שאלה בנוגע לסיכום על יפן

bengad2

New member
שאלה בנוגע לסיכום על יפן

ראשית כל, אשרי הכותב את הסיכום, אם אינני טועה זו גברת, אז כל הכבוד לה. שנית, תוכל בבקשה לומר לי עד כמה מועיל הסיכום במתן פתרון הולם לשאלות הבגרות? בהנחה שנשאלת שאלה שתוכן התשובה אכן מסוכם בסיכום, האם הסיכום מקיף דיו על מנת לענות תשובה נכונה ומלאה? כמובן שישנה עדיפות לעיון בספר במקביל, אך בכל זאת, הייתי רוצה לדעת אם יש טעם לסכם את הספר, או שמא אפשר ללמוד את הסיכום מערוץ ההיסטוריה בע"פ. בתודה מראש איתי
 

bengad2

New member
ועוד שאלה...מניין ניתן להשיג שאלות ותשובות?

מהבגרויות האחרונות בנושא יפן? שכן יואל גבע אינם פותרים את השאלות בנושא. שוב תודה
 
הסיכום על יפן

הסיכום נכתב/נערך ברובו על ידי ועל ידי תלמיד לשעבר שלי. פרקים 9-8 חוברו ע"י אחת מחברות הפורום ונוספו בשנה שעברה. הוא חובר במטרה להועיל במתן פתרון שאלות לבגרות ואמור לתת את עיקרי הדברים ובמקרים מסוימים אף מענה מלא לשאלה. עם זאת, כיוון שמדובר בסיכום ולא בספר, אני לא יכול להבטיח שהוא מכסה כל היבט ברמה של תשובה מושלמת במבחן. לדעתי, וגם ע"פ דעות של גולשים שהשתמשו בסיכום הוא מועיל מאוד, אך קריאה אחת של הספר (בלי צורך לסכם) מומלצת מאוד.
 
שאלות ותשובות

את השאלות תוכל להשיג - כולן - באתר של יואל גבע (או של משרד החינוך). אם יש בעיה באיתור - עדכן אותי. לגבי תשובות, מוכרים לי שני תשובונים לנושא של יפן (2005 ו-2006) באתר דע"ת. ראה תשובונים לשאלון 022209 בקישור המצורף.
 

bengad2

New member
אני אנסח את השאלה אחרת...

ראשית כל, הרשה לי להודות לך על ההתייחסות, ועל כל העזרה עד כה. האם העמודים הרשומים בכותרתו של כל סעיף (העמודים בספר הם הרלוונטים) הם - הם העמודים הרלוונטים? הווה אומר, אם בסיכום בכותרת (לדוגמה) נכתב - 5.ד פלוני אלמוני הלך לים (223-231), זה אומר שתחום העמודים הנ"ל מכסה את כל סוגיית הנושא המדובר?
 
תשובה

אני מניח שאתה מתייחס בפניה האחרונה לסיכום על יפן. ובכן, העמ' הרשומים הם אכן העמודים הרלוונטיים, והסיכום מכסה (בהתאם למגבלותיו) את העמ' המצוינים בכותרת של כל סעיף.
 
למעלה