שאלה בקשה כנסו

שאלה בקשה כנסו

האם יש בזה בושה או פגיעה,הבת שלי מחפשת מנקה,ואז הציעה לי שבמקום להעסיק אישה זרה, שאני אעבוד אצלה והיא תשלם לי אפילו יותר מאשר למנקה זרה, היא אמרה לי שהיא מעדיפה אותי, כי אחרות גם לא ינקו טוב, וגם יחטטו לה בבית, מה דעתכם?
 
אין בזה כל פגיעה או בושה

זה רק מראה שהיא סומכת עליך. הענין הוא האם את מסכימה? רק שימי לב שהיא אמורה לשלם לך ביטוח לאומי אחרת לא תהיי מבוטחת וזה יכול לפגוע בפנסיה שלך.
 
אני לא מוכנה שהבת שלי תהיה מעבידה שלי

לכן למרות שהציעה לי לשמור על בנותיה כש היו תינוקות במקום מטפלת תמורת תשלום סרבתי . גם כלתי הציעה אותה הצעה, שמרתי על התינוקת של 5 חדשים כל יום 8-9 שעות ללא תמורה. אני עוזרת חינם לפי יכולתי, בעקרון לא עוזרת בנקיון, כי אז נכנסים לפרטיות של הזוג (המשפחה) ולדעתי זה לא בריא. כשעוזרים מרצון ובהתנדבות הדרישות שונות מאשר כשעוזרים תמורת כסף, כשמשלמים מרגישים שמגיע יותר.
 

mikzavim

New member
בושה? / פגיעה ?

הבחירה אם לחוש בושה , פגיעה או דוקא גאווה היא שלך ושלך בלבד. כך גם הבחירה אם לקבל את הצעתה של ביתך או לדחות אותה. אם נוחים לך תנאי העבודה, ובנוסף -את חשה שעוזרת לביתך - אין כל מניעה לקבל את ההצעה. אם את מרגישה שלא בנוח- לכי עם מה שנכון לך. בהצלחה
 
אי אפשר לתת עצות

אני לא מכירה אותך, לא מכירה את בתך ולא מכירה את מערכת היחסים ביניכן. את מכירה הכי טוב ואת זו שיכולה להגיד אם מתאים או לאו. אני רוצה רק להאיר כמה נקודות - חייב להיות ביניכן חוזה ברור ואני לא מתכוונת רק לגבי השכר, שעות העבודה, תנאים סוציאליים (ביטוח לאומי, פנסיית חובה, ימי חופשה ומחלה וכו'). אלא חשוב לא פחות ואולי אף יותר - גבולות - מה את עושה, במה את נוגעת ובמה לא , האם מותר לך להעיר הערות, להעביר ביקורת, להתערב בענייני המשפחה והזוגיות של בתך, מה קורה אם לבתך יש הערות / אי שביעות רצון וכו' לגבי מידת הניקיון, הסדר, ההתערבות שלך? עד כמה את תהיי מסוגלת לשתוק ולא להעיר או אפילו להראות רמז הערה בשפת הגוף שלך? עד כמה בתך תרגיש שיש לך דעות והערות אפילו אם את לא תסגירי כלום, הכוונה - היא תחשוב שאת בוודאי רואה ש.../ חושבת ש... בקיצור -עניין מאד מורכב ומסוכן ותחשבו מה עדיף - סכנה לפגיעה ביחסים הטובים ביניכן או ניקיון הבית וההכנסה הכספית לך?
 
למעלה