שאלה בנושא ציורי ילדים מתאימה כאן?

להלן...

יודעת אני כי מי שמצייר עין בעץ זה מעיד על חוויה טראומטית שחווה בעבר כך לפחות שמעתי בהרצאה על ציורים וגרפולוגיה... בני בן ה-6 מצייר עץ ומקפיד לצייר עין קטנה מעיגול אחד או עיגול וחצי ( ספיראלי) כששאלתי אותו הוא אמר שמדובר בבית של הסנאי ושהוא תמיד מצייר את זה... היש מקום לדאגה? אשמח לתשובה
 
אפשר גם לשאול שאלה בנושא ציור?

בתי בת 5 וחצי. רציתי לשאול לגבי הציור של הדמות שאותה היא מציירת. היא מציירת ילד,ילדה כשהראש נמצא במרכז הדף אבל כל הגוף נוטה לצידו הימני כאילו נשבה עליו רוח. חוץ מזה הרבה פעמים היא מציירת את כל תווי הפנים מחוץ לראש לראש כשיממה אחת לפני היא ציירה את תווי הפנים במקום הנכון. האם זה מעיד על בעיה ?
 
פיענוח ציורי ילדים

שלום רב. להלן תגובה של מאשה מוזס, פסיכולוגית מרכז "צעד צעד". ציורי תווי פנים מחוץ למסגרת הפנים אינו נורמטיבי . יחד עם זאת בהיעדר פרטים כלשיהם לגבי הילדה אין באפשרותנו להתייחס. במידה ואת מודאגת בנוסף מתופעות נוספות מומלץ להתייעץ עם פסיכולוגית. בהצלחה. אשמח להמליץ על פסיכולוגית במידה ותמצאי לנכון לכך באיזור מגורייך.
 
שלום לך

מתנצלת שלא הגבתי קודם (תקלה במחשב) אשמח אם תשלחי לי במסר פרטים של פסיכולגית באזור ירושלים. ואם אפשר פירוט קצר - על מה מעידה בעיה זו שהילדה צריכה עזרה פסיכולוגית. תודה רבה.
 
למעלה