריי שאילן רמון מת אך בכל זואת יש גבול אז בסדר שמענו אסף רמון בנו של אילן רמון נהרג בצורה מצערת וטראגית הדומה למוות אביו אני לא מזלזל בזה אבל כמה אפשר לדווח על אותו דבר? הפחד שלי הוא ששיעשו מיזה מטעמי רייטינג איזה סרט "דוקומנטרי" על משפחת רמון אני כבר רואה את הכותרת האסון של מששפחת רמון אם לא נעצור את זה עכשו תעשיית הטלוויזיה תיראה שאנחנו רוצים מידע ואז תתחיל לחגוג על המשפחה המסכנה בדיוק כמו שעשו לדודו טופז אחריי ההתאבדות שלו
 
ככה זה, רייטינג זה הדלק של התקשורת,

זה מה שמניע אותם. וגם לי לא היה נוח עם העובדה שדיווחו על הסיפור יותר מדי פעמים. אבל ככה זה- תמיד שיש איזה סיפור מעניין- התקשורת מנצלת את העובדה שהוא מושך קהל וממצה אותו הרבה מעבר למה שצריך... ואתה כותב: "אם לא נעצור את זה עכשיו..."; אין דרך לעצור את הדברים האלו, התקשורת זה מנגנון שפועל בצורה מסוימת ואין לך ממש מה לעשות עם זה, כמה שזה לא נעים לפעמים, אין לנו בתור יחידים כוח מול מגנונים כאלו, (ואילו אזרח ממוצע נהנה מאוד לדוש בסיפורים האלו, ולא אכפת לו בכלל שמלעיטים אותו באותן עובדות, כל עוד הם מסדרים את זה בצורה מושכת- הם ימכרו את אותם הסיפורים כמה שרק ירצו, ורוב הציבור שלם עם העניין.)
 

בארבאבא

New member
דודו טופז...מישהו?

זה גם כמו המקרה של פרס. הסבא החמוד,סה"כ התעלף כתוצאה מלחץ דם נמוך ועשו מזה כזה טררם. וכמובן כדי שזה יהפוך למעניין יותר ושלא יקרה מצב שעלו לשידור רק למשך דקה הכתב החליט לומר: "אין חשש להתקף לב,לאירוע מוחי או כל דבר אחר שעלול לגרום למוות של הנשיא שלנו..אבל בואו לא נפתח פה לשטן" הכל רק רייטינג היום,בגלל זה יש זבל בטלוויזיה.
 
למעלה