שאלה בנוגע למודם אלחוטי

מורני !

New member
שאלה בנוגע למודם אלחוטי

אני לא יודעת אם כאן זה המקום... במידה ולא אשמח להפניה לפורום המתאים. יש לי לפטופ אייסר, וכן נייח. הלפ טופ מטייל איתי מהבית שלי, לבית של ההורים. בבית שלי יש לי רשת ולכן אין בעיה של גלישה. בבית של ההורים אין. במקביל, בתקופה האחרונה הייתי הרבה בנסיעות ביחד עם הלפטופ. אני לא יודעת אם זה ימשיך, כרגע עוד בבדיקות, אבל יש מצב שאני ממשיכה בנסיעות הארוכות, ובהחלט יש מצב שלא. סלקום הוציאה מבצע לגביי המודם האלחוטי ב120 ש"ח, ואני מתלבטת האם זה שווה? המבצע כולל גלישה חינמית, ולאחר שנה וחצי המודם נשאר אצלי וגם הגלישה היא בחינם. העניין הוא שאני לא בטוחה אם זה משתלם מבחינת מה שההשוק מציע לגביי מודמים. מה דעתכם? תודה.
 

dannychn

New member
האם ההורים מחוברים לאינטרנט ?

האם ההורים מחוברים לאינטרנט ? אם כן - ניתן להוסיף ראוטר אלחוטי במחיר חד פעמי של פחות מ-200 ש"ח.
 

מורני !

New member
כן

אז באופן כללי לא שווה העניין של המודם? בהתחלה חשבתי שזה שווה בגלל הנסיעות.
 

dannychn

New member
אם את זקוקה לאינטרנט במקומות נוספים...

אם את מעונינת באינטרנט במקומות נוספים - מעבר לבתך ולבית הוריך - הייתי הולך על המבצע של "סלקום". קחי בחשבון שממקומות מסוימים יש אינטרנט אלחוטית - כמו בתי קפה, מסעדות, בתי מלון, אוניברסיטאות.
 
אורנג' ב-99 ש"ח ל-5G

אם את באמת זקוקה לאינטרנט בנסיעות אז אולי לקנות אינטרנט סלולרי זה שווה לך. אבל אם לא, אז היום בכל עיר מרכזית בארץ יש אינטרנט אלחוטי חינם, ובמקדונלדס וג'ו קפה וארקפה ובעוד הרבה מקומות. בבית של ההורים, יעלה לך 200 ש"ח ראוטר אלחוטי ותחברי להם.
 

cheif

Member
מנהל
ת:

מה שסלקום מציעה הוא בסופו של דבר חיבור של בין 750K ל-1G. היתרון שלו הוא בכך שבכל מקום שיש רשת סלולרית בדור 3 תוכלי לגלוש בצורה סבירה -- כלומר אינטרנט ודוא"ל יעבדו בצורה טובה מאוד אבל הורדות קבצים מסיביות יהיו בעיתיות. אם הניידות היא חשובה לך מאוד, נראה לי שהמבצע של סלקום יתאים לך מאוד. לא הייתי מציע להכנס למבצע הזה אם רוב הזמן את נמצאת בנקודה אחת בה תוכלי להתחבר לאינטרנט באופן חוטי.
 
למעלה