שאלה בנושא- פגישה באיש דת לעזרה ותובנה

Neotrix

New member
שאלה בנושא- פגישה באיש דת לעזרה ותובנה

מכובדי הפורום שלום וחנוכה שמח,
הנני פונה אליכם בשם אימי אשר בשל מצבה הרפואי ,אימי הייתה מעוניינת לפנות לאיש דת מכובד בכדי לקבל עצה/דעה/כיוון לחיים בשל ארוע רפואי אשר שינה את חייה לפני מספר שנים, הייתי מעוניין לדעת האם קיים איש דת שכזה אשר מגיעים אליו ושואלים את השאלות אשר יושבות בראשו של אדם אשר אינו יודע מדוע ולמה נכפתה עליו דרך החיים החדשה הזו ומה בכוחו לעשות בכדי להפיק את המיטב מהמצב הקיים ואף לשפר את מצבו הן פיסית והן נפשית, חשוב לי לציין באותה נשימה שאימי היא בן אדם חזק על אף המצב הקיים וכוחה לא שכך ממנה- נהפוך הוא היא מחזקת את הסובבים אותה ונחושה לשמוח בחייה ולהנות מהקיים מחייכת וצוחקת בכול הזדמנות ומשמחת את הסביבה שלה גם כן :) אשמח לעזרה בנושא ... בתודה מראש
 

אופירA

New member
מנהל
יש רבים שאפשר להיוועץ בהם, אך אינני יודעת מי

אני נועצת ברב בקהילה שלי.
שמעתי על הרב דוד אבוחצירה וגדולים כמוהו.
תבררו עם אנשים שהולכים לגדולים ונועצים בהם. אבל תשאלו פה אם כדאי להיוועץ ברב שאת שמו נתנו לכם, כי לא כל "רב" הוא רב.
בוודאי שפוליטיקאים או ידוענים אינם גורם להיוועץ בו.
ציבור תורני רציני יודע מיהו רב ומיהו "רב".

על ה"למה זה קרה" אין תשובה לבני האדם. אנו מנוהלים ע"י הקב"ה והוא אינו מוסר לנו דין וחשבון על כל מעשה ומעשה ועל כל תוכנית ותוכנית שלו כלפי בני האדם.
אנו יודעים בידיעה הנסמכת על תורה שלמה וענקית, שהוא עושה הכל לטובתנו, ולאחר יום אחרון הכל יוודע למה היה מה שהיה וכל אחד יראה שהכל היה לטובה גדולה.

לגבי ה"מה לעשות" - נראה שהיא דווקא יודעת היטב איפה הכיוון. לשמוח, ליהנות מהקיים, לחזק את הסובבים, לשמחם. לדעת מול כל הקושי וחוסר היכולת - שכל יכולת ויכולת שלה יקרה מפז וחשובה לאין ערוך בשמי עליון.
תחשבו ביחד, כל המשפחה, מה היא יכולה לעשות היום, במצבה. לקרוא, להתנדב, ליצור, ללמד, בבית, במועדון - כמובן שאינני יודעת מה המצב, אבל חשיבה של כולם יכולה להניב רעיונות טובים.
 
למעלה