שאלה בשם רפואן

אמִיר

New member
שאלה בשם רפואן

מישהו יודע איזה טירונות עושים רפואנים? ויותר חשוב- האם הולכים לשנות את זה השנה? יש שמועות כאלה? מישהו יודע? (אני רק השליח, לא לצעוק עליי "למאמרים".. הוא אומר שמשהו השתנה מאז)
 
טירונות רפואנים

עקרונית, בנים רפואנים עושים טירונות 03, שנמשכת חודשיים, ומשולמים עליה כחיילי מילואים. עם זאת, בקיץ האחרון, מחוסר תקציב, עשו טירונות 02 ולא 03. נראה מה יהיה השנה. בנות עושות 02. נקודה.
 
אה, כן, שכחתי משהו...

קבל
... ברוך הבא לפורום
 

New member
טעות...

1. נכון לעכשיו בנים ימשיכו לעשות 02 עד שיתפנה לצה"ל תקציב מתאים. (ככה שאי אפשר לדעת בוודאות מה יקרה עד שיתקבל המכתב בסביבות פסח) 2. בנות עושות טירונות 00 , למה ? ככה. (הן ממילא יעשו השלמה ל02) אבירם
 
טירונות 00 בוטלה לפני שנה

בנות עושות 02. בנים בתפקידים פקידותיים עושים 02 מקוצר. ה-02 של רפואניות נכון לעכשיו צפוי להימשך חודש, כמו של הבנים. ובקשר לטירונות בנים - לא הבנתי איפה טעיתי. הכוונה היא שיעשו 03, אבל זאת בוודאי שאלה של תקציב שעולה מדי שנה. יהיה תקציב - יעשו 03. לא יהיה - לא יעשו...
 

morbe18

New member
00 לא בוטלה..

היו לי בנות בכיתה שעשו טירונות 00 ויש גם בנים שעושים 00.. ביחידות מסויימות מאוד של מודיעין..
 
היא כן בוטלה.

כלומר, החל מהשנתון הבא... מה קרה לך? טירונות 00 זה סיירת (הונטולין)...
 

StasikD

New member
../images/Emo49.gif עכשיו רק נשאר לך

לנסוע להביא אותו, ואם החיזבללה לא יחטוף אותך, חקירות פנים במשטרה יעשו זאת. (למספר פסגותניקים (אחד) שלא מבינים בדיחות (בכלל), נספח: יש כאן הערה צינית בקשר לגורלו של אלחנן טננבאום), זה הכל, טיפה מצחיק, טיפה עצוב, לא צריך להגיד ישר שלא הבנו).
 

1234aaa

New member
לא מבין מה הבעיה שלך?

ה"בדיחה" על המשחקי מחשב ממש לא מצחיקה,זה קודם כל. ב.לא רק שזה לא מצחיק ,זה יכל להלחיץ את הבחור ההוא כי הוא רואה אותך בתור אחד שנמצא בפסגות אז אתה אמור להבין בזה ,וברגע שאתה ואומר משהו שדופק לו את הסיכויי להתקבל זה יכול להיות מאד מלחיץ. ההערה של סיווג מאד במקום! וטוב שהוא התערב בשרשור ההוא. קצת חומר למחשבה..
 
למעלה