שאלה בנוע לזיהום אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
אביה, עזוב, הא?

חבר מאוד טוב שלי במייקרוסופט תאר בפניי
את הענין! הוא אומר שבארה"ב מזמן יושב צוות שעסוק 8 שעות ביום רק בפיתוח חלונות 11 ! לא יושבים שם על השמרים. לא יודע אם אתה יודע אבל תמיד מתחילים לפתח מראש תוכנות שנה או שנתיים לפני שהן יוצאות לאור בתור גרסאות בטא. חברה בקנ"מ כמו מייקרוסופט לא יכולה להרשות לעצמה להוציא תוכנת הפעלה לשוק מבלי שהתוכנה הבאה והמחליפה שלה נמצאת כבר בתנור.
אותו חבר שהוא עובד ותיק בחברה וירושלמי לשעבר, בן גילי, לא ידע למסור דבר על ההבדלים בין חלונות 10 לחלונות 11 ואני מניח שקיים מעטה סודיות עצום ורב על הנושא מטבע הדברים ולכן לא ידעת שהתחילו כבר לעבוד על חלונות 11 או איך שיקראו לה. הכוונה היא לתוכנת חלונות שתראה אור בסוף 2017. אז דע שאתה טועה.
אביה, עזוב, הא?
בוא נגיד שאני "קצת" מעורב בנושא אישית ונמצא בקשר עם 2 ראשי צוותים ב- Windows division.
 
יקירי: בוא נאמר שגם אני מעורב בזה אישית...

אביה, עזוב, הא?
בוא נגיד שאני "קצת" מעורב בנושא אישית ונמצא בקשר עם 2 ראשי צוותים ב- Windows division.
יקירי: בוא נאמר שגם אני מעורב בזה אישית...
אותו חבר ילדות נמצא בתפקיד בכיר במחלקת הפיתוח במייקרוסופט ארה"ב, גר שם ועובד שנים רבות בחברה זו מאז פיתוח חלונות 95. הוא הסביר לי שתוכנה היא כמו מגזין: כאשר יוצא לאור מגזין של חודש ינואר למשל, זה אומר שהמגזין של פברואר כמעט מוכן להדפסה ועל המגזין של מארס כבר עובדים במרץ ! כך הוא הסביר לי בדיוק. הם לא יכולים להרשות לעצמם ללא תוכנות בפיתוח, בגלל התחרות החריפה בשוק התוכנות. מעבר לכך הוא כמובן לא פירט דבר, אלא רק אמר שמה שיהיה חלונות 11 מהווה קפיצת דרך אדירה לעומת חלונות 10. אני מסתפק בחלונות 8.1 בשלב זה ומרוצה ממנה הרבה יותר מחלונות 7 האיטית.
 
איך אתה מסביר שחברה משקיעה הון בחלונות 8 וזה מה שיוצא?

יקירי: בוא נאמר שגם אני מעורב בזה אישית...
אותו חבר ילדות נמצא בתפקיד בכיר במחלקת הפיתוח במייקרוסופט ארה"ב, גר שם ועובד שנים רבות בחברה זו מאז פיתוח חלונות 95. הוא הסביר לי שתוכנה היא כמו מגזין: כאשר יוצא לאור מגזין של חודש ינואר למשל, זה אומר שהמגזין של פברואר כמעט מוכן להדפסה ועל המגזין של מארס כבר עובדים במרץ ! כך הוא הסביר לי בדיוק. הם לא יכולים להרשות לעצמם ללא תוכנות בפיתוח, בגלל התחרות החריפה בשוק התוכנות. מעבר לכך הוא כמובן לא פירט דבר, אלא רק אמר שמה שיהיה חלונות 11 מהווה קפיצת דרך אדירה לעומת חלונות 10. אני מסתפק בחלונות 8.1 בשלב זה ומרוצה ממנה הרבה יותר מחלונות 7 האיטית.
איך אתה מסביר שחברה משקיעה הון בחלונות 8 וזה מה שיוצא?
מערכת ההפעלה מטיסה אותך מסביבה לסביבה ללא הכרה (בין האריחים לדסקטופ),
איש IT מומחה שעובד איתי מריץ סקריפט כדי לכבות את המחשב כי זה יותר מהיר מלנבור בכפתורים - כי זה מוחבא כל כך טוב,
מחשב עם עכבר ומקלדת מוגבלים קשות בביצוע עבודות יומיומיות,
אפליקציות עובדות רק פול סקרין או אולי חצי חצי,
אין שום התאמה לעבודה עם מחשב נייח,
וגם ברמת הפיתוח - עשו שם דברים הזויים לחלוטין, וזה אני אומר כמפתח בסביבות מיקרוסופט עשרים שנה לפחות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני אסביר:

איך אתה מסביר שחברה משקיעה הון בחלונות 8 וזה מה שיוצא?
מערכת ההפעלה מטיסה אותך מסביבה לסביבה ללא הכרה (בין האריחים לדסקטופ),
איש IT מומחה שעובד איתי מריץ סקריפט כדי לכבות את המחשב כי זה יותר מהיר מלנבור בכפתורים - כי זה מוחבא כל כך טוב,
מחשב עם עכבר ומקלדת מוגבלים קשות בביצוע עבודות יומיומיות,
אפליקציות עובדות רק פול סקרין או אולי חצי חצי,
אין שום התאמה לעבודה עם מחשב נייח,
וגם ברמת הפיתוח - עשו שם דברים הזויים לחלוטין, וזה אני אומר כמפתח בסביבות מיקרוסופט עשרים שנה לפחות.
אני אסביר:
ה"כישלון" היחסי של 8 היה צירוף של כמה גורמים. הראשון הוא תגובה קצת היסטרית של מיקרוסופט להאשמות שהיא מפגרת מאחור בתחום המובייל. לכן היא הגיבה בתגובת יתר קלאסית והלכה רחוק מדי עם קונספט מסכי המגע שהיא חשבה שיתפוס תאוצה מהר יותר ממה שהוא תפס בפועל בסביבות עבודה. בנוסף, כמו שכבר כתבתי, ראש הצוות היה סטיבן סינובסקי שקיבל בזמנו מסטיב באלמר קארט בלאנש ובוא נגיד ככה שקבלת ביקורת היא לא התכונה הכי בולטת שלו. Windows 8 מחקה את השפה העיצובית של Windows Phone, המטרו. הענין הוא שבדברים הקטנים הם דרכו על אותם המוקשים שצוות הפיתוח של WP דרך עליהם כבר ב- 2010 ותיקן עם הזמן. בעת הפיתוח, הצוות של WP הציע את עזרתו והצביע על הכשלים בתכנון. בצורה מילולית - סטיבן סינובסקי טרק בפניהם את הדלת. My way or no way. למותר לציין שאחרי ההשקה הוא עזב / הועזב וכבר לא במיקרוסופט.
ב- Windows 10 מיקרוסופט שוב הגיבה בתגובת יתר והלכה, לטעמי, רחוק מדי לאחור, אם כי זו הולכת להיות אחת ממערכות ההפעלה הטובות ביותר.
אני אישית חושב ש- 9 ובמיוחד 8.1 היא מערכת מצויינת ונוחה, על אף חוסר העקביות בין שני הממשקים. מי שעובד עליה עם מחשב בעל יכולת מגע לא יכול שלא להתאהב בה. מה גם שאני משתמש נלהב של WP והסינרגיה ביניהם מדהימה.
 
Classic Shell הוא פתרון לא רע לתחלואי הכיבוי ועוד.

איך אתה מסביר שחברה משקיעה הון בחלונות 8 וזה מה שיוצא?
מערכת ההפעלה מטיסה אותך מסביבה לסביבה ללא הכרה (בין האריחים לדסקטופ),
איש IT מומחה שעובד איתי מריץ סקריפט כדי לכבות את המחשב כי זה יותר מהיר מלנבור בכפתורים - כי זה מוחבא כל כך טוב,
מחשב עם עכבר ומקלדת מוגבלים קשות בביצוע עבודות יומיומיות,
אפליקציות עובדות רק פול סקרין או אולי חצי חצי,
אין שום התאמה לעבודה עם מחשב נייח,
וגם ברמת הפיתוח - עשו שם דברים הזויים לחלוטין, וזה אני אומר כמפתח בסביבות מיקרוסופט עשרים שנה לפחות.
Classic Shell הוא פתרון לא רע לתחלואי הכיבוי ועוד.
אני עובד עם חלונות 8.1PRO בעברית מלאה ולא ניתקלתי עד היום בבעיות מיוחדות עם העכבר והמקלדת. לעכבר שלי יש תוכנה משלו וכדי שהוא יפעל מצויין, הייתי צריך להתקין את התוכנה. באותה בעיה נתקלתי עם חלונות XP בזמנו.
כל האפליקציות רצות אצלי בלי בעיות. מערכת ההפעלה לא מטיסה אותי מסביבה לסביבה. לא ניתקלתי עד היום בבעיה הזו.
אולי לא נתקל בבעיות כי יש לי מחשב מאוד חזק עם לוח אם מאוד רציני: GEFORCE GTX 980M. עם לוח האם והמעבד שבתוך הנ"ל - הכל טס לי מהר בינתיים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בפעמים הקודמות זה אכן כך היה.

יקירי: בוא נאמר שגם אני מעורב בזה אישית...
אותו חבר ילדות נמצא בתפקיד בכיר במחלקת הפיתוח במייקרוסופט ארה"ב, גר שם ועובד שנים רבות בחברה זו מאז פיתוח חלונות 95. הוא הסביר לי שתוכנה היא כמו מגזין: כאשר יוצא לאור מגזין של חודש ינואר למשל, זה אומר שהמגזין של פברואר כמעט מוכן להדפסה ועל המגזין של מארס כבר עובדים במרץ ! כך הוא הסביר לי בדיוק. הם לא יכולים להרשות לעצמם ללא תוכנות בפיתוח, בגלל התחרות החריפה בשוק התוכנות. מעבר לכך הוא כמובן לא פירט דבר, אלא רק אמר שמה שיהיה חלונות 11 מהווה קפיצת דרך אדירה לעומת חלונות 10. אני מסתפק בחלונות 8.1 בשלב זה ומרוצה ממנה הרבה יותר מחלונות 7 האיטית.
בפעמים הקודמות זה אכן כך היה.
במקרה של Windows 10 זה שונה.
זה מאוד תלוי בראש צוות הפיתוח. הצוות שפיתח את 8 הונהג ברשות הדיקטטור סטיבן סינופסקי. הפעם זה טרי מאיירסון. והוא הרבה יותר פתוח וקשוב. חלונות 10 מפותחת בצורה מאוד דומה לצורה בה פותחה 95. הקהילה מאוד מעורבת בפיתוח ומשפיעה עליו רבות. זו הסיבה, בה אפילו מיקרוסופט עוד לא יודעים מה יילד יום ולאן הם יקחו את מערכת ההפלעה מכאן.
 
ואתה מאמין שחלונות 10 תהיה טובה משמעותית מ- 8.1?

בפעמים הקודמות זה אכן כך היה.
במקרה של Windows 10 זה שונה.
זה מאוד תלוי בראש צוות הפיתוח. הצוות שפיתח את 8 הונהג ברשות הדיקטטור סטיבן סינופסקי. הפעם זה טרי מאיירסון. והוא הרבה יותר פתוח וקשוב. חלונות 10 מפותחת בצורה מאוד דומה לצורה בה פותחה 95. הקהילה מאוד מעורבת בפיתוח ומשפיעה עליו רבות. זו הסיבה, בה אפילו מיקרוסופט עוד לא יודעים מה יילד יום ולאן הם יקחו את מערכת ההפלעה מכאן.
ואתה מאמין שחלונות 10 תהיה טובה משמעותית מ- 8.1?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בוא נגיד ככה:

ואתה מאמין שחלונות 10 תהיה טובה משמעותית מ- 8.1?
בוא נגיד ככה:
אני עובד כרגע במקביל על 8.1 במחשב בבית ועל 10 במחשב הנייד ובמשרד ומעדיף את 8.1. מה שכן, Build 9879 עדיין בוסרי מאוד ואי אםשר לשפוט את המוצר הסופי. מבילדים מתקדמים יותר שדלפו אני רואה הרבה מאוד שינויים לטובה. מי שלא מסתדר עם 8.1 יאהב את 10.
 
תודה רבה ! אני אוהב את 8.1 והיא רצה מהר מאוד

בוא נגיד ככה:
אני עובד כרגע במקביל על 8.1 במחשב בבית ועל 10 במחשב הנייד ובמשרד ומעדיף את 8.1. מה שכן, Build 9879 עדיין בוסרי מאוד ואי אםשר לשפוט את המוצר הסופי. מבילדים מתקדמים יותר שדלפו אני רואה הרבה מאוד שינויים לטובה. מי שלא מסתדר עם 8.1 יאהב את 10.
תודה רבה ! אני אוהב את 8.1 והיא רצה מהר מאוד
אצלי עם אחוז תקלות הרבה הרבה יותר קטן מחלונות 7 ומחלונות XP. לדעתי -8.1 הרבה יותר יציבה מה-XP שממנה התלהבתי במשך שנים.
לא ממש מבין מדוע ה-8.1 לא נחשבת למוצלחת? היא פשוט מעולה !
 

בישגד

New member
לדעתי התושבים בשכונתכם צריכים להתייעץ עם המומחים

שאלה בנוע לזיהום אוטובוסים
שלום חברי פורום יקרים.
מס' שאלות ברשותכם הנוגעות לדעות שונות של תושבים בשכונתנו:
1) כמה אוטובוס אחד יותר מזהם מרכב רגיל (גרוסו מודו)
2) אותה שאלה לגבי האוטובוסים העירוניים של קווים לעומת אוטובוסים ביעירוניים?
3) אותה השאלה לגבי המיניבוסים כדוגמת אלו שפעלו בקו 44 בפ"ת
4) והאם יש בארץ אוטובוסים עירוניים פחות מזהמים מהאוטובוסים של פ"ת.
הבנתי שכל האוטובוסים של חברת קווים הם Euro 3 (האם זה נכון?). האם ישנם אוטובוסים עירונים בערים אחרות שמזהמים פחות?
בתודה מראש על הסבלנות,
רן
לדעתי התושבים בשכונתכם צריכים להתייעץ עם המומחים
תושבי שכונת המשתלה בתל אביב שגם היו מודאגים מאוד עד שהצליחו לפתור את בעיית זיהום האוויר בשכונה שלהם
 
אם ייבאו את שגעונות שכונת המשתלה לשכונות פתח תקוה, לא תהיה

לדעתי התושבים בשכונתכם צריכים להתייעץ עם המומחים
תושבי שכונת המשתלה בתל אביב שגם היו מודאגים מאוד עד שהצליחו לפתור את בעיית זיהום האוויר בשכונה שלהם
אם ייבאו את שגעונות שכונת המשתלה לשכונות פתח תקוה, לא תהיה
תחבורה ציבורית בשכונות פתח תקוה.
לגבי תושבי שכונת הדר המושבות החדשה (או מתחם מסויים בשכונה), הייתי מציע שידאגו קודם מהמתקן למיון ושינוע פסולת שלא רחוק משכונתם, לפני שידאגו מזיהום של מיניבוסים או אוטובוסים.
אגב, אישית אני לא הייתי מתנגד להוצאת כל האוטובוסים מתוך שכונת הדר המושבות
אבל זה כבר אגואיזם שלי...
 

בישגד

New member
למה שגעונות? עדיף שלא תהיה

אם ייבאו את שגעונות שכונת המשתלה לשכונות פתח תקוה, לא תהיה
תחבורה ציבורית בשכונות פתח תקוה.
לגבי תושבי שכונת הדר המושבות החדשה (או מתחם מסויים בשכונה), הייתי מציע שידאגו קודם מהמתקן למיון ושינוע פסולת שלא רחוק משכונתם, לפני שידאגו מזיהום של מיניבוסים או אוטובוסים.
אגב, אישית אני לא הייתי מתנגד להוצאת כל האוטובוסים מתוך שכונת הדר המושבות
אבל זה כבר אגואיזם שלי...
למה שגעונות? עדיף שלא תהיה
מאשר להרעיל את ריאות התושבים אם משרד התחבורה מתנכל להם ושולח לשכונות שלהם אוטובוסים מהדגם הכי מזהם בארץ
 
ואז ריאות התושבים יורעלו מעשרות המכוניות שיסעו במקום

למה שגעונות? עדיף שלא תהיה
מאשר להרעיל את ריאות התושבים אם משרד התחבורה מתנכל להם ושולח לשכונות שלהם אוטובוסים מהדגם הכי מזהם בארץ
ואז ריאות התושבים יורעלו מעשרות המכוניות שיסעו במקום
האוטובוסים במקרה הטוב ויעמדו בפקקי תנועה במקרה הרע.
תחבורה ציבורית מזהמת הרבה פחות מתחבורה פרטית.
ולא נכון להשוות זיהום של אוטובוס אחד לזיהום של מכונית אחת, אלא זיהום של אוטובוס אחד לזיהום של עשרות מכוניות (שלא כולן מודל 2015).

מי שלא רוצה זיהום מתחבורה ברחובות שכונתו שיבקש להפוך את כל הרחובות בשכונה למדרחוב.
 

בישגד

New member
להפוך את כל הרחובות בשכונה למדרחוב בכל מקרה לא יעזור

ואז ריאות התושבים יורעלו מעשרות המכוניות שיסעו במקום
האוטובוסים במקרה הטוב ויעמדו בפקקי תנועה במקרה הרע.
תחבורה ציבורית מזהמת הרבה פחות מתחבורה פרטית.
ולא נכון להשוות זיהום של אוטובוס אחד לזיהום של מכונית אחת, אלא זיהום של אוטובוס אחד לזיהום של עשרות מכוניות (שלא כולן מודל 2015).

מי שלא רוצה זיהום מתחבורה ברחובות שכונתו שיבקש להפוך את כל הרחובות בשכונה למדרחוב.
להפוך את כל הרחובות בשכונה למדרחוב בכל מקרה לא יעזור
מה עם הזיהום מהכבישים הסמוכים שנוסעים בהם אוטובוסים שהם לא מהדגם הכי פחות מזהם? אולי צריך לסגור גם אותם....
 

rans778

New member
תודה רבה לכל המגיבים!!

שאלה בנוע לזיהום אוטובוסים
שלום חברי פורום יקרים.
מס' שאלות ברשותכם הנוגעות לדעות שונות של תושבים בשכונתנו:
1) כמה אוטובוס אחד יותר מזהם מרכב רגיל (גרוסו מודו)
2) אותה שאלה לגבי האוטובוסים העירוניים של קווים לעומת אוטובוסים ביעירוניים?
3) אותה השאלה לגבי המיניבוסים כדוגמת אלו שפעלו בקו 44 בפ"ת
4) והאם יש בארץ אוטובוסים עירוניים פחות מזהמים מהאוטובוסים של פ"ת.
הבנתי שכל האוטובוסים של חברת קווים הם Euro 3 (האם זה נכון?). האם ישנם אוטובוסים עירונים בערים אחרות שמזהמים פחות?
בתודה מראש על הסבלנות,
רן
תודה רבה לכל המגיבים!!
 
ממש לא כל האוטובוסים של קווים הם יורו 3

שאלה בנוע לזיהום אוטובוסים
שלום חברי פורום יקרים.
מס' שאלות ברשותכם הנוגעות לדעות שונות של תושבים בשכונתנו:
1) כמה אוטובוס אחד יותר מזהם מרכב רגיל (גרוסו מודו)
2) אותה שאלה לגבי האוטובוסים העירוניים של קווים לעומת אוטובוסים ביעירוניים?
3) אותה השאלה לגבי המיניבוסים כדוגמת אלו שפעלו בקו 44 בפ"ת
4) והאם יש בארץ אוטובוסים עירוניים פחות מזהמים מהאוטובוסים של פ"ת.
הבנתי שכל האוטובוסים של חברת קווים הם Euro 3 (האם זה נכון?). האם ישנם אוטובוסים עירונים בערים אחרות שמזהמים פחות?
בתודה מראש על הסבלנות,
רן
ממש לא כל האוטובוסים של קווים הם יורו 3
רק הישנים הם יורו 3, יש להם גם מספר לא מבוטל של יורו 5. כל אלו עם 2 מדרגות באמצע האוטובוס הם יורו 5.
 

mister K

New member
רוב האוטובוסים של חברת קווים כיום הם יורו 5

ממש לא כל האוטובוסים של קווים הם יורו 3
רק הישנים הם יורו 3, יש להם גם מספר לא מבוטל של יורו 5. כל אלו עם 2 מדרגות באמצע האוטובוס הם יורו 5.
רוב האוטובוסים של חברת קווים כיום הם יורו 5
 
השאלה מה רוב האוטובוסים באשכולות פתח תקוה ובקעת אונו

רוב האוטובוסים של חברת קווים כיום הם יורו 5
השאלה מה רוב האוטובוסים באשכולות פתח תקוה ובקעת אונו
ברור שבאשכולות חשמונאים ונתניה-חדרה האוטובוסים חדשים יותר.
 

mister K

New member
להערכתי: בערך 70% יורו 3 ממודל 2003-2007 והשאר יורו 5

השאלה מה רוב האוטובוסים באשכולות פתח תקוה ובקעת אונו
ברור שבאשכולות חשמונאים ונתניה-חדרה האוטובוסים חדשים יותר.
להערכתי: בערך 70% יורו 3 ממודל 2003-2007 והשאר יורו 5
 

איטלקי8

New member
מישהו יכול להסביר לי למה אין יותר אוטובוסים היברידים?

שאלה בנוע לזיהום אוטובוסים
שלום חברי פורום יקרים.
מס' שאלות ברשותכם הנוגעות לדעות שונות של תושבים בשכונתנו:
1) כמה אוטובוס אחד יותר מזהם מרכב רגיל (גרוסו מודו)
2) אותה שאלה לגבי האוטובוסים העירוניים של קווים לעומת אוטובוסים ביעירוניים?
3) אותה השאלה לגבי המיניבוסים כדוגמת אלו שפעלו בקו 44 בפ"ת
4) והאם יש בארץ אוטובוסים עירוניים פחות מזהמים מהאוטובוסים של פ"ת.
הבנתי שכל האוטובוסים של חברת קווים הם Euro 3 (האם זה נכון?). האם ישנם אוטובוסים עירונים בערים אחרות שמזהמים פחות?
בתודה מראש על הסבלנות,
רן
מישהו יכול להסביר לי למה אין יותר אוטובוסים היברידים?
המטרונית למשל הביאה כמה כאלה לניסוי ולא ברור מה עלה בניסוי הזה...
גם בדן ובאגד היו ניסויים וגם שם לא ברור מה קרה...
&nbsp
למה מדינת ישראל מתעקשת לא לצעוד לכיוון של רכבים היברידיים?
&nbsp
ושאלה נוספת, למה אין אוטובוסים שמונעים בגז טבעי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה