שאלה.. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי.

99996

New member
שאלה.. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי.

אני יודעת ששב"'ק ס' עשו הופעת איחוד אבל יש להם בכלל הופעות או רק פעם במיליון שנה באירועים גדולים? ומישהו יכול לרשום לי פה את כל ההרכבים שיצאו משמה? תודה מראש...
 

BentziCohen

New member
הסבר מפורט

יש מדי פעם הופעות, אבל אין ממש סיבוב, אפשר לצפות להופעות לקראת יציאת הדיוידי של נופל וקם ואולי בחגים. ההרכבים שיצאו משבק: מוקי ופילוני - 1. שמע ישראל. 2. עוקף מלמעלה. 3. באמת ומקרוב מוקי עם יוסלס איידי עכשיו בדרך. חלוצי החלל - חמי ומירו. אלבום אחד שנקרא חלוצי החלל נימי נים - כמה שירים עם הרכב שנקרא DDD, לא חושב שיש אלבום. ד"א למוקי יש הרבה שירים שיצאו באלבומים של אחרים למשל שלמה ארצי, שלומי שבן, ש"ס, פורטיסחרוף ויזהר אשדות. מקווה שעזרתי :)
 
תיקונים

הופעה צפויה להיות בחנוכה, אולי קצת אחרי. שב"ק מופיעים בערך 3-4 פעמים בשנה. הרכבים שיצאות משב"ק: מוקי ופילוני, חלוצי החלל (חמי ומירו), ושב"ק מיוזיק ששייך לפילוני ומוקי. לחמי יש גם להקה משלו, להקת רוק - הפיקלס.
 

SHMEKadam

New member
לכלכתם...

שכחתם שנימי נים הוציא אלבום עם ההרכב "בויאקה" - שכלל אותו, את הראפר קוטג' (שבימים אלה הוציא אלבום סולו) ואיל "קוואמי" פרידמן - שהוציא כבר שני אלבומים עם הרכב שנקרא ה"החלבות".
 

eladw10

New member
נימי נים...

נימי נים היה גם במספרי הסיפורים לפי מה שזכור לי(מידע על מספרי הסיפורים- כאן), הוא גם היה באבות המזון, וגם היה ממקימי הלייבל יאגה יו. לא יודע אם זה קשור לשאלה אבל היה גם את ההרכב שבאב שהיה בשבק מיוזיק, אמ סי מני, אמ סי שירי, בזוקה וש"ס.
 
למעלה