שאאלות לחברי הפורום על אוטובוסי

מצב
הנושא נעול.
בדן הקטנה היו בסה"כ 3 אוטובוסים

חובב, לא חולה, מתעניין בתחבורה
אפשר להגיד, אך בהחלט בעיקר באוטובוסים. אני סה"כ עוד כמה חודשים בן 13, ואני תמיד ממליץ לחברים שלי לנסוע באוטובוסים, גם כדי שיחסכו לעצמם וגם שיעזרו לאיכות הסביבה. כי ככל שיהיו יותר מכוניות הזיהום יהיה כבד הרבה יותר ולכ כלי התחבורה הם מאד יעילים. אני שומר מאד על איכות הסביבה, ובהחלט טוב מאד שדן שמו את האוטובוסים הלבנים כי הם פחות מזהמים!! אני אישית, לא מתעניין באגד, כי בגוש דן מעט מאד נוסעים בהם כי דן יותר טובים לדעתי.. ואני אחזור על שאלתי, כמה אוטובוסים קומותיים היו לדן ואיז קווים הם היו? זה אד חשוב לי!!
בדן הקטנה היו בסה"כ 3 אוטובוסים
מדגמי קומותיים. באגד הגדולה שהיא חברת האוטובוסים הטובה ביותר במזרח-התיכון, עם בית הספר המקצועי ביותר ועם הידע הרב ביותר, עם העזרה והסיוע שהיא מעניקה לדן בתיקונים ובחלפים, היו 75 אוטובוסים כאלה. כבר דנו כאן בהרחבה בנושאים אלה.
 
תמיד בעד:... כמובן !

בדן הקטנה היו בסה"כ 3 אוטובוסים
מדגמי קומותיים. באגד הגדולה שהיא חברת האוטובוסים הטובה ביותר במזרח-התיכון, עם בית הספר המקצועי ביותר ועם הידע הרב ביותר, עם העזרה והסיוע שהיא מעניקה לדן בתיקונים ובחלפים, היו 75 אוטובוסים כאלה. כבר דנו כאן בהרחבה בנושאים אלה.
תמיד בעד:... כמובן !
 

אוהד11

New member
לידיעת תוכון

בדן הקטנה היו בסה"כ 3 אוטובוסים
מדגמי קומותיים. באגד הגדולה שהיא חברת האוטובוסים הטובה ביותר במזרח-התיכון, עם בית הספר המקצועי ביותר ועם הידע הרב ביותר, עם העזרה והסיוע שהיא מעניקה לדן בתיקונים ובחלפים, היו 75 אוטובוסים כאלה. כבר דנו כאן בהרחבה בנושאים אלה.
לידיעת תוכון
תוכון ידידי, בהמשך לדבריו של אביתר, האחרון שבאוטובוסים הללו עבד בקו 7מפתח תקווה לראש העין, קו 7 (כאשר עוד היה 77), ולאחר מכן פעל בקו 51. מספרו היה 607 והיה בו כרטיסן. הוא פעל עד שנות השבעים ואחר כך נמכר להסעות של מועדון ריקודים בת"א ועבד במשך מספר שנים, ומכאן ואילך הוא יצא לגימלאות. קדמו לו שני אוטובוסים שפעלו עוד לפני קום המדינה, ואחד מהם נהרס בהפצצה על ת"א במלחמת העצמאות.
 
אביתר, אל תגנוב לנו אותו! ../images/Emo6.gif

בדן הקטנה היו בסה"כ 3 אוטובוסים
מדגמי קומותיים. באגד הגדולה שהיא חברת האוטובוסים הטובה ביותר במזרח-התיכון, עם בית הספר המקצועי ביותר ועם הידע הרב ביותר, עם העזרה והסיוע שהיא מעניקה לדן בתיקונים ובחלפים, היו 75 אוטובוסים כאלה. כבר דנו כאן בהרחבה בנושאים אלה.
אביתר, אל תגנוב לנו אותו!

פשוט הרגת אותי עם התגובה החינוכית שלך.....
 

טוארג

New member
אם ככה, אז הוא צריך להישאר אצלנו

אני רק מעביר אותו לצד
הנכון !!!
אם ככה, אז הוא צריך להישאר אצלנו
(הצד הנכון הוא הצד שלנו, עם כל הכבוד לאגד האלה, והפעם אין שום כבוד, האוטובוסים של אגד מעצבנים, והשירות פשוט רע! (ועוד לא סיפרתי לכם על החוויה המזוויעה שהיתה לי השבוע - נסעתי בקו 101 ממודיעין לתל אביב, בחום של 36 מעלות בצל, ולא היה מזגן באוטובוס!!!!!!!!!! רציתי למות. הגעתי לתל אביב, והיה בחוץ יותר קר מאשר בתוך האוטובוס, ולהזכירכם - 36 מעלות! בצהרים!!!!!! זה היה וואן-הול ישן של מרגלית (הדגם עם הפרצוף של ה-O303)
 
אגד מחזיק את האוטובוסים האיכותיים

אם ככה, אז הוא צריך להישאר אצלנו
(הצד הנכון הוא הצד שלנו, עם כל הכבוד לאגד האלה, והפעם אין שום כבוד, האוטובוסים של אגד מעצבנים, והשירות פשוט רע! (ועוד לא סיפרתי לכם על החוויה המזוויעה שהיתה לי השבוע - נסעתי בקו 101 ממודיעין לתל אביב, בחום של 36 מעלות בצל, ולא היה מזגן באוטובוס!!!!!!!!!! רציתי למות. הגעתי לתל אביב, והיה בחוץ יותר קר מאשר בתוך האוטובוס, ולהזכירכם - 36 מעלות! בצהרים!!!!!! זה היה וואן-הול ישן של מרגלית (הדגם עם הפרצוף של ה-O303)
אגד מחזיק את האוטובוסים האיכותיים
והטובים ביותר. הבעיה נעוצה במס' נהגים מגעילים ובמס' מנקים עצלנים...
דן מסתייע ונעזר באגד כבר שנים רבות, אם בייעוץ, אם בחלפים, אם במכשירי כירטוס אוטומטיים של דן שהומצאו איך לא- ע"י אגד כמובן. תיקוני מנועים גדולים, ופטנטים יחודיים באוטובוסי מאן - הם מנחלת אגד. מיום שאגד קנה מאנים, החלו בדן החיים הקלים...
 

טוארג

New member
אביתר, אין יום בחודש האחרון

אגד מחזיק את האוטובוסים האיכותיים
והטובים ביותר. הבעיה נעוצה במס' נהגים מגעילים ובמס' מנקים עצלנים...
דן מסתייע ונעזר באגד כבר שנים רבות, אם בייעוץ, אם בחלפים, אם במכשירי כירטוס אוטומטיים של דן שהומצאו איך לא- ע"י אגד כמובן. תיקוני מנועים גדולים, ופטנטים יחודיים באוטובוסי מאן - הם מנחלת אגד. מיום שאגד קנה מאנים, החלו בדן החיים הקלים...
אביתר, אין יום בחודש האחרון
שלא ראיתי אוטובוס אגד תקוע. זה כבר הפך להיות דבר שבשגרה. לעומת זאת... דן תקועים לא ראיתי בכלל. אפילו לא אחד. ולהזכירך, אני תל אביבי.
 

mister K

New member
אוסיף עוד

אגד מחזיק את האוטובוסים האיכותיים
והטובים ביותר. הבעיה נעוצה במס' נהגים מגעילים ובמס' מנקים עצלנים...
דן מסתייע ונעזר באגד כבר שנים רבות, אם בייעוץ, אם בחלפים, אם במכשירי כירטוס אוטומטיים של דן שהומצאו איך לא- ע"י אגד כמובן. תיקוני מנועים גדולים, ופטנטים יחודיים באוטובוסי מאן - הם מנחלת אגד. מיום שאגד קנה מאנים, החלו בדן החיים הקלים...
אוסיף עוד
שיש באגד מספר קטן של נהגים מגעילים כמו למשל נהג אחד של קו 500 (חיפה-קרית שמונה) שלפני שלושה שבועות החליט כנראה שלא בא לו להעלות נוסעים לכיוון קרית שמונה במסוף אגד בכרמיאל והוא פשוט עצר בתחנה אחרת. כשראיתי אותו ורצתי אליו הוא פשוט סגר את הדלת, נתן גז ויצא מהתחנה כשהוא משאיר לפחות עשרה נוסעים לחכות בגשם 45 דקות לאוטובוס הבא. את האמת, אני לא יודע למה עד עכשיו לא התלוננתי עליו באגד, משום שבגלל הנהג הזה איחרתי לבסיס. עוד נהג מעצבן הוא הנהג של קו 169 בחיפה שהתעלם ממני אתמול בצהריים ולא נתן לי לעלות לאוטובוס אחרי שרצתי אחריו עד הצומת של המפרצית (וסביר להניח שהוא ידע שהאוטובוס הבא בקו הזה יוצא שעה אחרי). אך יש לציין שרוב הנהגים באגד הם אדיבים, נחמדים ונוהגים בזהירות. כמו למשל הנהג הנחמד של קו 166 (חיפה-אעבלין) שהסכים אתמול להביא אותי לצומת של היישוב שלי בדרך לנסיעה הבאה שלו אחרי סוף המסלול של הקו. הוא כמובן לא היה חייב לעשות את זה ויכל להוריד אותי בתחנת הסיום של הקו. אלו הם רוב הנהגים של אגד ששמם מתקלקל בגלל אחוז קטן מאוד של נהגים מגעילים.
 

AndreyS

New member
יש לך תמונה

בדן הקטנה היו בסה"כ 3 אוטובוסים
מדגמי קומותיים. באגד הגדולה שהיא חברת האוטובוסים הטובה ביותר במזרח-התיכון, עם בית הספר המקצועי ביותר ועם הידע הרב ביותר, עם העזרה והסיוע שהיא מעניקה לדן בתיקונים ובחלפים, היו 75 אוטובוסים כאלה. כבר דנו כאן בהרחבה בנושאים אלה.
יש לך תמונה
של אוטובוס קומותיים בצביעה של דן?
 
תמונות האוטובוסים הללו נמצאות

יש לך תמונה
של אוטובוס קומותיים בצביעה של דן?
תמונות האוטובוסים הללו נמצאות
בארכיון הפורום. בשנים בהן הוא שירת, צבעי דן לא היו אלה המוכרים לנו היום, לכן אני לא חושב שהן כל כך יעניינו אותך. (מה גם שהתמונות בשחור לבן). הנה אחת התמונות שהתפרסמו כאן בעבר, על קו 4. אני מתנצל מראש שאיני זוכר את מקור התמונה (מי העלה אותה, מי הצלם וכד').
 
ושוב תמונה מהתאונה עם 608:

תמונות האוטובוסים הללו נמצאות
בארכיון הפורום. בשנים בהן הוא שירת, צבעי דן לא היו אלה המוכרים לנו היום, לכן אני לא חושב שהן כל כך יעניינו אותך. (מה גם שהתמונות בשחור לבן). הנה אחת התמונות שהתפרסמו כאן בעבר, על קו 4. אני מתנצל מראש שאיני זוכר את מקור התמונה (מי העלה אותה, מי הצלם וכד').
ושוב תמונה מהתאונה עם 608:
צילום: ירון דוזטס.
 

תוכון1

New member
היי! אני זוכר שלפני 4 שנים ראיתי

תמונות האוטובוסים הללו נמצאות
בארכיון הפורום. בשנים בהן הוא שירת, צבעי דן לא היו אלה המוכרים לנו היום, לכן אני לא חושב שהן כל כך יעניינו אותך. (מה גם שהתמונות בשחור לבן). הנה אחת התמונות שהתפרסמו כאן בעבר, על קו 4. אני מתנצל מראש שאיני זוכר את מקור התמונה (מי העלה אותה, מי הצלם וכד').
היי! אני זוכר שלפני 4 שנים ראיתי
אוטובוס קומותיים של דן, צבוע בצבע כחול. כמו אלה של היום. הייתי די קטן, אז לא הסתכלתי על הקו.. או שהסתכלתי אבל אני לא זוכר..
 

אוהד11

New member
לא הגיוני תוכון

היי! אני זוכר שלפני 4 שנים ראיתי
אוטובוס קומותיים של דן, צבוע בצבע כחול. כמו אלה של היום. הייתי די קטן, אז לא הסתכלתי על הקו.. או שהסתכלתי אבל אני לא זוכר..
לא הגיוני תוכון
לפני ארבע שנים לא היו בדן אוטובוסים בני שתי קומות. ראית אולי שרידים של אוטובוס ששרת באגד.
 

תוכון1

New member
אני בטוח ב-100% שראיתי כזה!

היי! אני זוכר שלפני 4 שנים ראיתי
אוטובוס קומותיים של דן, צבוע בצבע כחול. כמו אלה של היום. הייתי די קטן, אז לא הסתכלתי על הקו.. או שהסתכלתי אבל אני לא זוכר..
אני בטוח ב-100% שראיתי כזה!
 
מה שראית זה אוטובוס קומותיים כחול

אני בטוח ב-100% שראיתי כזה!
מה שראית זה אוטובוס קומותיים כחול
פרטי, לא של דן ולא של אגד. היה כזה אוטו בארץ בשנת 1999 והוא מרצדס גרמני פרטי של מישהו שבא לטייל איתו כאן. לא צילמתי אותו אך בארכיון עיתון "הארץ" נמצאת תמונה נהדרת שלו בתל-אביב. גש לשם וחפש.
 

תוכון1

New member
אביתר, צחר אמורות להגיע מפרקיות

מה שראית זה אוטובוס קומותיים כחול
פרטי, לא של דן ולא של אגד. היה כזה אוטו בארץ בשנת 1999 והוא מרצדס גרמני פרטי של מישהו שבא לטייל איתו כאן. לא צילמתי אותו אך בארכיון עיתון "הארץ" נמצאת תמונה נהדרת שלו בתל-אביב. גש לשם וחפש.
אביתר, צחר אמורות להגיע מפרקיות
חדשות??
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה