שאלה אליכם, ההורים..

yaeligreen

New member
שאלה אליכם, ההורים..

אני בת 21, ביסקסואלית, יודעת על עצמי כבר מגיל 14 וחצי. תמיד חששתי לספר להורים, בעיקר לאבא שלי שהוא מאוד קיצוני באנטי שלו כלפי הומוסקסואליות. באוקטובר אני עוזבת את הבית וחשבתי שאולי זה יהיה זמן טוב לספר. השאלה שלי היא כזאת- אני יודעת שאמא שלי תקבל את זה יחסית בסדר, אחי יסתדר, אבל לאבא שלי זה יהיה מאוד קשה ואני בספק אם אי פעם יקבל את זה. אני שוקלת לספר, בתור התחלה לפחות, רק לאמא. האם ילדכם סיפרו לכל המשפחה יחד או רק לאמא? רק לאבא? אני מאמינה שיהיה לאמא יותר קשה להתמודד לבד, אבל אני פשוט כל כך מפחדת לספר לאבא. אני באמת לא יודעת מה לעשות.
 

לילך979

New member
יעלי

אולי כדאי באמת לספר לאמא קודם אם את יודעת שהיא תקבל זאת . לתת לה לעכל . היא תמצא במי להעזר . ואולי כשהיא תהיה כבר יותר רגועה עם זה היא תוכל לעזור לך כשתספרי לאבא . אי אפשר לדעת אם אבא יקבל זאת ביום מן הימים . אך נראה שאת רוצה לספר גם לו . ויקח כמה זמן שיקח . ותאמיני זה לוקח זמן ועליך לקבל זאת . את לא יכולה להיות אחראית לאם אבא יקבל זאת או לא . ואני מבינה את החשש והההתלבטות . אך אין ברירה . את מי שאת ועם הזמן הוא יאלץ לקבל זאת . לספר לכולם ביחד זה להכביד עליך מאד . כי תהיי שם בודדה ולכולם יהיה קשה לעכל ואף אחד לא יתגייס שם למענך וגם לא לעזור זה לזה . אז זו נראית לי אפשרות פחות טובה . אלא אם את חושבת שדווקא הביחד יאפשר הרגעה ועזרה הדדית . ראי זאת כתהליך ותני לזה זמן . את לא לבד . כולנו איתך .
 
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

בתי בגיל צעיר מאוד שיתפה קודם אותי ובדיעבד הסתבר שאת התמיכה דווקא היא קיבלה מאביה
הזמן הנכון מנקודת המבט שלי - זה הזמן בו תרגישי מספיק חזקה לעמוד על שלך ולתמוך גם בהורים אם תצטרכי.
 

Master Stav

New member
אני בעד שתספרי למי שנוח לך

בהתחלה, ואחר כך תוך כדי התיעצות איתה.....תוכלי להמשיך אליו מאחל לך בכל ליבי בהצלחה
 

yaeligreen

New member
למען האמת

אתה מכיר את הורי... או שלפחות הם מכירים אותך. הם היו במפגש האחרון של פורום קרניבורים ואימי גם כותבת שם מדיי פעם. קצת מוזר לי, הקטע הזה. אימי הזכירה את שמך מספר פעמים ופתאום קישרתי. תודה לכולכם על העצות והאיחולים.. אני חושבת שאמתין עם זה עוד קצת. אני לא בטוחה שאני מסוגלת להתמודד כרגע עם החוסר קבלה שלהם.
 

Master Stav

New member
חיבוק| נוסף ....

יכול להיות שמכיר לא עושה קישורים אבל אם תרצי בעזרתי ביום החשיפה ....אני פה מוזמנת לפנותא לי במסר ואף לקבל את הנייד שלי סתיו
 

א פרח

New member
גם אני עומדת לרשותך

גם ביתי לסבית, כך שכבר יש לך שתי דוגמאות להוריך על שתי בנות של מנהלי פורום הקרניבורים שהן כמוך ואת כמוהן ואותן הם ראו/פגשו. אם תרצי את יכולה לפנות ואחבר בינך לבין ביתי לתמיכה ושיחה בכל נושא אתן בנות אותה שיכבת גיל ואף היא מנהלת פורום גאוות נשים באתר אחר. בהצלחה
 

yaeligreen

New member
זה ממש מחמם את הלב

כל התמיכה הזאת, מחממת לי את הלב.. תודה לך! אשמח לדבר עם ביתך, וגם איתך- למען האמת. אשלח מסר.
 
שלום יעלי

אני הבת של אביבה וכמו שהיא כתבה פה סיפרתי לה בגיל 12 וחצי בתחושה שהיא ה"ליברלית" ה"קלה" ו"ברור שהיא תקבל את זה ויהיה לי יותר קל" .. פחדתי לאללה מהתגובה של אבי,הייתי בטוחה שהוא בנאדם קשה מאוד ופרימיטיבי ויהיה אש ולהבות בבית .. הופתעתי. רק אחרי יציאתי מהארון בעצם גיליתי מי זה אבא שלי על כל רבדיו. ממש הכרתי אותו מחדש. הוא תמך וחיבק והתעניין וניהל איתי שיחות י-ז-ו-מ-ו-ת ! גם אחר כך שהתחלתי להביא בנות הביתה הוא ניהל איתן שיחות והתעניין איתי עליהן ... ממש חימם את ליבי ומחמם עד היום. כך ש ... תצפי תמיד להפתעות .. את חושבת שאת מכירה את הורייך עד שאת מפילה עליהן איזו הפתעה באמצע החיים ומגלה שהם קודם כל בני אדם. אחר כך את גם מגלה בהם תכונות אופי שלא חשבת שקיימות. אני עד היום מגלה שאמא שלי היא בן אדם של תהליכים,ושהיא מספיק מודעת כדי לדעת לתקן אצלה דברים-וזה דבר נפלא ! אל תחששי,לכי עם האמת שלך וצפי להפתעות-לטוב ולרע. הכי חשוב,אהבי את עצמך כפי שאת וזכרי שבסופו של דבר- אלה החיים ש-ל-ך. שולחת חיבוק חם והמון חיזוקים.
 

yaeligreen

New member
תודה דנה..

יש לך הורים נפלאים
אני יכולה רק לקוות שהוריי יגיבו כמו הורייך.. תודה על התגובה, הלוואי ואבא שלי יפתיע.
 
למעלה