שאלה בנוגע לדוקטור התשיעי והעשירי

BloodyRose

New member
שאלה בנוגע לדוקטור התשיעי והעשירי

שאלה שמסתובבת לי בראש כבר די הרבה זמן, ננצל אתכם כדי להגיע לתשובה


הדוקטור של סמית' מתייחס אל עצמו די הרבה כאל הדוקטור ה11, אבל לא זכורים לי מקרים שאקלסטון וטננט התייחסו אל עצמם כאל התשיעי והעשירי.
בכלל, יש המון התייחסויות ל 11 בעונות הללו, ויכול להיות שזה איזשהו קיק של מופאט - יש כאלה גם בעונות של ראסל טי דיוויס?

אני זוכרת משפט אחד של טננט שאומר שהוא התחדש "חצי תריסר פעמים" מאז (כשהוא פוגש שוב את שרה ג'יין סמית'), אבל לא התייחסות ספציפית לזה שהוא העשירי.
ואיך זה בסדרה הקלאסית, למי שראה וזוכר? הדוקטורים "ממספרים" את עצמם?
 

nona1802

New member
הסבר קצת חופר

הסדרה הישנה נגמרה עם הדוקטור השביעי לפני מלחמת הזמן, ואז אקלסטון בעצם היה התשיעי כי הארט היה השמיני, טננט פעם אחת התחדש אבל לא שינה פנים ולכן סמית' הוא בעצם 11 אבל ההתחדשות ה12 כי טננט לקח שתי התחדשויות... סמית' ממש הסביר את זה בקריסמס ספיישל אבל לא ארחיב כי ספויילרים
בסדרה הישנה מדברים על זה שיש רק 12 התחדשויות אבל לא היה רלוונטי לדבר על המספר עד להתחדשות ה"אחרונה" (נקווה שיהיו עוד בדרך נס) וזהו בעצם... מקווה שעזרתי
 

BloodyRose

New member
תודה, אבל זו לא הייתה השאלה


לאורך כל העונות של סמית' יש המון התייחסויות, גם מהצד וגם ממנו, שהוא הדוקטור ה 11.
לעומת זאת, לא זכור לי שהדוקטור של טננט מתייחס אל עצמו כאל הדוקטור העשירי, ואת הדוקטור של אקלסטון מתייחס אל עצמו כאל הדוקטור התשיעי.

יש המון איזכורים למספר 11 בעונות של סמית' (מצביע על עצמו ואומר 11, הפרק הראשון שלו נקרא The Eleventh Hour, וכו' וכו'). הדוקטורים של טננט ואקלסטון מתייחסים לזה שהם התחדשו והם לא "הפרצוף הראשון", אבל לא זכור התייחסות ספציפית למספר, כמו שקורה בעונות של מופאט.

השאלה הייתה אם לכם זכורים אזכורים כאלה שאני לא זוכרת
(ואם לא אקלסטון וטננט, אז אם בסדרה הישנה זה כן קורה, כשטום בייקר מתייחס אל עצמו כדוקטור הרביעי, פטרסון כדוקטור החמישי וכו'...)
 

nona1802

New member
הבנתי

כמו שאמרתי בתגובה הקודמת, אני חושבת שמתייחסים למספר בעונה הזאת כי הוא בעיקרון לא היה אמור להתחדש שוב, אז זה היה כמו תקתוק שעון כזה. לא זכור לי שאקלסטון וטננט מתייחסים למספרים אבל בעונות הישנות יש איזשהו הסבר על זה, בסרטון הזה הוא אומר על כך משהו, מקווה שפה תהיה תשובה https://www.youtube.com/watch?v=6K9SQ5IdqwE
 
למעלה