שאלה בנושא:מכירת נכס.(כסף בנאמנות-אפוטרופוס)

fonsdarf

New member
שאלה בנושא:מכירת נכס.(כסף בנאמנות-אפוטרופוס)

הוצאתי נכס למכירה,והקונים המיועדים,לא הסכימו לחתום על זיכרון דברים,מהטעמים הבאים:הם הורים לילד קטין,שיש ברשותו סכום כסף נכבד הנמצא בנאמנות,בבית משפט.הם מעוניינים לחתום על חוזה,בכדי להציג אותו לבית המשפט,ואז לשחרר את הכסף מנאמנות,בכדי לרכוש את הנכס,על שם הילד!. שאלתי היא:האם נהוג לעשות כך?...כמה זמן לוקח הליך כזה?(שלא ייקח כמה שנים,ואז אני תקוע עם מכירת הנכס)...והאם אני לא יכול להפגע ממכירת הנכס?...כי סה"כ אני מעוניין לסיים את העסקה,ולא למשוך אותה,אני לא יודע לאן! תודה יאיר.
 
עו"ד?!

במידה ואתה פועל בליווי של עו"ד תשאל אותו. במידה ולא....... אתה עושה עיסקה של כמה אלפים אני מניחה..מה דעתך לשלם "כמה גרושים" לעו"ד שיעשה לך חוזה?? נהוג או לא זה ממש לא משנה הרי זה מה שהם רוצים השאלה היא האם זה מסכן אותך..וזה רק עו"ד יוכל לענות לך או "לבטח" אותך בחוזה טוב.
 

fonsdarf

New member
בגלל זה אני שואל את העו"ד שפה לא?..אז מה את

עונה? השאלה הופנתה לעו"ד!
 
ועו"ד פה יעשה לך את העבודה

וילווה אותך לאורך כל הדרך,כולל שליחת חוזים בפקס וייעוץ חינם. כי זה אמין לקחת עצות ודרכי פעולה פה וודאי לפעול על פיהם עם עסקה של אלפי שקלים. אבל...אתה מעדיף להתווכח על דפי הפורום -היכן שאתה חושב שיש לך יכולת בבקשה.
 

michael48

New member
אין צורך לכעוס בחג ובכלל

הגב' צודקת, הפורום כאן מיועד לשאלות פשוטות ולא לעניינים מורכבים כפי שאתה מעלה. בעניינים מורכבים כאלו אתה זקוק לעו"ד שילווה את כל העסקה ולא רק ינחה אותך מה לעשות. בעיקרון ניתן לעשות חוזה עם תנאי מתלה הקובע את מועד העברת הכסף, אחרת החוזה לא נכנס לתוקף. עם זאת, על מנת לתת לך תשובה מדוייקת יותר, יש לשוחח תחילה עם הקונים או ועדיף עם עורך דינם, ולהבין ממנו מהו מצבם המשפטי וכך ניתן יהיה להעריך את פרק הזמן שידרש להשלמת העסקה. חג שמח, מיכאל
 
למעלה