שאלה בנושא חלונות

Sashuka

New member
שאלה בנושא חלונות

שוב אני פונה אליכם לעזרה... בדירה שלנו, שבתהליכי שיפוץ כרגע, רוב החלונות הם חלונות כיס ואנחנו לא בטוחים שאנחנו רוצים להשאר עם האופציוה הזאת. התחלתי לבדוק לגבי חלונות ציר/קיפ/דריי קיפ וקצת הלכתי לאיבוד... מכיוון שאנחנו לחוצים מבחינה תקציבית, המחיר מאוד קובע מבחינתנו. אשמח לדעת מנסיונכם לגבי עלויות של חלון ממוצע מהסוגים השונים ונוחות שימוש/פרקטיות. כמו כן יש לנו ויטרינה גדולה בסלון שהיא גם היציאה למרפסת, כרגע אלו שני כנפיים שנכנסים לכיסים ויש שם בעית רטיבות, אנחנו נאלצים להרים את כל הרצפה בגלל זה ולעשות איטום מחדש, חשבנו לעשות אולי חלון בלגי עם דלת פתיחה/דלת פתיחה כפולה... האם יש עוד אופציות, שמצד אחד לא יעמיסו ויכניסו מספיק אור ומצד שני יהיו אטומים היטב מפני הגשם - צד מערבי ההתלבטות הנוספת שלנו זה תריסים, אנחנו מאוד לא אוהבים את מראה התריסים, חשבנו לוותר עליהם ולשים וילונות או תריסי גלילה פנימיים דקורטיביים, אבל אז זה לא פותר את בעית הגשמים (רוב הבית הוא מערבי ובחלקו הקטן צפוני). אולי תריסים על ציר עם פתיחה חיצוניתה? מעצבת שלנו נחרדת כל פעם מחדש כששומעת על הרצון שלנו לוותר על התריסים, גם בגלל השמש המערבית וגם בגלל הגשמים בחורף, מה דעתכם, האם זה טירוף מוחלט??? אשמח מאוד לתובנות בנושא... תודה
 

מרי פופ

New member
אל תוותרו על תריסים בצד המערבי

הן בגלל הגשם והן בגלל השמש. אלא אם אתם מתכננים קירוי רחב מעל היציאה למרפסת, כזה שיחסום את הגשם, או לפחות מרקיזה... רטיבות זה לא פיקניק, על אחת כמה וכמה, אחרי שמשקיעים כ"כ הרבה בשיפוץ. אם אתם מרחיבים כ"כ את הויטרינה בסלון, תפרגנו לעצמכם תריס גלילה חשמלי, למרות הקטנת פתח האור, כי הוא יהיה בשימוש מהצהרים ועד רדת השמש. מבחינת מחירים: ברור שחלון בלגי איירון יהיה יקר יותר מאלומיניום 7000/9000 קלאסי צבוע בצבע RAL. האלומיניום בלגי הזזה שאפשרי לחדרי השינה (הכיסים) הינו פרופיל 1700, הוא אחד הזולים, פרופיל מאוד דק ויוצא מוצלחת מאוד, מנסיון, בחלונות כיס. הבלגי לויטרינה הוא 7300 (הזזה) והקיפ הוא 4300, המחירים אינם בשמים אם רוב החלונות שלכם הם 1700. מנסיוני, אפשר לסיים פרוייקט חלונות חדשים בדירת 5 חדרים בפחות מ 40,000 ש"ח כולל תריס גלילה חשמלי גדול וכולל החלפת כל החלונות בחדרים (לבלגי). אם את צריכה המלצה, אני יכולה לתת לך טלפון של איש אלומיניום טוב ולא יקר שאני עובדת איתו.
 

mitmit11

New member
מרי פופ, חייבת לציין שהמחיר שציינת פה

נשמע לי נמוך נורא. אנחנו החלפנו את כל החלונות בבית ותריסים (תריסים רק בחדרי שינה) ועלה לא רחוק משם. וזה ללא תריס על הויטרינה המרכזית בסלון (5 מ' רוחב) שרק היא אמורה לעלות מעל 10k. מצרפת פירוט הצעת המחיר לצורך השוואה.
 

מרי פופ

New member
נמוך, אבל שריר וקיים

עשיתי בחיי כמה שיפוצים בדופלקסים, טריפלקס, דירות רגילות ובתים פרטיים... כך שהכל מגובה במציאות (אגב, אני עובדת עם כמה אנשים אלומיניום ומתחרת בינהם). יש דרכים להוזיל את מחירי האלומיניום ולא להתפשר מידי ובורר שכשעומדת מאחורי הלקוחות איש מקצוע שהוא במקרה, או שלא במקרה, מחירון מהלך... כמוני... המחירים צונחים פלאים ומגיעים לרמה הנאותה שלהם בלי סיפורי מעשיות וקומבינות.
 

Sashuka

New member
הי מרי פופ, במרפסת מעל הויטרינה יהיה סכך חשמל

שניתן יהיה להוריד בזוית עד סגירת המרפסת לחלוטין כך שהגשם לא יכנס כלל. כנ"ל לגבי השמש... כרגע יש לנו הצעת מחיר לחלונות אלומיניום כיסים + תריסי רפפה פלסטיק והיא עומדת על 20000 ש"ח כולל הויטרינה בסלון, 40000 נשמע עליה רצינית... נצטרך לשקול את זה בסופ"ש. תודה לך
 

Sashuka

New member
ומנצל"שת את עצמי לעוד שאלה...

מקרן עם מסך או טלוויזיה לסלון? אם יש למישהו הארות בנושא טיפים או המלצות, מאוד אשמח לשמוע...
 

מרי פופ

New member
אפשר גם וגם...

מצרפת דוגמא למשהו כזה: תכנון של קרניז מזגן, שמתחתיו מגרעת למסך 100 אינץ' ,כך שכשהוא מגולגל לא רואים אותו. המסך תלוי בתוך המגרעת ויורד מתוכה לפי הצורך, לצידי הטלויזיה רמקולים שקועים. המקרן מונח בגובה, ממול בנישת גבס שמאפשרת אוורור למנורת המקרן ושקועים בתחתית שלה, מעל הספה שני רמקולים אחוריים, לחוויית הסראונד... זה כמובן לא גמור, כך שניתן לראות את המקום לרמקולים ואת כבל המסך משתלשל עדיין.
 

מירי172

New member
מסכימה ב-100%

ברגע שיש איש/ת מקצוע מאחורי הלקוח והוא זה שמעביר את רשימת האלומיניום - המחירים יורדים פלאים
 

vicz

New member
שאלת תם לגבי התריסים

כיצד תריסים מגינים מהגשם? ואם החלון אטום כראוי - למה צריך תריסים? קנינו דירה שהיו בה תריסים, במשך 15 שנה לא השתמשנו בתריסים באף חדר ולו פעם אחת. כעת כשהחלפנו חלונות, עקרנו את התריסים הישנים והחלטנו לא לשים חדשים. בחדר שהחלון שלו קרוב לחלונם של השכנים אני מתכננת תריס וניציאני מחורר....
 

פיטנגו4

New member
מה שאני עשיתי

צריך מפרט מלא, שכולל הכל: סוג הפרופיל, המידות, אופן התקנה, סוג הזכוכית,. סוג המנוע, הכל. לא משאירים שום נושא פתוח. מצרפים גם שרטוט סכמטי. לרוב, מי שעושה את זה הוא מעצב פנים. (במקרה שלי - מעצבת עשתה חצי עבודה כדי לקמבן עם האלומינצ'יק שלה. אני עשיתי מחדש, יותר מפורט ויותר מדויק). שולחים את המפרט למספר אלומינצ'יקים. באימייל. אני שלחתי ל8 שונים, כולם מומלצים, כולם מורשי קליל. תוך כמה ימים קיבלתי תשובה מרובם . מגוון המחירים שקיבלתי הוא עצום.
 
אל תוותרי על תריסים ,ראשית הגנה מגשם ,שנית ,שמש מערבית אחהצ חמה ,ובנוסף בידוד ופרטיות והגנה . והמלצה שלי למרות המחיר ,ללכת על תריסים חשמליים ,שיתרונם שמאפשרים גם פתיחה חלקית שמחדירה אור ואוויר . קחי מספר הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע בתחום . מבחינתי ,חלונות ותריסים הם מהות חשובה ביותר שלא בקלות מחליפים ומשדרגים כמו רהיטים ועוד .
 
למעלה