רק שתדעו לכם שלגדי סרי יש הרכב מדהים

glitter8

New member
רק שתדעו לכם שלגדי סרי יש הרכב מדהים

הערב שמעתי אותם בצוללת בירושלים במסגרת מרתון חשיפה מחר אכתוב יותר פרטים מוזיקה תימנית עם טקסטים מהמקורות וכלי נגינה מעניינים.
 

SHANILIROY

New member
מכירה ,יש לי את הדיסק

לפני שנה בערך הם עשו מופע השקה בצוותא ,אוהבת את הקצב .. נשמח לסיקור ולפרטים נוספים
 

altofhen

New member
נכון!

אפילו היה לי את הכבוד לצלם את ההופעה הזאת מוזיקה מיוחדת. אני מאוד אהבתי
 

glitter8

New member
סיקור ופרטים נוספים..

ובכן, ההופעה אמש היתה במסגרת אירוע חשיפה שערך משרד החוץ בצוללת הצהובה בירושלים, אשר אליו הוזמנו נציגי פסטיבלי מוזיקה מכל העולם על מנת לחשוף הרכבים ישראלים של ג'אז ומוזיקת עולם במטרה להופיע בפסטיבלים מסביב לכדור.
זה מרתון הופעות של שלושה ימים, אתמול גדי סרי פתח את הסשן השני עם ההרכב שלו של מוזיקה תימנית שמבוסת על ארבעה נגנים וארבעה זמרים, שהם ברובם אינם זמרים מקצועיים, אם כי ברור שהם זמרים ברמה מאד גבוהה ושרים ממש מהנשמה, (בכלל, תמיד שאלתי את עצמי מה זה "זמר מקצועי"?) הטקסטים הם מהמקורות ומהקבלה והמנגינה מקורית מבוססת בחלקה על לחנים מוכרים ("אם ננעלו" ) ומנגנים שם בכלים עתיקים כמו לירה, שהוא כלי ממש עתיק ואקורדיאון, שהוא כלי קצת פחות עתיק..
מה שמיוחד בהופעה הזו היא האווירה, שאפשר בקלות להרגיש כאילו אתה נמצא בארוחת שישי במשפחה תימנית כולם שרים ומנגנים. אחרי ההופעה היה זמן לשאלות של הנציגים ותשובות של גדי, (אח שלו שישב בקהל שאל מתי יצא האלבום הבא..) הופתעתי לראות שלא פחות ממה שהוא מנגן ויוצר מעולה, הוא גם מסביר לא רע, ויצר עניין רב אצל החבר'ה מחו"ל. אני מאחלת הצלחה להרכב של גדי ומקווה שהם יוזמנו להופעות רבות בחו"ל.
 
למעלה