שאךה והצעת ייעול

benda2109

New member
שאךה והצעת ייעול

אהלן, נסיתי להוסיף ידנית RSS של שני עיתונים בערבית (אלערביה ואלג'זירה) ביום הראשון הRSS עבדו יופי אבל ביום השני, משום מה לא מופיעות אפילו הקוביות. (בד"כ אם הייתה בעיה הייתה נרשמת הודעת שגיאה- אופס...האתר שמנסים למשוך ממנו מידע לא זמין) שנית, בהתבסס על המודול האמרקאי של אתרים כאלו יהיה מגניב אם יהיה אפשר להעתיק תבניות מוכנות מחברים בעלי תחומי עניין זהים. איך ניתן להלמיץ על תוכן להוספה (שגם אחרים יכולו להוסיף לדף שלהם?)
 

Master Boo

New member
../images/Emo26.gif

1. אם לא מופיעות הקוביות כנראה שזה לא המשתמש שלך. נרשמת? אתה מאותו מחשב? יש לך Cookies פעילות? מחקת במקרה אותן? כל שאר העמוד נשאר באותו סדר חוץ מהקוביות האלה? 2. שיתוף דפים שלמים הוא נושא שנמצא בפיתוח. כרגע יש כפתור של "שיתוף עם חברים" דרכו אתה יכול לשלוח מייל למספר אנשים והם יקבלו לינקים להוספת התכנים הנמצאים אצלך בעמוד.
 

benda2109

New member
נסיתי שוב להכניס את הרסס

של העיתונים הערבים (אלג'זירה ואלערביה) עבד ליום אחד ואחרי כניסה מחדש למחשב לא מופיעות הקוביות. מה שמוזר הוא שכל שאר הרסס שלי עובדים כמו שצריך ועוד מה שמוזר הוא שבכרטיה של אותו עמוד יש מס' בסוגרים (כלומר יש ידעיות שלא קראתי שם) אולי תנסו אתם להכניס רסס של שני האתרים הספציפיים האלה ולראות אם לכם זה נמחק?
 

Master Boo

New member
אין בעיה.

תרשמי פה בבקשה את שתי הכתובות שהכנסת ואנחנו נבדוק מה קורה.
 

benda2109

New member
הנה, ואני בן ד"א

http://www.alarabiya.net/rss/rss_top08.xml http://www.alarabiya.net/rss/rssLatestNews.xml http://www.aljazeera.net/Portal/RSS/RSS-Portal.xml
 

Master Boo

New member
../images/Emo26.gif

הוספתי, שיחקתי עם הדף, סגרתי, פתחתי והקובייה נשארה שם. כשאתה נכנס שוב לאתר אתה נשאר במשתמש שלך? או שהמערכת לא מזהה אותך ואתה מופיע בתור אורח? כמו כן הוספתי יישור לימין לRSSים בערבית.
 

benda2109

New member
לא עובד לי

לא יודע, שוב לא עובד לי. נסית להכנס אחרי יצאה סגירה לגמריי של המחשב? הקוביות מופיעות לך כמו שצריך עם הלינקים לכותרות של שני העיתונים? מוזר...איך אני יכול להבין מה הבעיה?
 

Master Boo

New member
כן, כמו שצריך לגמרי.

יום למחרת והקובייה עדיין כאן
אני רוצה לוודא- שאר הקוביות שהוספת כן מופיעות לך? אתה בטוח שאתה עדיין מחובר לאתר עם המשתמש שלך?
 

benda2109

New member
שאר הקוביות עובדות כמו שצריך.

אני מחובר לאתר על השם שלי. וגם ניסיתי להתחבר מכמה מחשבים שונים וכל פעם אין קוביות. את רוצה אולי שאני אתן לך בפרטי את היוזר שלי והסיסמא? כדי שתנסי לראות מה הסיבה?
 
למעלה