שאלה או שתיים אם אפשר

hamush

New member
שאלה או שתיים אם אפשר

1. אני מנסה להמיר קבצי וידאו לקבצים שיכנסו למוטו e398 שלי {קבצים מסוג אמ פי 3 וג'י פי 3 - מי שיודע על עוד סוג שיגיד לי} וכל המרה שעשיתי עם כמה תוכנות לא עבדו טוב בכלל...בעיקר התכונה של נוקיה ושל פי וי אטור.. אם למישהו יש פתרון אני פשוט מנסה להכניס למכשיר פרק מסדרה מצויירת יפנית וזה יוצא באיכות גרועה יחסית.. 2.אם למישהו יש מוסג איך לשים אנימציה על מסך הפלאפון בצורה שזה יתפוס את כל גודל המסך ויזוז כמו שזה זז במחשב ובתקיה בפלאפון {רק על המסך כתפט}.............. תודה מראש לעונים!!!!
 

ג1לש

New member
אהלן, תשובה אם שתיים אם אפשר ../images/Emo9.gif

אז ככה, קודם כל, בקשר לקבצי וידאו. ישנן הרבה תוכנות שממירות מסוג קובץ וידאו כזה או אחר לסוג קובץ 3GP. הבעיה כאן היא שיש הרבה קודקים להמרה מסוג שכזה, ולעיתים חלק מהקודקים לא מתאימים לפלאפון. מה שהיתי ממליץ לך במקרה הזה זה להשתמש בתוכנה בשם ImTOO 3gp video converter שלדעתי מתאימה לכל הצרכים שלך - שינוי איכות הקובץ, שינוי איכות הסאונד שיצורף לקובץ הוידאו, התאמה לגודל המסך שלך - מה שיכול להיות קריטי בגודל הקובץ, ויש בתוכנה גם מספר גדול של קודקים שאחד מהם בטוח יתאים לך. בקיצור, שווה נסיון. 2. אנימציה על מסך הפלאפון יכולה להיות רק שומר מסך, ולא טפט. עד כמה שידוע לי לפחות מהנסיון שלי עם פלאפונים. בכל אופן מה שאתה צריך זה קובץ GIF - תמונה זזה, חפש ברשת e398 animations או משהו דומה, אם תמצא תוצאות, תנסה להוריד אותן למכשיר ולקבוע כטפט.
 

hamush

New member
תודה רבה...עוד משהו אם אפשר

אני לא ממש מבין בקידוד ועריכת ווידאו אם תוכל להסביר לי בפשטות איך לגרום לאנימציה להיראות באיכות הכי טובה על המוטו e398 שלי אני אודה לך אם תוכל לעזור תיכנס אלי לאיי סי קיו אני אתן לך עוד פרטים על הקובץ ומה שתרצה..אני פשוט מחכה המון זמן לזה..ורכשתי את המכשיר בעיקר בכדי לראות פרקים על הסלולארי..תודה רבה שוב....המון תודה
 
למעלה