שאלה בקשר להתבגרות

Fall To Pieces3

New member
שאלה בקשר להתבגרות

אני בת 20 ולאחרונה ממש הרגשתי שעור הפנים השתנה בהדרגה עד שקמתי יום אחד ומול המראה נתגלה פנים בוגרות יותר ונוטות לדכאוניות באיזור הלחיים מטה סביב הפה. השאלה מה ניתן לעשות ואיך להחזיר את עור הפנים למצב שהיה לפני חודשיים וחצי- שלוש , נואשת לעזרה ותודה!
 
את צעירה.

הסירי דאגות כאלה מליבך. דיקור קוסמטי עשוי לעזור למתיחת קמטים, אך לא יתאים לגילך ולמצבך.
 

Fall To Pieces3

New member
הבעיה שאני בכל זאת רוצה להיות יותר צעירה...

יש לי סיבה. אני יודעת שתמיד נתנו לי 15-16, ובגלל שהזנחתי והרסתי בברור את עור הפנים (סיגריות, קפה, תזונה ובלי ספורט), הרסתי את הפוטנציאל שלי. ושוב, חשוב להיות יותר צעירה מסיבה אישית.
 

tomifu

New member
הייי

אני מסכים לחלוטין עם שירי אך אם בכל זאת את מרגישה שעלייך לעשות משהו פעיל בנושא אני ממליץ על מספר דברים: 1) פעילות גופנית אשר משפרת את זרימת הדם, עוזרת לחידוש רקמות ומקנה לעור ולגוף מראה בריא וחיוני 2) להוריד בכמות הסיגריות אשר פוגעות בעור 3) תזונה - איני יודע מהם הרגלי התזונה שלך אך גם כאן ניתן לבצע שינוי באם הם אינם טובים. שתיית מים רבה (לא רבה מידי כמובן) יכול גם כן לסייע לך לשמור על מראה חיוני יותר - הכוונה היא למים ולא למשקאות אחרים. 4) הקפדה על שעות שינה מספיקות ובנוסף שעות עירות - לא לישון יותר מידי ולא פחות מידי 5) קחי בחשבון שהמצב הנפשי משפיע גם הוא - אם את בלחץ או מושפעת ממשהו יתכך והדבר נראה בעור (ואור) פנייך. יתכן מאוד אפילו שהדבר נראה רק לך ושמבחוץ לא שמים לב לכך. 6) ניתן כמובן לפנות למטפל (לאו דווקא ברפואה סינית) אשר ירכז עבורך תוכנית שתכלול את כל אלו על מנת שתוכלי ללכת בדרך מסויימת בצורה מסודרת. לעניות דעתי, כל מקום בו את יכולה להתאמן בצורה מסודרת- חדר כושר, חוג ריקוד, אומנויות לחימה וכו' - יכולים לסייע לך גם בדברים הנלווים של מה שציינתי. כמובן שאימון עצמאי במידה ואת יודעת כיצד ומתי יכול לסייע לך רבות ולחסוך גם עלויות. באופן כללי, את באמת צעירה, אין סיבה לדאגה, במידה ואת שומרת על פעילויות חיים מאוזנות פיזית ומנטלית את במצב טוב את מוזמנת לפנות באם יש לך עוד שאלות תום. בכל מקרה קחי בחשבון
 
עוד כמה אפשריות

שלום, הבנתי מדברייך שאת מודעת לעובדה ולקשר שבין אורח חיים לעור הפנים. שימי לב האם יש קשר בין עולם הרגש שלך, שאת בת עשרים אחרי צבא, פתאום מרגישה בוגרת, לבין הראיה שלך את עצמך במראה כאדם בוגר שצריך לקחת אחריות על חייו. בדר"כ השינויים בעור הפנים בנשים מתחיל מגיל 26 , וגם אז זה מתרחש בהדרגה ולא באופן פתאומי. חוץ משינויים באורח החיים, תזונה /עישון/ספורט, את יכולה לקחת שני תוספי תזונה שמיטיבים עם עור הפנים: האחד נקרא פיקנוגינול והשני ויטמין C. או להוסיף בשתיה מיץ נבט חיטה או שעורה לניקוי רעלים מהגוף, מטופלת סיפרה לי שהיא חשה את השינוי בעור הפנים מאז שהחלה לשתות עשב חיטה. הייתי משנה גם את מוצרי הקוסמטיקה לעור הפנים ומנסה לקנות חברות עם פחות חומרי שימור וללא תוספות של ריח בישום וצבע. אני משתמשת במוצרים של "דר' האושקה" שהם אורגניים - אנתרופוסופיים. אני יודעת שיש עוד חברות בארץ ,אנשים פרטיים , שמכינים קוסמטיקה טבעית נטולת חומרים משמרים .חומרים משמרים בטווח הארוך מזיקים לעור הפנים. נסי לקרוא על תפיסת עולמו של דר' האושקה במוצרי הטיפוח, את הרעיון שעומד מאחורי מוצריו ...מעניין מאוד. לבסוף אם את עדיין מרגישה צורך, נסי דיקור קוסמטי , למרות שגם אני חושבת שאת עדיין צעירה לכך, אך אם זה מה שאת מרגישה שאת זקוקה לו, אין בכך נזק . בידידות, אוריה. אוריה עזאני- מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ורפואה משלימה , צמחי מרפא, פרחי באך ואורה סומא.
 
למעלה