רשימת מוהלים בניו ג´רסי

Lina nj

New member
רשימת מוהלים בניו ג´רסי

עדי, בעקבות הבקשה שלך פניתי למנהלת של הגן היהודי שלנו (אשה מאוד מיודעת בעניין, יהודיה אורטודוקסית). היא נתנה לי את השמות הבאים: אחד הותיקים והמוכרים באיזור JOEL SHOULSON 1-800-700-5635 רופא מרדים ומוהל DR. ALAN MANUS 1-800-664-3563 ; רופא מנתח של ילדים ומוהל DR. LARRY SOMERS 1-888-BRIS-DOC
 

Lina nj

New member
בירור נוסף

אוי,עדי, ממש הסתבכתי עם ההדפסה המעורבת של עברית ואנגלית! אז ככה: ג´ואל שולסון הוא לא רופא (היה צריך להיות פסיק אחרי שמו), ושני האחרים הם כן. מכולם תוכלי לבקש המלצות - הליך מקובל פה, מסתבר. אני אנסה להשיג ידידה ישראלית שילדה פה - אולי היא מכירה עוד מישהו או תאמת את השמות הללו. בטוח שהמוהלים יהיו מוכנים לנסוע לביתך. אני לא כ"כ אוהבת את ההופלה שעושים סביב זה בארץ - אז את חייבת להזמין את השכנה של אמא שלך מהבית הישן וגם את דודה חיה מקיבוץ חניתה שלא ראית אותה מאז שנת 1985(זה מה שהיה קורה אצלי)
. אני חולמת על טקס קטן, אישי ומרגש עם מספר קטנטן של אנשים קרובים מאוד - בלי שזה יעליב את כל השכנים והמשפוחה המורחבת. לסיום, רק שוויץ קטן - הרגע חזרתי מאולטרא-סאונד ראשון, 10.5 שבועות, ראיתי זרוע ורגל קטנטנים, שמעתי את פעימות הלב הדוהרות - כולי התרגשות וחיוכים. איזה כיף!
 
../images/Emo95.gif../images/Emo65.gifמזל טוב../images/Emo65.gif../images/Emo95.gif

איזה יופי! תתחדשי על ההריון ושיהיה לך רק קל וכייפי!
 
קולולולולולולו ../images/Emo6.gif../images/Emo9.gif../images/Emo28.gif

איזה כיף!!!! אני זוכרת את הפעם הראשונה ששמעתי את הדופק, איך התרגשתי!! לינה, קודם כל איזה כיף על הבשורות המשמחות, אני ראיתי אותו ממש רק בשבוע 17, וזה היה מ-ד-ה-י-ם, איזה כיף!! מצפים לשמוע דיווח מפורט על כל בחילה (חלילה) או תזוזה (טפו טפו טפו). ולגבי המוהלים, המון תודה ענקית על השמות, העיקר של הרופאים. אני מייד מתקשרת לברר איפה הם נמצאים ואם אפשר לקבל המלצות וכו´.
ונ.ב. - אני מסכימה איתך לגבי הטקס, איזה כיף שאני בחו"ל ואני לא צריכה להזמין אפאחד בעצם. רק כמה חברים קרובים מכאן ואמא שלי (ואולי אבא יגיע גם) שתהיה כאן. זהו!
 

ronnieyuval

New member
איזה יופייייי! ../images/Emo13.gif

זה הכיף הכי גדול! גם לנו היה אולטראסאונד שבוע 10.5 ביום חמישי שעבר - עוד לא אמרת לי מה התאריך שלך (או שכן ושכחתי?
)... בסוף נלד ביחד!
 
למעלה