רשמים מן השינויים באזור השרון

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
רשמים מן השינויים באזור השרון
בתחילת השנה 2011 החלו שינויים משמעותיים באזור השרון הדרומי: 1. הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון של "מטרופולין", במקום "אגד", שפעלו מזה שנים רבות. 2. שינוי בכרטוס, שכולל בתוכו "רב קו" ב"אגד" וכן כרטוס חופשי-חודשי משותף בין ארבע חברות "אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים". * הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון בידי "מטרופולין" כבר יש לציין, שאלה הימים הראשונים של החברה להפעלת הקווים אחרי שמונה חודשים, שהחברה מפעילה את קווי "דן" לשעבר (קו 1 הפנימי ברמת השרון וקווים ערי השרון-תל אביב). לדעתי בשמונת החודשים הללו יש בהחלט נקודות זכות. לרב שפרו בהוספת נסיעות במהלך היום של הקווים השונים והוספת נסיעות בשעות מאוחרות. מסתבר, שהטענות שהן ביקוש של נוסעים מתל אביב לכפר סבא אחרי שמונה בערב, היו מן טענות שווא, שכן באוטובוסים האחרונים ב21:00 וב 21:30 יש ביקוש, לרבות האחד לפני האחרון. אז לפני שנים ייחלתי לאוטובוס ב 20:30 ולאחרון ב 21:00 וזה נראה אז כמן תקוות שווא. יש עוד שיפורים שונים. לצדם החסרונות של אוטובוסים בינעירוניים בקווים 47 ו-90, אבל בשורה התחתונה שפרו ולא 'שיפורים קוסמטיים', אלא מעבר לזה. כעבור חודשים עברו קווי הלילה 229 ו-230 וקווי התלמידים בערי השרון מ"אגד" ל"מטרופולין". עם קווי התלמידים היו ליקויים, שבהחלט לא הביאו לתדמית טובה. זה מה שהיה והשבוע, כאמור קו 29 הבולט עבר וכך קווים פנימיים וקווים ליישובים/מושבים. עוד מוקדם לשפוט, מכיוון שזהו רק שבוע ראשון. אבל עושה הרושם, שיש שיפורים רבים. מיום ליום אני עובר באתר החברה, שאינו נוח, לדעתי לשימוש ומגלה 'הברקות' חדשות. אני חושב שזהו בין המכרזים היחידים אם לא היחידי, שנעשו בו שינויים מקיפים הן מבחינת הוספת נסיעות, הן מבחינת שדרוג מסלולי קווים והן מבחינת קווים חדשים. היה קודם לכן את השינוי של "קווים" בפתח תקווה, שלא עשה טוב. אבל המצב בשרון שונה לגמרי. בין ה'הברקות': 1. קו 29: חלופה דרך אזור התעשייה, במקום דרך כפר שמריהו. לצד זה נסיעה גם מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא דרך תחנת הרכבת.דרך אגב, בזמנו "אגד" טענו שמכיוון הרצליה אין כניסה לתחנת הרכבת, בגלל הארכת זמן הנסיעה ב"למעלה משבע דקות". יש בזה משהו. אבל מצד שני הנסיעה מכפר סבא לכיוון הרצליה ארוכה מעט יותר, בגלל סיבוב במסוף האוטובוסים בצומת רעננה. כך שבשורה התחתונה צד א' וצד ב' די דומים. בשורה התחתונה, אם מעוניינים לשנות, אז זה ניתן. מה עוד? לא בטוח אם נוספו נסיעות במהלך היום, אך אולי אני טועה. מה שכן נוספה נסיעה אחרונה מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא ב 23:30 במקום 23:00 בימי "אגד" וזה טוב מאוד: יש הרבה עובדים, שעד אז היו תלויים בהגעה בדרכים לא דרכים לביתם וזה טוב יותר. אז נכון, שאין עוד ממש קו מהיר מכיוון כפר סבא ורעננה לכיוון אזור התעשייה של הרצליה, אבל אם אותם שינויים "על הנייר" הם בפועל, הרי שנעשה שיפור רב. 2. טרם בדקתי לעומק את הקווים הפנימיים בהרצליה, אבל בהוד השרון ובכפר סבא בהחלט יש שיפורים. בין השיפורים בהוד השרון הם העתקת תחנת הקצה ליד "הקניון הגדול" בהוד השרון, במקום מרכז הדר. לא רק אותו קניון נמצא שם, אלא למעשה קישור לדרום הוד השרון ולאזור המגורים ואזור התעשייה נווה נאמן - שירות שקודם לכן היה חסר. חידוש טוב מאוד הוא קו 11 כפר סבא-הוד השרון. מסלול טוב מאוד, שמקשר טוב יותר בין הערים לרבות שכונות הוד השרון, כמו מגדיאל וסביבתה. כמו כן לקו יש חלופות בוקר ואחרי הצהרים לתחנת הרכבת פתח תקווה-סגולה. ללא ספק מדובר בשיפור של קרבה בין אזורים קרובים. מודה ומתוודה שלא בדקתי האם יש תיאום בין זמני האוטובוס לרכבת. במידה ויש הרי, שצפוי להיות גידול מה בכמות בנוסעים בתחנת סגולה. מי יודע. אולי עם הנתונים, שמוסרים חברים שונים (בועז למשל
) נראה הפרכה או אישוש להשערתי. קו 1 רעננה - למעשה זהו כבר לא ממש קו פנימי של רעננה, אלא חיבור מעולה לכפר סבא. מדובר בשיפור משמעותי לשכונות הצפון-מערביות לכפר סבא וגם קישור מעולה מכיוון רעננה וצומת רעננה לכיוון בית חולים מאיר. קו 2 כפר סבא - לקו נוספו נסיעות מאוחרות. במקום נסיעות עד סביבות 21:00 בימי "אגד", כעת הסיום הוא אחרי 23:00. יתר על כן הקו פועל במוצאי שבת וזהו גם כן שיפור משמעותי. גם לקו 3 נעשה שיפור במסלול עם הארכה לתחנת הרכבת. יש עוד שינויים לטובה, כמו קו 10 החדש כפר סבא-רעננה אזור התעשייה ומכאן שיפור לאזור התעשייה של רעננה לאחר, שזה נזנח, כולל שירות מתחנת הרכבת סוקולוב. בשורה התחתונה עושה רושם טוב. נקווה, שלא תהיה דריכה במקום ולצד זה גם שהקהל יצביע ברגליים. במידה והשירות יהיה טוב (בדומה לשמונת החודשים קודם לכן) רב הסיכויים שנראה עליית משתמשים בתחבורה הציבורית בערי השרון. ההימור שלי שהזינוק המרשים יהיה בתוך הוד השרון ומצב די דומה ברעננה. * כרטוס "חופשי-חודשי" משותף ו"רב קו" ב"אגד" כעת גם באזור השרון וגוש דן ניתן להשתמש ב"רב קו" ב"אגד". למיטב הבנתי ב"חופשי חודשי" בלבד ולא בערך צבור. אבל הדרך טובה מתמיד. בקיצור טוב לראות ש"אגד" הצטרפה ליתר החברות. השינוי המבורך הוא כרטיס "חופשי-חודשי" המשותף לארבעת החברות הבולטות בשרון ובגוש דן. ביום ראשון האחרון בערב אחרי שבועיים בגלות (לצורך העניין "גלות" = שהייה באזור מרוחק מאזור המגורים) 'הצלחתי' לנצל את הכרטיס לא רע אחרי שחודשים קודמים הכרטיס היה רק של "אגד". כך למשל אתמול ביום החופש, שהיה לי נסעתי בכיייף בקו 5 האהוב עליי ב"דן" ובקווים 47 ו 149 של "מטרופולין". היום בדרכי לעבודה וחזרה ממנה הביתה חשתי בהבדל ניכר. אני עובד באזור גבעת שמואל ועד החודש האחרון הייתי בבוקר נוסע בקו 567 מכפר סבא למחלף גהה ומשם ממתין לקווים 159 ו-164 של "אגד". הייתי ממתין וממתין לנסיעה קצרצרה ובאותו זמן חולפים כמה וכמה אוטובוסים של "דן" ושל "קווים". היום בבוקר לא היה לי אותו צורך. דווקא הגיע אוטובוס ראשון של קו 159 של "אגד", אך הנהג סירב לעלות אותי. כאן המקום להדגיש, שבאתר "אגד" כל התחנות הן איסוף והורדה. גם בעבר נתקלתי במן סירוב. הפעם, שיבושם לו עם האי-ידיעה שלו או הידיעה שלו והמרמה. כעבור דקה הגיע קו 70 ועליתי עליו. הגעתי הרבה יותר מהר מבעבר וכעת אני חושב, שאוכל לצאת מעט מאוחר יותר, אחרי שקודם לכן שריינתי זמן בגלל העניין הזה. בחזור הייתי משתדל להיות בתזמון עם קו 640 שיוצא כל חצי שעה ואם הייתי מפספס אותו, אז עומד זמן רב, בתקווה לאותו 164. היום 'הרגשה חופשית' ועלייה לקו 70 למחלף גהה ובפועל הגעתי מהר יותר, ממה שקורה ביום-יום.
 

xslf

New member
רשמים מן השינויים באזור השרון
בתחילת השנה 2011 החלו שינויים משמעותיים באזור השרון הדרומי: 1. הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון של "מטרופולין", במקום "אגד", שפעלו מזה שנים רבות. 2. שינוי בכרטוס, שכולל בתוכו "רב קו" ב"אגד" וכן כרטוס חופשי-חודשי משותף בין ארבע חברות "אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים". * הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון בידי "מטרופולין" כבר יש לציין, שאלה הימים הראשונים של החברה להפעלת הקווים אחרי שמונה חודשים, שהחברה מפעילה את קווי "דן" לשעבר (קו 1 הפנימי ברמת השרון וקווים ערי השרון-תל אביב). לדעתי בשמונת החודשים הללו יש בהחלט נקודות זכות. לרב שפרו בהוספת נסיעות במהלך היום של הקווים השונים והוספת נסיעות בשעות מאוחרות. מסתבר, שהטענות שהן ביקוש של נוסעים מתל אביב לכפר סבא אחרי שמונה בערב, היו מן טענות שווא, שכן באוטובוסים האחרונים ב21:00 וב 21:30 יש ביקוש, לרבות האחד לפני האחרון. אז לפני שנים ייחלתי לאוטובוס ב 20:30 ולאחרון ב 21:00 וזה נראה אז כמן תקוות שווא. יש עוד שיפורים שונים. לצדם החסרונות של אוטובוסים בינעירוניים בקווים 47 ו-90, אבל בשורה התחתונה שפרו ולא 'שיפורים קוסמטיים', אלא מעבר לזה. כעבור חודשים עברו קווי הלילה 229 ו-230 וקווי התלמידים בערי השרון מ"אגד" ל"מטרופולין". עם קווי התלמידים היו ליקויים, שבהחלט לא הביאו לתדמית טובה. זה מה שהיה והשבוע, כאמור קו 29 הבולט עבר וכך קווים פנימיים וקווים ליישובים/מושבים. עוד מוקדם לשפוט, מכיוון שזהו רק שבוע ראשון. אבל עושה הרושם, שיש שיפורים רבים. מיום ליום אני עובר באתר החברה, שאינו נוח, לדעתי לשימוש ומגלה 'הברקות' חדשות. אני חושב שזהו בין המכרזים היחידים אם לא היחידי, שנעשו בו שינויים מקיפים הן מבחינת הוספת נסיעות, הן מבחינת שדרוג מסלולי קווים והן מבחינת קווים חדשים. היה קודם לכן את השינוי של "קווים" בפתח תקווה, שלא עשה טוב. אבל המצב בשרון שונה לגמרי. בין ה'הברקות': 1. קו 29: חלופה דרך אזור התעשייה, במקום דרך כפר שמריהו. לצד זה נסיעה גם מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא דרך תחנת הרכבת.דרך אגב, בזמנו "אגד" טענו שמכיוון הרצליה אין כניסה לתחנת הרכבת, בגלל הארכת זמן הנסיעה ב"למעלה משבע דקות". יש בזה משהו. אבל מצד שני הנסיעה מכפר סבא לכיוון הרצליה ארוכה מעט יותר, בגלל סיבוב במסוף האוטובוסים בצומת רעננה. כך שבשורה התחתונה צד א' וצד ב' די דומים. בשורה התחתונה, אם מעוניינים לשנות, אז זה ניתן. מה עוד? לא בטוח אם נוספו נסיעות במהלך היום, אך אולי אני טועה. מה שכן נוספה נסיעה אחרונה מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא ב 23:30 במקום 23:00 בימי "אגד" וזה טוב מאוד: יש הרבה עובדים, שעד אז היו תלויים בהגעה בדרכים לא דרכים לביתם וזה טוב יותר. אז נכון, שאין עוד ממש קו מהיר מכיוון כפר סבא ורעננה לכיוון אזור התעשייה של הרצליה, אבל אם אותם שינויים "על הנייר" הם בפועל, הרי שנעשה שיפור רב. 2. טרם בדקתי לעומק את הקווים הפנימיים בהרצליה, אבל בהוד השרון ובכפר סבא בהחלט יש שיפורים. בין השיפורים בהוד השרון הם העתקת תחנת הקצה ליד "הקניון הגדול" בהוד השרון, במקום מרכז הדר. לא רק אותו קניון נמצא שם, אלא למעשה קישור לדרום הוד השרון ולאזור המגורים ואזור התעשייה נווה נאמן - שירות שקודם לכן היה חסר. חידוש טוב מאוד הוא קו 11 כפר סבא-הוד השרון. מסלול טוב מאוד, שמקשר טוב יותר בין הערים לרבות שכונות הוד השרון, כמו מגדיאל וסביבתה. כמו כן לקו יש חלופות בוקר ואחרי הצהרים לתחנת הרכבת פתח תקווה-סגולה. ללא ספק מדובר בשיפור של קרבה בין אזורים קרובים. מודה ומתוודה שלא בדקתי האם יש תיאום בין זמני האוטובוס לרכבת. במידה ויש הרי, שצפוי להיות גידול מה בכמות בנוסעים בתחנת סגולה. מי יודע. אולי עם הנתונים, שמוסרים חברים שונים (בועז למשל
) נראה הפרכה או אישוש להשערתי. קו 1 רעננה - למעשה זהו כבר לא ממש קו פנימי של רעננה, אלא חיבור מעולה לכפר סבא. מדובר בשיפור משמעותי לשכונות הצפון-מערביות לכפר סבא וגם קישור מעולה מכיוון רעננה וצומת רעננה לכיוון בית חולים מאיר. קו 2 כפר סבא - לקו נוספו נסיעות מאוחרות. במקום נסיעות עד סביבות 21:00 בימי "אגד", כעת הסיום הוא אחרי 23:00. יתר על כן הקו פועל במוצאי שבת וזהו גם כן שיפור משמעותי. גם לקו 3 נעשה שיפור במסלול עם הארכה לתחנת הרכבת. יש עוד שינויים לטובה, כמו קו 10 החדש כפר סבא-רעננה אזור התעשייה ומכאן שיפור לאזור התעשייה של רעננה לאחר, שזה נזנח, כולל שירות מתחנת הרכבת סוקולוב. בשורה התחתונה עושה רושם טוב. נקווה, שלא תהיה דריכה במקום ולצד זה גם שהקהל יצביע ברגליים. במידה והשירות יהיה טוב (בדומה לשמונת החודשים קודם לכן) רב הסיכויים שנראה עליית משתמשים בתחבורה הציבורית בערי השרון. ההימור שלי שהזינוק המרשים יהיה בתוך הוד השרון ומצב די דומה ברעננה. * כרטוס "חופשי-חודשי" משותף ו"רב קו" ב"אגד" כעת גם באזור השרון וגוש דן ניתן להשתמש ב"רב קו" ב"אגד". למיטב הבנתי ב"חופשי חודשי" בלבד ולא בערך צבור. אבל הדרך טובה מתמיד. בקיצור טוב לראות ש"אגד" הצטרפה ליתר החברות. השינוי המבורך הוא כרטיס "חופשי-חודשי" המשותף לארבעת החברות הבולטות בשרון ובגוש דן. ביום ראשון האחרון בערב אחרי שבועיים בגלות (לצורך העניין "גלות" = שהייה באזור מרוחק מאזור המגורים) 'הצלחתי' לנצל את הכרטיס לא רע אחרי שחודשים קודמים הכרטיס היה רק של "אגד". כך למשל אתמול ביום החופש, שהיה לי נסעתי בכיייף בקו 5 האהוב עליי ב"דן" ובקווים 47 ו 149 של "מטרופולין". היום בדרכי לעבודה וחזרה ממנה הביתה חשתי בהבדל ניכר. אני עובד באזור גבעת שמואל ועד החודש האחרון הייתי בבוקר נוסע בקו 567 מכפר סבא למחלף גהה ומשם ממתין לקווים 159 ו-164 של "אגד". הייתי ממתין וממתין לנסיעה קצרצרה ובאותו זמן חולפים כמה וכמה אוטובוסים של "דן" ושל "קווים". היום בבוקר לא היה לי אותו צורך. דווקא הגיע אוטובוס ראשון של קו 159 של "אגד", אך הנהג סירב לעלות אותי. כאן המקום להדגיש, שבאתר "אגד" כל התחנות הן איסוף והורדה. גם בעבר נתקלתי במן סירוב. הפעם, שיבושם לו עם האי-ידיעה שלו או הידיעה שלו והמרמה. כעבור דקה הגיע קו 70 ועליתי עליו. הגעתי הרבה יותר מהר מבעבר וכעת אני חושב, שאוכל לצאת מעט מאוחר יותר, אחרי שקודם לכן שריינתי זמן בגלל העניין הזה. בחזור הייתי משתדל להיות בתזמון עם קו 640 שיוצא כל חצי שעה ואם הייתי מפספס אותו, אז עומד זמן רב, בתקווה לאותו 164. היום 'הרגשה חופשית' ועלייה לקו 70 למחלף גהה ובפועל הגעתי מהר יותר, ממה שקורה ביום-יום.
אפרופו- יש למישהו מושג
אם מתוכנן קו כלשהו שיחבר את דרום הרצליה (נווה אמירים) עם תחנת הרכבת/איזור התעשייה/קניון שבעת הכוכבים? זה כל כך מתסכל שצריך לפחות שני אוטובוסים בלתי מתואמים בשביל להגיע מהבית שלי לתחנת הרכבת
 

אורי404

New member
אפרופו- יש למישהו מושג
אם מתוכנן קו כלשהו שיחבר את דרום הרצליה (נווה אמירים) עם תחנת הרכבת/איזור התעשייה/קניון שבעת הכוכבים? זה כל כך מתסכל שצריך לפחות שני אוטובוסים בלתי מתואמים בשביל להגיע מהבית שלי לתחנת הרכבת
קו 27. אם הוא לא מסתדר
קו 531 של "אגד" לרב קוקו ומשם החלפה ל-29 וקווים נוספים.
 

xslf

New member
קו 27. אם הוא לא מסתדר
קו 531 של "אגד" לרב קוקו ומשם החלפה ל-29 וקווים נוספים.
את השילוב 531/29 אני מכירה
פשוט תהיתי אם מתוכנן פתרון תחבורתי קצת יותר ישיר. אברר על קו 27- לא שמעתי עליו מעולם, ולא זכור לי שראיתי אותו.
 

xslf

New member
קו 27. אם הוא לא מסתדר
קו 531 של "אגד" לרב קוקו ומשם החלפה ל-29 וקווים נוספים.
וואלה, מצאתי עכשיו את הקו באתר מטרופולין
http://www.metropoline.com/stations.asp?lineId=538&areaId=2ֿ נראה שימושי. תודה על העדכון!
 

אוהד11

New member
רשמים מן השינויים באזור השרון
בתחילת השנה 2011 החלו שינויים משמעותיים באזור השרון הדרומי: 1. הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון של "מטרופולין", במקום "אגד", שפעלו מזה שנים רבות. 2. שינוי בכרטוס, שכולל בתוכו "רב קו" ב"אגד" וכן כרטוס חופשי-חודשי משותף בין ארבע חברות "אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים". * הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון בידי "מטרופולין" כבר יש לציין, שאלה הימים הראשונים של החברה להפעלת הקווים אחרי שמונה חודשים, שהחברה מפעילה את קווי "דן" לשעבר (קו 1 הפנימי ברמת השרון וקווים ערי השרון-תל אביב). לדעתי בשמונת החודשים הללו יש בהחלט נקודות זכות. לרב שפרו בהוספת נסיעות במהלך היום של הקווים השונים והוספת נסיעות בשעות מאוחרות. מסתבר, שהטענות שהן ביקוש של נוסעים מתל אביב לכפר סבא אחרי שמונה בערב, היו מן טענות שווא, שכן באוטובוסים האחרונים ב21:00 וב 21:30 יש ביקוש, לרבות האחד לפני האחרון. אז לפני שנים ייחלתי לאוטובוס ב 20:30 ולאחרון ב 21:00 וזה נראה אז כמן תקוות שווא. יש עוד שיפורים שונים. לצדם החסרונות של אוטובוסים בינעירוניים בקווים 47 ו-90, אבל בשורה התחתונה שפרו ולא 'שיפורים קוסמטיים', אלא מעבר לזה. כעבור חודשים עברו קווי הלילה 229 ו-230 וקווי התלמידים בערי השרון מ"אגד" ל"מטרופולין". עם קווי התלמידים היו ליקויים, שבהחלט לא הביאו לתדמית טובה. זה מה שהיה והשבוע, כאמור קו 29 הבולט עבר וכך קווים פנימיים וקווים ליישובים/מושבים. עוד מוקדם לשפוט, מכיוון שזהו רק שבוע ראשון. אבל עושה הרושם, שיש שיפורים רבים. מיום ליום אני עובר באתר החברה, שאינו נוח, לדעתי לשימוש ומגלה 'הברקות' חדשות. אני חושב שזהו בין המכרזים היחידים אם לא היחידי, שנעשו בו שינויים מקיפים הן מבחינת הוספת נסיעות, הן מבחינת שדרוג מסלולי קווים והן מבחינת קווים חדשים. היה קודם לכן את השינוי של "קווים" בפתח תקווה, שלא עשה טוב. אבל המצב בשרון שונה לגמרי. בין ה'הברקות': 1. קו 29: חלופה דרך אזור התעשייה, במקום דרך כפר שמריהו. לצד זה נסיעה גם מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא דרך תחנת הרכבת.דרך אגב, בזמנו "אגד" טענו שמכיוון הרצליה אין כניסה לתחנת הרכבת, בגלל הארכת זמן הנסיעה ב"למעלה משבע דקות". יש בזה משהו. אבל מצד שני הנסיעה מכפר סבא לכיוון הרצליה ארוכה מעט יותר, בגלל סיבוב במסוף האוטובוסים בצומת רעננה. כך שבשורה התחתונה צד א' וצד ב' די דומים. בשורה התחתונה, אם מעוניינים לשנות, אז זה ניתן. מה עוד? לא בטוח אם נוספו נסיעות במהלך היום, אך אולי אני טועה. מה שכן נוספה נסיעה אחרונה מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא ב 23:30 במקום 23:00 בימי "אגד" וזה טוב מאוד: יש הרבה עובדים, שעד אז היו תלויים בהגעה בדרכים לא דרכים לביתם וזה טוב יותר. אז נכון, שאין עוד ממש קו מהיר מכיוון כפר סבא ורעננה לכיוון אזור התעשייה של הרצליה, אבל אם אותם שינויים "על הנייר" הם בפועל, הרי שנעשה שיפור רב. 2. טרם בדקתי לעומק את הקווים הפנימיים בהרצליה, אבל בהוד השרון ובכפר סבא בהחלט יש שיפורים. בין השיפורים בהוד השרון הם העתקת תחנת הקצה ליד "הקניון הגדול" בהוד השרון, במקום מרכז הדר. לא רק אותו קניון נמצא שם, אלא למעשה קישור לדרום הוד השרון ולאזור המגורים ואזור התעשייה נווה נאמן - שירות שקודם לכן היה חסר. חידוש טוב מאוד הוא קו 11 כפר סבא-הוד השרון. מסלול טוב מאוד, שמקשר טוב יותר בין הערים לרבות שכונות הוד השרון, כמו מגדיאל וסביבתה. כמו כן לקו יש חלופות בוקר ואחרי הצהרים לתחנת הרכבת פתח תקווה-סגולה. ללא ספק מדובר בשיפור של קרבה בין אזורים קרובים. מודה ומתוודה שלא בדקתי האם יש תיאום בין זמני האוטובוס לרכבת. במידה ויש הרי, שצפוי להיות גידול מה בכמות בנוסעים בתחנת סגולה. מי יודע. אולי עם הנתונים, שמוסרים חברים שונים (בועז למשל
) נראה הפרכה או אישוש להשערתי. קו 1 רעננה - למעשה זהו כבר לא ממש קו פנימי של רעננה, אלא חיבור מעולה לכפר סבא. מדובר בשיפור משמעותי לשכונות הצפון-מערביות לכפר סבא וגם קישור מעולה מכיוון רעננה וצומת רעננה לכיוון בית חולים מאיר. קו 2 כפר סבא - לקו נוספו נסיעות מאוחרות. במקום נסיעות עד סביבות 21:00 בימי "אגד", כעת הסיום הוא אחרי 23:00. יתר על כן הקו פועל במוצאי שבת וזהו גם כן שיפור משמעותי. גם לקו 3 נעשה שיפור במסלול עם הארכה לתחנת הרכבת. יש עוד שינויים לטובה, כמו קו 10 החדש כפר סבא-רעננה אזור התעשייה ומכאן שיפור לאזור התעשייה של רעננה לאחר, שזה נזנח, כולל שירות מתחנת הרכבת סוקולוב. בשורה התחתונה עושה רושם טוב. נקווה, שלא תהיה דריכה במקום ולצד זה גם שהקהל יצביע ברגליים. במידה והשירות יהיה טוב (בדומה לשמונת החודשים קודם לכן) רב הסיכויים שנראה עליית משתמשים בתחבורה הציבורית בערי השרון. ההימור שלי שהזינוק המרשים יהיה בתוך הוד השרון ומצב די דומה ברעננה. * כרטוס "חופשי-חודשי" משותף ו"רב קו" ב"אגד" כעת גם באזור השרון וגוש דן ניתן להשתמש ב"רב קו" ב"אגד". למיטב הבנתי ב"חופשי חודשי" בלבד ולא בערך צבור. אבל הדרך טובה מתמיד. בקיצור טוב לראות ש"אגד" הצטרפה ליתר החברות. השינוי המבורך הוא כרטיס "חופשי-חודשי" המשותף לארבעת החברות הבולטות בשרון ובגוש דן. ביום ראשון האחרון בערב אחרי שבועיים בגלות (לצורך העניין "גלות" = שהייה באזור מרוחק מאזור המגורים) 'הצלחתי' לנצל את הכרטיס לא רע אחרי שחודשים קודמים הכרטיס היה רק של "אגד". כך למשל אתמול ביום החופש, שהיה לי נסעתי בכיייף בקו 5 האהוב עליי ב"דן" ובקווים 47 ו 149 של "מטרופולין". היום בדרכי לעבודה וחזרה ממנה הביתה חשתי בהבדל ניכר. אני עובד באזור גבעת שמואל ועד החודש האחרון הייתי בבוקר נוסע בקו 567 מכפר סבא למחלף גהה ומשם ממתין לקווים 159 ו-164 של "אגד". הייתי ממתין וממתין לנסיעה קצרצרה ובאותו זמן חולפים כמה וכמה אוטובוסים של "דן" ושל "קווים". היום בבוקר לא היה לי אותו צורך. דווקא הגיע אוטובוס ראשון של קו 159 של "אגד", אך הנהג סירב לעלות אותי. כאן המקום להדגיש, שבאתר "אגד" כל התחנות הן איסוף והורדה. גם בעבר נתקלתי במן סירוב. הפעם, שיבושם לו עם האי-ידיעה שלו או הידיעה שלו והמרמה. כעבור דקה הגיע קו 70 ועליתי עליו. הגעתי הרבה יותר מהר מבעבר וכעת אני חושב, שאוכל לצאת מעט מאוחר יותר, אחרי שקודם לכן שריינתי זמן בגלל העניין הזה. בחזור הייתי משתדל להיות בתזמון עם קו 640 שיוצא כל חצי שעה ואם הייתי מפספס אותו, אז עומד זמן רב, בתקווה לאותו 164. היום 'הרגשה חופשית' ועלייה לקו 70 למחלף גהה ובפועל הגעתי מהר יותר, ממה שקורה ביום-יום.
על העדכון
 

orenhz

Member
רשמים מן השינויים באזור השרון
בתחילת השנה 2011 החלו שינויים משמעותיים באזור השרון הדרומי: 1. הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון של "מטרופולין", במקום "אגד", שפעלו מזה שנים רבות. 2. שינוי בכרטוס, שכולל בתוכו "רב קו" ב"אגד" וכן כרטוס חופשי-חודשי משותף בין ארבע חברות "אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים". * הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון בידי "מטרופולין" כבר יש לציין, שאלה הימים הראשונים של החברה להפעלת הקווים אחרי שמונה חודשים, שהחברה מפעילה את קווי "דן" לשעבר (קו 1 הפנימי ברמת השרון וקווים ערי השרון-תל אביב). לדעתי בשמונת החודשים הללו יש בהחלט נקודות זכות. לרב שפרו בהוספת נסיעות במהלך היום של הקווים השונים והוספת נסיעות בשעות מאוחרות. מסתבר, שהטענות שהן ביקוש של נוסעים מתל אביב לכפר סבא אחרי שמונה בערב, היו מן טענות שווא, שכן באוטובוסים האחרונים ב21:00 וב 21:30 יש ביקוש, לרבות האחד לפני האחרון. אז לפני שנים ייחלתי לאוטובוס ב 20:30 ולאחרון ב 21:00 וזה נראה אז כמן תקוות שווא. יש עוד שיפורים שונים. לצדם החסרונות של אוטובוסים בינעירוניים בקווים 47 ו-90, אבל בשורה התחתונה שפרו ולא 'שיפורים קוסמטיים', אלא מעבר לזה. כעבור חודשים עברו קווי הלילה 229 ו-230 וקווי התלמידים בערי השרון מ"אגד" ל"מטרופולין". עם קווי התלמידים היו ליקויים, שבהחלט לא הביאו לתדמית טובה. זה מה שהיה והשבוע, כאמור קו 29 הבולט עבר וכך קווים פנימיים וקווים ליישובים/מושבים. עוד מוקדם לשפוט, מכיוון שזהו רק שבוע ראשון. אבל עושה הרושם, שיש שיפורים רבים. מיום ליום אני עובר באתר החברה, שאינו נוח, לדעתי לשימוש ומגלה 'הברקות' חדשות. אני חושב שזהו בין המכרזים היחידים אם לא היחידי, שנעשו בו שינויים מקיפים הן מבחינת הוספת נסיעות, הן מבחינת שדרוג מסלולי קווים והן מבחינת קווים חדשים. היה קודם לכן את השינוי של "קווים" בפתח תקווה, שלא עשה טוב. אבל המצב בשרון שונה לגמרי. בין ה'הברקות': 1. קו 29: חלופה דרך אזור התעשייה, במקום דרך כפר שמריהו. לצד זה נסיעה גם מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא דרך תחנת הרכבת.דרך אגב, בזמנו "אגד" טענו שמכיוון הרצליה אין כניסה לתחנת הרכבת, בגלל הארכת זמן הנסיעה ב"למעלה משבע דקות". יש בזה משהו. אבל מצד שני הנסיעה מכפר סבא לכיוון הרצליה ארוכה מעט יותר, בגלל סיבוב במסוף האוטובוסים בצומת רעננה. כך שבשורה התחתונה צד א' וצד ב' די דומים. בשורה התחתונה, אם מעוניינים לשנות, אז זה ניתן. מה עוד? לא בטוח אם נוספו נסיעות במהלך היום, אך אולי אני טועה. מה שכן נוספה נסיעה אחרונה מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא ב 23:30 במקום 23:00 בימי "אגד" וזה טוב מאוד: יש הרבה עובדים, שעד אז היו תלויים בהגעה בדרכים לא דרכים לביתם וזה טוב יותר. אז נכון, שאין עוד ממש קו מהיר מכיוון כפר סבא ורעננה לכיוון אזור התעשייה של הרצליה, אבל אם אותם שינויים "על הנייר" הם בפועל, הרי שנעשה שיפור רב. 2. טרם בדקתי לעומק את הקווים הפנימיים בהרצליה, אבל בהוד השרון ובכפר סבא בהחלט יש שיפורים. בין השיפורים בהוד השרון הם העתקת תחנת הקצה ליד "הקניון הגדול" בהוד השרון, במקום מרכז הדר. לא רק אותו קניון נמצא שם, אלא למעשה קישור לדרום הוד השרון ולאזור המגורים ואזור התעשייה נווה נאמן - שירות שקודם לכן היה חסר. חידוש טוב מאוד הוא קו 11 כפר סבא-הוד השרון. מסלול טוב מאוד, שמקשר טוב יותר בין הערים לרבות שכונות הוד השרון, כמו מגדיאל וסביבתה. כמו כן לקו יש חלופות בוקר ואחרי הצהרים לתחנת הרכבת פתח תקווה-סגולה. ללא ספק מדובר בשיפור של קרבה בין אזורים קרובים. מודה ומתוודה שלא בדקתי האם יש תיאום בין זמני האוטובוס לרכבת. במידה ויש הרי, שצפוי להיות גידול מה בכמות בנוסעים בתחנת סגולה. מי יודע. אולי עם הנתונים, שמוסרים חברים שונים (בועז למשל
) נראה הפרכה או אישוש להשערתי. קו 1 רעננה - למעשה זהו כבר לא ממש קו פנימי של רעננה, אלא חיבור מעולה לכפר סבא. מדובר בשיפור משמעותי לשכונות הצפון-מערביות לכפר סבא וגם קישור מעולה מכיוון רעננה וצומת רעננה לכיוון בית חולים מאיר. קו 2 כפר סבא - לקו נוספו נסיעות מאוחרות. במקום נסיעות עד סביבות 21:00 בימי "אגד", כעת הסיום הוא אחרי 23:00. יתר על כן הקו פועל במוצאי שבת וזהו גם כן שיפור משמעותי. גם לקו 3 נעשה שיפור במסלול עם הארכה לתחנת הרכבת. יש עוד שינויים לטובה, כמו קו 10 החדש כפר סבא-רעננה אזור התעשייה ומכאן שיפור לאזור התעשייה של רעננה לאחר, שזה נזנח, כולל שירות מתחנת הרכבת סוקולוב. בשורה התחתונה עושה רושם טוב. נקווה, שלא תהיה דריכה במקום ולצד זה גם שהקהל יצביע ברגליים. במידה והשירות יהיה טוב (בדומה לשמונת החודשים קודם לכן) רב הסיכויים שנראה עליית משתמשים בתחבורה הציבורית בערי השרון. ההימור שלי שהזינוק המרשים יהיה בתוך הוד השרון ומצב די דומה ברעננה. * כרטוס "חופשי-חודשי" משותף ו"רב קו" ב"אגד" כעת גם באזור השרון וגוש דן ניתן להשתמש ב"רב קו" ב"אגד". למיטב הבנתי ב"חופשי חודשי" בלבד ולא בערך צבור. אבל הדרך טובה מתמיד. בקיצור טוב לראות ש"אגד" הצטרפה ליתר החברות. השינוי המבורך הוא כרטיס "חופשי-חודשי" המשותף לארבעת החברות הבולטות בשרון ובגוש דן. ביום ראשון האחרון בערב אחרי שבועיים בגלות (לצורך העניין "גלות" = שהייה באזור מרוחק מאזור המגורים) 'הצלחתי' לנצל את הכרטיס לא רע אחרי שחודשים קודמים הכרטיס היה רק של "אגד". כך למשל אתמול ביום החופש, שהיה לי נסעתי בכיייף בקו 5 האהוב עליי ב"דן" ובקווים 47 ו 149 של "מטרופולין". היום בדרכי לעבודה וחזרה ממנה הביתה חשתי בהבדל ניכר. אני עובד באזור גבעת שמואל ועד החודש האחרון הייתי בבוקר נוסע בקו 567 מכפר סבא למחלף גהה ומשם ממתין לקווים 159 ו-164 של "אגד". הייתי ממתין וממתין לנסיעה קצרצרה ובאותו זמן חולפים כמה וכמה אוטובוסים של "דן" ושל "קווים". היום בבוקר לא היה לי אותו צורך. דווקא הגיע אוטובוס ראשון של קו 159 של "אגד", אך הנהג סירב לעלות אותי. כאן המקום להדגיש, שבאתר "אגד" כל התחנות הן איסוף והורדה. גם בעבר נתקלתי במן סירוב. הפעם, שיבושם לו עם האי-ידיעה שלו או הידיעה שלו והמרמה. כעבור דקה הגיע קו 70 ועליתי עליו. הגעתי הרבה יותר מהר מבעבר וכעת אני חושב, שאוכל לצאת מעט מאוחר יותר, אחרי שקודם לכן שריינתי זמן בגלל העניין הזה. בחזור הייתי משתדל להיות בתזמון עם קו 640 שיוצא כל חצי שעה ואם הייתי מפספס אותו, אז עומד זמן רב, בתקווה לאותו 164. היום 'הרגשה חופשית' ועלייה לקו 70 למחלף גהה ובפועל הגעתי מהר יותר, ממה שקורה ביום-יום.
על ה
שיהיה
למטרופולין
 

אוהד11

New member
רשמים מן השינויים באזור השרון
בתחילת השנה 2011 החלו שינויים משמעותיים באזור השרון הדרומי: 1. הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון של "מטרופולין", במקום "אגד", שפעלו מזה שנים רבות. 2. שינוי בכרטוס, שכולל בתוכו "רב קו" ב"אגד" וכן כרטוס חופשי-חודשי משותף בין ארבע חברות "אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים". * הפעלת הקווים העירוניים ובין ערי השרון בידי "מטרופולין" כבר יש לציין, שאלה הימים הראשונים של החברה להפעלת הקווים אחרי שמונה חודשים, שהחברה מפעילה את קווי "דן" לשעבר (קו 1 הפנימי ברמת השרון וקווים ערי השרון-תל אביב). לדעתי בשמונת החודשים הללו יש בהחלט נקודות זכות. לרב שפרו בהוספת נסיעות במהלך היום של הקווים השונים והוספת נסיעות בשעות מאוחרות. מסתבר, שהטענות שהן ביקוש של נוסעים מתל אביב לכפר סבא אחרי שמונה בערב, היו מן טענות שווא, שכן באוטובוסים האחרונים ב21:00 וב 21:30 יש ביקוש, לרבות האחד לפני האחרון. אז לפני שנים ייחלתי לאוטובוס ב 20:30 ולאחרון ב 21:00 וזה נראה אז כמן תקוות שווא. יש עוד שיפורים שונים. לצדם החסרונות של אוטובוסים בינעירוניים בקווים 47 ו-90, אבל בשורה התחתונה שפרו ולא 'שיפורים קוסמטיים', אלא מעבר לזה. כעבור חודשים עברו קווי הלילה 229 ו-230 וקווי התלמידים בערי השרון מ"אגד" ל"מטרופולין". עם קווי התלמידים היו ליקויים, שבהחלט לא הביאו לתדמית טובה. זה מה שהיה והשבוע, כאמור קו 29 הבולט עבר וכך קווים פנימיים וקווים ליישובים/מושבים. עוד מוקדם לשפוט, מכיוון שזהו רק שבוע ראשון. אבל עושה הרושם, שיש שיפורים רבים. מיום ליום אני עובר באתר החברה, שאינו נוח, לדעתי לשימוש ומגלה 'הברקות' חדשות. אני חושב שזהו בין המכרזים היחידים אם לא היחידי, שנעשו בו שינויים מקיפים הן מבחינת הוספת נסיעות, הן מבחינת שדרוג מסלולי קווים והן מבחינת קווים חדשים. היה קודם לכן את השינוי של "קווים" בפתח תקווה, שלא עשה טוב. אבל המצב בשרון שונה לגמרי. בין ה'הברקות': 1. קו 29: חלופה דרך אזור התעשייה, במקום דרך כפר שמריהו. לצד זה נסיעה גם מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא דרך תחנת הרכבת.דרך אגב, בזמנו "אגד" טענו שמכיוון הרצליה אין כניסה לתחנת הרכבת, בגלל הארכת זמן הנסיעה ב"למעלה משבע דקות". יש בזה משהו. אבל מצד שני הנסיעה מכפר סבא לכיוון הרצליה ארוכה מעט יותר, בגלל סיבוב במסוף האוטובוסים בצומת רעננה. כך שבשורה התחתונה צד א' וצד ב' די דומים. בשורה התחתונה, אם מעוניינים לשנות, אז זה ניתן. מה עוד? לא בטוח אם נוספו נסיעות במהלך היום, אך אולי אני טועה. מה שכן נוספה נסיעה אחרונה מכיוון הרצליה לכיוון כפר סבא ב 23:30 במקום 23:00 בימי "אגד" וזה טוב מאוד: יש הרבה עובדים, שעד אז היו תלויים בהגעה בדרכים לא דרכים לביתם וזה טוב יותר. אז נכון, שאין עוד ממש קו מהיר מכיוון כפר סבא ורעננה לכיוון אזור התעשייה של הרצליה, אבל אם אותם שינויים "על הנייר" הם בפועל, הרי שנעשה שיפור רב. 2. טרם בדקתי לעומק את הקווים הפנימיים בהרצליה, אבל בהוד השרון ובכפר סבא בהחלט יש שיפורים. בין השיפורים בהוד השרון הם העתקת תחנת הקצה ליד "הקניון הגדול" בהוד השרון, במקום מרכז הדר. לא רק אותו קניון נמצא שם, אלא למעשה קישור לדרום הוד השרון ולאזור המגורים ואזור התעשייה נווה נאמן - שירות שקודם לכן היה חסר. חידוש טוב מאוד הוא קו 11 כפר סבא-הוד השרון. מסלול טוב מאוד, שמקשר טוב יותר בין הערים לרבות שכונות הוד השרון, כמו מגדיאל וסביבתה. כמו כן לקו יש חלופות בוקר ואחרי הצהרים לתחנת הרכבת פתח תקווה-סגולה. ללא ספק מדובר בשיפור של קרבה בין אזורים קרובים. מודה ומתוודה שלא בדקתי האם יש תיאום בין זמני האוטובוס לרכבת. במידה ויש הרי, שצפוי להיות גידול מה בכמות בנוסעים בתחנת סגולה. מי יודע. אולי עם הנתונים, שמוסרים חברים שונים (בועז למשל
) נראה הפרכה או אישוש להשערתי. קו 1 רעננה - למעשה זהו כבר לא ממש קו פנימי של רעננה, אלא חיבור מעולה לכפר סבא. מדובר בשיפור משמעותי לשכונות הצפון-מערביות לכפר סבא וגם קישור מעולה מכיוון רעננה וצומת רעננה לכיוון בית חולים מאיר. קו 2 כפר סבא - לקו נוספו נסיעות מאוחרות. במקום נסיעות עד סביבות 21:00 בימי "אגד", כעת הסיום הוא אחרי 23:00. יתר על כן הקו פועל במוצאי שבת וזהו גם כן שיפור משמעותי. גם לקו 3 נעשה שיפור במסלול עם הארכה לתחנת הרכבת. יש עוד שינויים לטובה, כמו קו 10 החדש כפר סבא-רעננה אזור התעשייה ומכאן שיפור לאזור התעשייה של רעננה לאחר, שזה נזנח, כולל שירות מתחנת הרכבת סוקולוב. בשורה התחתונה עושה רושם טוב. נקווה, שלא תהיה דריכה במקום ולצד זה גם שהקהל יצביע ברגליים. במידה והשירות יהיה טוב (בדומה לשמונת החודשים קודם לכן) רב הסיכויים שנראה עליית משתמשים בתחבורה הציבורית בערי השרון. ההימור שלי שהזינוק המרשים יהיה בתוך הוד השרון ומצב די דומה ברעננה. * כרטוס "חופשי-חודשי" משותף ו"רב קו" ב"אגד" כעת גם באזור השרון וגוש דן ניתן להשתמש ב"רב קו" ב"אגד". למיטב הבנתי ב"חופשי חודשי" בלבד ולא בערך צבור. אבל הדרך טובה מתמיד. בקיצור טוב לראות ש"אגד" הצטרפה ליתר החברות. השינוי המבורך הוא כרטיס "חופשי-חודשי" המשותף לארבעת החברות הבולטות בשרון ובגוש דן. ביום ראשון האחרון בערב אחרי שבועיים בגלות (לצורך העניין "גלות" = שהייה באזור מרוחק מאזור המגורים) 'הצלחתי' לנצל את הכרטיס לא רע אחרי שחודשים קודמים הכרטיס היה רק של "אגד". כך למשל אתמול ביום החופש, שהיה לי נסעתי בכיייף בקו 5 האהוב עליי ב"דן" ובקווים 47 ו 149 של "מטרופולין". היום בדרכי לעבודה וחזרה ממנה הביתה חשתי בהבדל ניכר. אני עובד באזור גבעת שמואל ועד החודש האחרון הייתי בבוקר נוסע בקו 567 מכפר סבא למחלף גהה ומשם ממתין לקווים 159 ו-164 של "אגד". הייתי ממתין וממתין לנסיעה קצרצרה ובאותו זמן חולפים כמה וכמה אוטובוסים של "דן" ושל "קווים". היום בבוקר לא היה לי אותו צורך. דווקא הגיע אוטובוס ראשון של קו 159 של "אגד", אך הנהג סירב לעלות אותי. כאן המקום להדגיש, שבאתר "אגד" כל התחנות הן איסוף והורדה. גם בעבר נתקלתי במן סירוב. הפעם, שיבושם לו עם האי-ידיעה שלו או הידיעה שלו והמרמה. כעבור דקה הגיע קו 70 ועליתי עליו. הגעתי הרבה יותר מהר מבעבר וכעת אני חושב, שאוכל לצאת מעט מאוחר יותר, אחרי שקודם לכן שריינתי זמן בגלל העניין הזה. בחזור הייתי משתדל להיות בתזמון עם קו 640 שיוצא כל חצי שעה ואם הייתי מפספס אותו, אז עומד זמן רב, בתקווה לאותו 164. היום 'הרגשה חופשית' ועלייה לקו 70 למחלף גהה ובפועל הגעתי מהר יותר, ממה שקורה ביום-יום.
אורי, שים לב, אחרי סקירת השינויים ואחרי
השבחים שהעטרת על חברת מטרופולין, שבמסגרתם היא הפעילה קווים חדשים ושיפרה מסלולים ותדירויות (דבר שמשרד התחבורה היה צריך מזמן לדרוש ולהפעיל), אחד הדברים החשובים שהיה במכרז השרון ומשרד התחבורה הבטיח חגיגית נגוז/נמוג/נעלם/היה כלא היה/כל פועל מתאים אחר וכוונתי להפחתת המחירים בשיעור של 30 אחוז. אז הרווחתם שינויים אבל אגורה אחת לא הופחתה והמחירים נשארו כבימי אגד/דן, ואתם, תושבי השרון, מסבסדים (או מעשירים) את קופתה של חברת מטרופולין.
 

amirv

New member
אורי, שים לב, אחרי סקירת השינויים ואחרי
השבחים שהעטרת על חברת מטרופולין, שבמסגרתם היא הפעילה קווים חדשים ושיפרה מסלולים ותדירויות (דבר שמשרד התחבורה היה צריך מזמן לדרוש ולהפעיל), אחד הדברים החשובים שהיה במכרז השרון ומשרד התחבורה הבטיח חגיגית נגוז/נמוג/נעלם/היה כלא היה/כל פועל מתאים אחר וכוונתי להפחתת המחירים בשיעור של 30 אחוז. אז הרווחתם שינויים אבל אגורה אחת לא הופחתה והמחירים נשארו כבימי אגד/דן, ואתם, תושבי השרון, מסבסדים (או מעשירים) את קופתה של חברת מטרופולין.
מתי זה הובטח בקשר למכרז השרון?
תמיד ההפחתות המסיביות היו רק בשירות הבינעירוני בעוד השירות העירוני נשאר על כנו. גם בפתח תקווה ובבקעת אונו לא הייתה הפחתה של 30%.
 

אוהד11

New member
מתי זה הובטח בקשר למכרז השרון?
תמיד ההפחתות המסיביות היו רק בשירות הבינעירוני בעוד השירות העירוני נשאר על כנו. גם בפתח תקווה ובבקעת אונו לא הייתה הפחתה של 30%.
שאל את אבנר עובדיה שהוציא הודעה לעתונות
 

ארזS

New member
אורי, שים לב, אחרי סקירת השינויים ואחרי
השבחים שהעטרת על חברת מטרופולין, שבמסגרתם היא הפעילה קווים חדשים ושיפרה מסלולים ותדירויות (דבר שמשרד התחבורה היה צריך מזמן לדרוש ולהפעיל), אחד הדברים החשובים שהיה במכרז השרון ומשרד התחבורה הבטיח חגיגית נגוז/נמוג/נעלם/היה כלא היה/כל פועל מתאים אחר וכוונתי להפחתת המחירים בשיעור של 30 אחוז. אז הרווחתם שינויים אבל אגורה אחת לא הופחתה והמחירים נשארו כבימי אגד/דן, ואתם, תושבי השרון, מסבסדים (או מעשירים) את קופתה של חברת מטרופולין.
זה לא רק העניין הזה
באופן כללי עדיין אינני מצליח להבין [אחרי תקופה ארוכה מאז החלה ה"חארטהפורמה" הזאת] מה ההבדל בין אם חברה א' מפעילה קו מסויים או אם חברה ב' מפעילה את אותו הקו. הרי דובר על רפורמה שתכלול תחרות ופה אין כל תחרות. סליחה, אולי בגילי הקשיש [והיום נולדה לי נכדה אז אני כבר ממש קשיש
...] קשה לי להבין דברים...
 

אוהד11

New member
זה לא רק העניין הזה
באופן כללי עדיין אינני מצליח להבין [אחרי תקופה ארוכה מאז החלה ה"חארטהפורמה" הזאת] מה ההבדל בין אם חברה א' מפעילה קו מסויים או אם חברה ב' מפעילה את אותו הקו. הרי דובר על רפורמה שתכלול תחרות ופה אין כל תחרות. סליחה, אולי בגילי הקשיש [והיום נולדה לי נכדה אז אני כבר ממש קשיש
...] קשה לי להבין דברים...
באף מקום לא קיימת "התחרות" הזו, ובמקומות
הבודדים שהיא היתה קיימת משרד התחבורה הזדרז למנוע אותה, בנימוק של עידוד החברות החדשות, אלא שהחברות הללו כבר לא כל כך חדשות ומזמן ניתן היה לקיים תחרות אמיתית. חוץ מזה ארז, האם זו נכדה טריה מהיום ?
 

ארזS

New member
באף מקום לא קיימת "התחרות" הזו, ובמקומות
הבודדים שהיא היתה קיימת משרד התחבורה הזדרז למנוע אותה, בנימוק של עידוד החברות החדשות, אלא שהחברות הללו כבר לא כל כך חדשות ומזמן ניתן היה לקיים תחרות אמיתית. חוץ מזה ארז, האם זו נכדה טריה מהיום ?
כן, אוהד.
כתבתי בתגובה הקודמת : והיום נולדה לי נכדה אז אני כבר ממש קשיש
 

אורי404

New member
זה לא רק העניין הזה
באופן כללי עדיין אינני מצליח להבין [אחרי תקופה ארוכה מאז החלה ה"חארטהפורמה" הזאת] מה ההבדל בין אם חברה א' מפעילה קו מסויים או אם חברה ב' מפעילה את אותו הקו. הרי דובר על רפורמה שתכלול תחרות ופה אין כל תחרות. סליחה, אולי בגילי הקשיש [והיום נולדה לי נכדה אז אני כבר ממש קשיש
...] קשה לי להבין דברים...
ארז לך ולמשפחתך. שיהיה בשמחות

זה הכי משמח וזהו אושר. לשמחתי הרבה יש לי חמש אחייניות. נקווה, שטוב להן עם אחד מהדודים שלהן
 
זה לא רק העניין הזה
באופן כללי עדיין אינני מצליח להבין [אחרי תקופה ארוכה מאז החלה ה"חארטהפורמה" הזאת] מה ההבדל בין אם חברה א' מפעילה קו מסויים או אם חברה ב' מפעילה את אותו הקו. הרי דובר על רפורמה שתכלול תחרות ופה אין כל תחרות. סליחה, אולי בגילי הקשיש [והיום נולדה לי נכדה אז אני כבר ממש קשיש
...] קשה לי להבין דברים...
מזל טוב מסבא לסבא
 
זה לא רק העניין הזה
באופן כללי עדיין אינני מצליח להבין [אחרי תקופה ארוכה מאז החלה ה"חארטהפורמה" הזאת] מה ההבדל בין אם חברה א' מפעילה קו מסויים או אם חברה ב' מפעילה את אותו הקו. הרי דובר על רפורמה שתכלול תחרות ופה אין כל תחרות. סליחה, אולי בגילי הקשיש [והיום נולדה לי נכדה אז אני כבר ממש קשיש
...] קשה לי להבין דברים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה