שאלה בנוגע לטיסות לסנטוריני הקיץ

שאלה בנוגע לטיסות לסנטוריני הקיץ

היי,
נורא נורא נורא רוצה לצאת לחופשה בסוף הקיץ לשבוע לערך לאי אמורגוס או פולגנדרוס או סריפוס (סריפוס עדיפות אחרונה).
עדיפות ראשונה היא אמורגוס. הבנתי שההפלגה מפיראוס ארוכה נורא ולכן חשבתי על האופציה לטוס לסנטוריני ומשם לקחת מעבורת לאמורגוס. לפי הבנתי מסנטוריני בקיץ יש מעבורות לשם מידי יום, כך שיחסית זה נורא נוח.
כרגע אני רואה שאין טיסות ישירות מישראל לסנטוריני. מה הסיכוי שכן יהיו ואם כן מתי? חוששת להמתין עד ליולי, כי רוצה כבר לארגן לנו מקומות ללון וכיו"ב.
גם לפולגנדרוס נוח יחסית להגיע דרך סנטוריני.
עד מתי כדאי לי להמתין ולראות אם יהיו טיסות, ואם לא מסנטוריני, איזו עוד דרך פשוטה יחסית קיימת להגיע לאמורגוס ולפולגנדרוס?
תודה!
מעין
 
טיסות לסנטוריני

מעיין שלום, לצערנו גם לנו עדיין אין מידע אם יהיו או לא יהיו טיסות לסנטוריני.
עם זאת שימי לב שגם אם יהיו כאלה ובאם לוחות הזמנים שלהם לא יתאימו ללוחות הזמנים של ההפלגות לאמורגוס או פולגנדרוס אזי תזדקקי לעשות לפחות לילה אחד בסנטוריני ואולי גם בחזור, מה שיקצר את חופשתך באיים הללו, כך שהקרבה לא בהכרח מהווה אלטרנטיבה טובה ויותר והכל באולי, באולי ובאם בכלל יהיו טיסות והאם ובכלל בשעות שמתאימות ללוחות זמני ההפלגות לאיים אחרים, אם את שואלת אותי ואת רוצה להגיע לחופשה באמורגוס או פולדנדרוס, הסדירי טיסות לאתונה הלוך חזור והזמיני מלון באמורגוס או פולגנדרוס, ההמתנה לטיסות לסנטוריני נראת לי מיותרת גם אם יהיו כאלה.. בינתיים מקומות הלינה הטובים באמורגוס נחטפים, בסוף גם אם יהיו טיסות לסנטוריני את עשוייה למצוא עצמך ללא מלון ראוי, בקיצור, עצתי לא לחכות ובאשר לאמוגרוס, בחירה מעולה! אגב סריפוס נהדר!!
 
תודה רבה סיוון! ושאלה נוספת...

קשה לי לוותר על אמורגוס... שמעתי שסריפוס הוא אי מקסים אבל עדיין מעדיפה אמורגוס, גם בן הזוג מעדיף. בסוף באמת החלטתי ללכת עפ"י עצתך ופשוט לארגן טיסה לאתונה ומשם מעבורת לאמורגוס.
ביום הלוך וביום חזור של הטיסה ראיתי שישנן מעבורות ורחפות מנמל רפינה לקטפולה וחזרה.
תוהה עד כמה להסתמך על המעבורת מבחינת מזג האוויר. הכוונה שלי היא לנפוש בתחילת-אמצע ספטמבר. מעדיפה מאוד את הרחפת בגלל החיסכון בזמן, אך האם יכולה להיות איתה בעיה אם יהיה מזג אוויר בעייתי? האם קורה שבספטמבר מתבטלות בלי התראה מעבורות? מפחדת לפספס את הטיסה חזור...
מעדיפה רחפת על פני בלו סטאר - המעבורת המסורתית.
האם אני יכולה להיות שקטה בעניין זה?
תודה רבה!
 
רחפות ומעבורות בספטמבר לאיי יוון

מעיין שלום, באופן סטטסיטי ספטמבר הוא חודש מעולה לאיי יוון ונדיר מאד מאד שמתבטלת הפלגה או רחיפה לאיי יוון או מאיי יוון חזור לאתונה או ראפינה, מדובר בתקופה ללא רוחות חזקות מאד ולרוב מצב הים מצויין, עם זאת בכדי להמנע מהסיכוי ש "אם ואולי" רצוי לחזור יום קודם מהאי בחזרה ליבשה, כך יש לך טווח בטחון מצויין, אפשר גם להכנס במהלך החופשה שלך ביוון לעמוד, להלן לינק : סולם בופורט ולהתעדכן בגובה הגם בים ל 24 או 48 שעות הקרובות וכך להערך לקראת הבאות, אגב אם חס וחלילה יש מזג אוויר פתאומי קשה בהלוך ויש ביטול של הפלגות, בעלי המלונות מודעים לכך ולא יחייבו אותך על הלילות שהפסדת [ברוב המקרים] ושוב בספטמבר לא אמורה להיות בעיה, רק אחת ל 10 שנים בממוצע פוקדת את איזור זה של יוון סופה בגדר גדולה בתקופה זו, תקופת התחלת הסופות היא לרוב בתחילת חודש נובמבר, לגבי רחפת או בלו סטאר, זו בחירה שלך, שתי החברות מצויינות ומפעילות כלי שייט מודרנים ואמינים.
 
תודה רבה, מעריכה את זה! ושאלה קטנטנה אחרונה...

האם צריך להזמין את ההפלגות מראש ואם כן אז כמה מראש?
הכוונה כאמור לחודש ספטמבר...
 
הזמנת כרטיסים להפלגות בספטמבר

אין צורך לבצע הזמנה של כרטיסים להפלגות בספטמבר, ניתן להזמין במקום, כחצי שעה לפני יציאת ההפלגה.
 
למעלה