שאלה בקשר למספר שעות/חצי יום ברומא

שאלה בקשר למספר שעות/חצי יום ברומא

שלום לכולם,
יש לי קונקשן דרך רומא לארה"ב,
אני חושש שאולי תהיה בעיה ונאלץ להמתין חצי יום או אולי יום שלם ברומא (שד"ת דה וינצ'י),
האם אפשר בבקשה המלצה לטיול חצי יום ברומא? לאן אפשר ללכת לחצי יום? כמה אמורה לעלות מונית? תחב"צ מהשדה?


בתודה מראש,
 

beky1

New member
השאלה באיזו שעה אתה נוחת ?

ולכמה זמן , זמן נסיעה בין שדה התעופה לרומא הוא שעה ללא פקקים , 20-25 יורו לאדם או לפי קריאת מונה, יש גם רכבת מהשדה שעלות שלו פחותה יותר.
רומא שופעת מוזיאונים ומקומות הסטוריים, רובע יהודי עם בית כנסת ומסעדות כשרות , השאלה מה מעניין אתכם?
 
נוחת בסביבות 10:00 בבוקר זמן מקומי רומא

מעניין אותנו מקומות היסטוריים/רומנטיים,אתרי תיירות שהם בגדר "חובה"

לא מוזיאונים בזמן הקצר.
תודה
 

beky1

New member
חובה? אממ

קולוסיאום, שער טיטוס ועוד (תוכל למצוא סקירה על שניהם ועל אתרים נוספים ברומא בבלוג שלי , קישור שלישי בחתימה בקובית רומא מצד ימין).
אם יש לכם יום מלא אפשר לקנות כרטיס לאחד מאוטובוסי התיירות של רומא , בכל אחד מהאוטובוסים מצויין המסלול וכך תוכלו להינות בלי להתאמץ הרבה מאתרי התיירות המרכזיים.
הנה דוגמא לאחד מהם:
http://www.viator.com/tours/Rome/Rome-Hop-on-Hop-off-Double-Decker-Bus-Tour/d511-3523ROMOPEN
 
להיות במרכז היסטורי - פיאצה נבונה, פנתיאון

מזרקת המשאלות, המדרגות הספרדיות. כל האזור הזה. יש כמה כנסיות שאפשר לראות בהן אמנות יפהפיה שם. למשל Santa Maria Sopra Minerva שלצד הפנתיאון, עם הפסל של הפיל בחוץ. זה ימלא נהדר חצי יום ולא צריך יותר מזה. מונית ל- ומ-.

ואם אתם כבר בפנתיאון לפני הצהריים, גשו לארמנדו אל פנתיאון, Armando Al Pantheon - Salita dè Crescenzi, 31 - אם עומדים מול הפנתיאון בכיכר היא מייד בצד ימין ברחוב הקטנטן שנתתי כאן את שמו, והזמינו מקום לארוחת צהריים מצויינת. הם בחופש עד ה-3.9 ואחרי החופש סגורים בימי ראשון אבל כל שאר הימים בצהריים הם פתוחים.

גלידה טובה יש לך גם כן ליד הפנתיאון במקום או אחרי המסעדה, והיא נקראת Cremeria Monteforte ונמצאת בכתובת Via della Rotonda 22 ממש לצד הפנתיאון מצד ימין.
 

יעלעל

New member
מה שאני הייתי עושה

לוקחת מפה של העיר ומטיילת באזור מסויים. גם תלוי כמה זמן יהיה לכם וכמה אתם אוהבים ללכת ברגל.
אישית לא הייתי הולכת לקולוסיאום והעתיקות אלא דווקא לעיר עצמה. הולכת לכיוון מזרקת טרבי, פיאצה נבונה, הפנתאון, השוק קאמפו די פיורי, כל האזור הזה. פשוט מסתובבת שם, אוכלת פיצה, מלקקת גלידה וחווה את רומא על קצה המזלג על מנת שישאר לי טעם של עוד לביקור ארוך ומקיף. אם יש עוד זמן, הייתי מצפיה קצת לכיוון אזור המדרגות הספרדיות, ביקור בגנים של וילה בורג'ס, או לחילופין ללכת לכיוון הותיקן.
 
תודה, עזרתם המון


 
למעלה