שאלה בעניין טילטינג

מצב
הנושא נעול.

קטריקו

New member
שאלה בעניין טילטינג

שאלה בעניין טילטינג
ראשית לכל, נחמד לגלות פורום פעיל ותוסס, שמחזק את התרבות האזרחית בארץ, ותורם רבות לתנופת הפיתוח של רכבת ישראל. ועכשיו לשאלה: לפי פרסומים שונים, הנסיעה לירושלים לתל-אביב בקו המשודרג תיארך 70 דקות ויותר. מדוע, אפוא, הוחלט שלא להביא לארץ קרונות טילטינג, שהיו מקצרים מאוד את משך הנסיעה? האם ברכבת יש נכונות להפוך את ההחלטה לקראת פתיחת הקו?
 
אני מבין שאתה עובד ברכבת-ישראל ולכן

שאלה בעניין טילטינג
ראשית לכל, נחמד לגלות פורום פעיל ותוסס, שמחזק את התרבות האזרחית בארץ, ותורם רבות לתנופת הפיתוח של רכבת ישראל. ועכשיו לשאלה: לפי פרסומים שונים, הנסיעה לירושלים לתל-אביב בקו המשודרג תיארך 70 דקות ויותר. מדוע, אפוא, הוחלט שלא להביא לארץ קרונות טילטינג, שהיו מקצרים מאוד את משך הנסיעה? האם ברכבת יש נכונות להפוך את ההחלטה לקראת פתיחת הקו?
אני מבין שאתה עובד ברכבת-ישראל ולכן
אתה יכול להיכנס למשרד של מר שניר בתל-אביב. יש לו קלסר על המדפים בצד ימין ושם כתובות כל הסיבות לביטול הטילטינג. כעקרון, העלות הגבוהה של התחזוקה היא שהכריעה את הכף. אני מקווה מאוד לראות את ה- G12 האהוב עלי בירושלים ! נותרו לנו 13 קטרי G12 בדיוק ואין כל כוונה להשביתם ! ראה כמה כסף משקיעים בקטרים 116 ו- 120 בימים אלה ! כמובן שקטרים מס' 161 ו- 162 עומדים לעבור טיפול גדול אז יש עתיד ורוד גם ל- G16 ! ללא קשר, אני מתגעגע לקטר מס' 262 המושבת. בלוק המנוע שלו יחזור בקרוב מחו"ל.
 

קטריקו

New member
אני ממש לא עובד ברכבת

אני מבין שאתה עובד ברכבת-ישראל ולכן
אתה יכול להיכנס למשרד של מר שניר בתל-אביב. יש לו קלסר על המדפים בצד ימין ושם כתובות כל הסיבות לביטול הטילטינג. כעקרון, העלות הגבוהה של התחזוקה היא שהכריעה את הכף. אני מקווה מאוד לראות את ה- G12 האהוב עלי בירושלים ! נותרו לנו 13 קטרי G12 בדיוק ואין כל כוונה להשביתם ! ראה כמה כסף משקיעים בקטרים 116 ו- 120 בימים אלה ! כמובן שקטרים מס' 161 ו- 162 עומדים לעבור טיפול גדול אז יש עתיד ורוד גם ל- G16 ! ללא קשר, אני מתגעגע לקטר מס' 262 המושבת. בלוק המנוע שלו יחזור בקרוב מחו"ל.
אני ממש לא עובד ברכבת
פשוט, ההחלטה נראית לי אידיוטית, אם זה מה שיעמוד בין קו פעיל וכלכלי לקו תיירותי שומם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה