רשימת החיסונים הורידה לי את כל החשק לתאילנד

  • פותח הנושא alf4
  • פורסם בתאריך

alf4

New member
רשימת החיסונים הורידה לי את כל החשק לתאילנד

כמה רעל להכניס לגוף בשביל טיול?
לא נראה לי..

כל מי שנוסע לשבוע טיול משפחתי צריך חיסונים?
 
זה כלום לעומת החיסונים למי שנוסע לאפריקה

גם אם הוא נוסע ליומיים לנסיעת עסקים ולא מתכוון לצאת ממתחם המלון...

לא חובה לנסוע לשום מקום.
אני למשל לא נוסעת למקומות שדורשים ממני ויזה...
 

לאונידס

Active member
אם זה מה שהרופא המוסמך המליץ, אז כן

אם זה מה שהחבר'ה אמרו, אז אולי.
 

chin1

New member
רק לסדר את האוזן

לילדים מספיק החיסוניםה רגילים שעברו בתור ילדים (חיסוני החובה)
שנית תלוי לאן אתם נוסעים מכוון שאני מניכה שאתם יוצאים לטיול משפחתי ולא לטיול בג'ונגלים על גבול קמבודיה . אז אין צורך בחיסונים
 

alf4

New member
טיול משפחתי, כן, אבל הוא כולל

טיול ביערות הגשם, בכפרים, בשווקים... וכמובן שנפגוש אנשים, נהג מונית, ילדים מקומיים...
נראה לי שיש סיכוי להידבקות..
 

chin1

New member
צר לי לאכזב אותך

תאילנד זה לא אפריקה וזה גם לא הודו . וכמו שציינתי הילדים שלך מחוסנים. המחלות שמדברים עלהים הינן מחלות שכבר אינן שכיחות בתאילנד והחשש מתקיים בעיקר באיזורי הג'ונג'ל הלא מתויירים.
 

sailor

New member
מציע למנהלים למחוק - התשובה לא אחראית ופלילית

 

chin1

New member
גרתי תקופה בתאילנד

ויכולה לקוות ששירותי הביראות בארץ יגיעו לשירותי הבריאות הפרטיים בתאילנד ידעת שאנשים מגיעים מכל העולם לעשות ניתוחים פלסטיים בתאילנד כי הרופאים שם מעולים . בנקוק מערבית יותר מישראל רכבת עילית , רכבת תחתית מלונות מסודרים מלון חמש כוכבים שם זה חמש כוכבים. פוקט מסודרת יותר מאילת ובטח עובדים שם במסעדות ובחדרי המלון פחות עובדים עם סיכוי שהם סובלים משחפת. דווקא את כל המלות הזיהומיות שאני מכירה שאנשים חטפו הם חטפו בארץ.
 

ונפלון

New member
בורות שלא תיאמן

תוחלת החיים בתאילנד נמוכה ביותר מ-10 שנים מזאת שבישראל (כמעט 15 שנים פחות לגברים) וזה מעיד יותר מכל על איכות מערכת הבריאות התאילנדית, בוודאי יותר מזה שאנשים באים לשם לעשות ניתוחים לשינוי מין. בנגקוק "מערבית" בגלל שיש לה שני קווי רכבת עילית וקו רכבת תחתית אחד? בנגקוק היא עיר עולם שלישי פר אקסלנס - אלפים שחיים ברחובות לצד מלונות יוקרה נוצצים, אנחנו אפילו לא רבע דרך לשם (תודה לאל). המדרג העירוני בתאילנד הוא מדרג של עולם שלישי - העיר הגדולה במדינה גדולה יותר מפי 10 מהעיר השנייה בגודלה (בישראל ההפרש הוא פי 0.4) ואולי פוקט יותר מסודרת מאילת אבל זורמות לשם כל הנשים המסכנות מדרום מזרח אסיה שכדי לצאת מהכפרים העניים שהן גדלו בהם הן נאלצות לעבוד בתור שפחות מין של אנגלים בני 50. והתל"ג שם חמישית מזה שבישראל.

לפחות תדעי את הפרטים לפני שאת כותבת את כמות השטויות הזאת בגלל שהמלונות בתאילנד יותר נראים לך מאלו שבאילת
 

chin1

New member
ולאן בדיוק מגיע התייר

לאיזורי מוכי העוני או לאיזור התיירות עם המלונות הנוצצים .
. ובזאת נגעה השאלה לאן הוא מגיע ולא על מצבה הכלכלי של הודו תאילנד וגם לא ישראל.
 

chin1

New member
תשובה פלילית זה בוודאי שלא

אם הייתי מזדהה כרופא - מה שאני לא אז יכלת לטעון יש כאן משהו פלילי (הזדהות לאחר) וגם אז אין לא מתקיימת הדרישה השנייה (לפי הדין הפלילי) על מנת להשיג דבר במרמרה (מה אניר וצה להשיג בזה שאני נותנת לו היצע מנסיוניה אישי)
וגם אם הייתי רופא (מה שאני לא) והייתי נותנת עיצה רופאית לא נכונה שתוביל אפילו לנזק גם אז מבחינה משפטית האחריות על עצה משפטית או רפואית על ידי אנשי מקצוע באינטרנט הינה מוגבלת. אז לא רק שאין עבירה פלילית , אין אפילו אחריות נזיקית - אזרחית .
שלישית אם לא שמת לב לא הדיון על החיסונים הינו דיון מורכב , והבעת עמדה גם עם היא מנוגדת לרופא (של מרכז חיסונים שיש לו אינטרס למכור את החיסון הנ"ל) עדיין אינה פלילית , ואבוי לנו בחברה שבה אם אני מביעה עמדה שמנוגדת לדעתך (או לדעת רופא) יהייה בה עבירה פלילית
 

chin1

New member
על פי ההגיון הזה

כל פעם שאשתך שואלת אותך אם לקחת כדור לכאב ראש ואתה אומר קחי אז אצתה עובר עבירה פלילית . ייעוץ רפואי זה לא העיה זאת הייתה המלצה מנסיון אישי וככזו מותרת על פי חוק חופש הביטוי . אתה יודע מותר לנו להמליץ גם על מה שמנוגד לדעת הרוב יחי הדמוקרטיה
 

Lhuna1

New member
נסחפת טיפה. מותר לכל אחד לתת איזו עיצה שבא לו

כל עוד הוא לא מתחזה לרופא (או עו"ד או בעל מקצוע אחר).

אולי זה לא הכי אחראי, אבל האחריות היא קודם כל על מי ששואל, להחליט אם לקבל עיצות רפואיות אנונימיות מהאינטרנט או לשאול את הרופא.
 

T o m c o

Member
מנהל
מותר להמליץ זה נכון, אבל חשוב להגיד שכל מה שאומרים הוא אך ורק בגדר המלצה, ושלא מדובר על מידע רפואי מוסמך, אלא המלצה בלבד מנסיון אישי בלבד ושראוי להתייעץ עם רופא בנושא.

יכול לתת לדוגמה את עצמי, אני בחרתי לא להתחסן, הייתי שלוש פעמים בתאילנד ולא קרה לי שום דבר, והייתי באזורים שונים...
לעומתי חברה טובה שלי כן התחסנה ביקרה באזורים זהים לאלה שאני הייתי בהם, ובכך זאת מצאה את עצמה מבלה בבי"ח בתאילנד מספר לא מבוטל של ימים עם קדחת דנגי.. (מחלה שיש לציין שאין לה חיסון גם ככה.)
 
למעלה