שאלה דחופה - אולי הצטננתי...

rsharon

New member
שאלה דחופה - אולי הצטננתי...

הלילה ענבר התעוררה כמה פעמים משתעלת ועם חום ונתנו לה אקמולי. היא קמה בבוקר בלי חום אבל עדיין משתעלת. ועכשיו נדמה לי שגם אני מתחילה להרגיש את הגרון. השאלות: 1) מה עושים עם הנקה? 2) ועם חלב שאוב? 3) אפשר לקחת קלגרון? או קולדקס?
 

ממה מיה

New member
באותו מצב ועונה בזהירות

אני לא מומחית בתחום, אבל גם איתן משתעל כבר כמה ימים והיה לו ערב עם קצת חום. אני מאתמול מרגישה את הגרון... נראה לי כי מדובר בוירוס ולכן אני לא מתייחסת במלוא הרצינות. לא לוקחת שום תרופה. ממשיכה הנקה כרגיל - לפי מה שידוע לי מאחר והגוף שלי נחשף לוירוסים, הוא מייצר נוגדנים, נוגדנים אלו מועברים בחלב ולמעשה מגנים על התינוקות. זה היתרון העצום בחלב אם על פני תחליף. ממשיכה עם שאיבות כרגיל. עד כמה שידוע לי אין בעיה עם קלגרון או סרפסילס אבל עדיף לבדוק שוב. אני לא לוקחת כלום, בד"כ זה חולף לבד.
 

ליאתו

New member
לגבי תרופות

תשאלי בפורום הנקה או ייעוץ הנקה - ליועצות הנקה יש ספר עם שמות כל התרופות שמותר בהנקה; תרשמי שם, בנוסף לשם התרופה, גם את שם החומר הפעיל באנגלית. וכן - להמשיך להניק. הנוגדנים עוברים בחלב, ועוזרים לקטנים להלחם במחלה שהוא נחשף אליה ממילא כשאת מטפלת בו. עברתי כמה וכמה גלגולים כאלה, ותמיד הילדים נשארו בריאים או חטפו את המחלה באופן הרבה יותר מתון ממני. שיעבור מהר!
 

rsharon

New member
תודה על כל התגובות../images/Emo70.gif

בינתיים זה יותר מינור ממה שחששתי... לגיא במילא האף סתום ואנחנו מזליפים לו מים פיזיולוגיים ואז יוצאים לו גושי נזלת ממש רחמים. הנחינו את ענבר לשים יד על הפה כשהיא משתעלת ובכלל לא להתקרב אליהם. בסה"כ היא קיבלה את זה בסדר, אבל מדי פעם "בורח לה" שהיא רוצנ לחבק אותם...
 
המון בריאות לכולכם

עד שחזרתי מהסופ"ש בצפון כבר קיבלת את המידע שחשוב להמשיך להניק דווקא כשמצוננים ואת גם מרגישה יותר טוב. מקווה שעד מחר כבר יהיה לכם בית בריא.
 
למעלה