שאלה דחופה בנושא ביבליוגרפיה בשיטת APA

ענבל164

New member
שאלה דחופה בנושא ביבליוגרפיה בשיטת APA

שלום לכולם, יש לי מקור שההגדרה שלו היא "Working paper" והכותבים שלו הם מכמה אוניברסיטאות שונות בעולם. השאלה היא כיצד יש לכתוב אותו ברשימה הביבליוגרפית כשאני מנסה לבדוק במדריכי ה-APA האין-סופיים, אני רואה שצריך לרשום מספר, וגם מקום. אלה הפרטים: Bereby-Meyer, Y., Moran, S., Halali, E., & Schweitzer, M. (2012). Cool down, it is worth money: Evidence from Ultimatum and Trust games. (Working paper). האם יש לכם רעיון? תודה רבה!
 

ענבל164

New member
וכך המקור מופיע באינטרנט:

Cool down, it is worth money: evidence from Ultimatum and Trust games Bereby-Meyer, Yoella (Ben-Gurion University); Moran, Simone (Ben-Gurion University); Halali, Eliran (Ben-Gurion University); Schweitzer, Maurice (Wharton, University of Pennsylvania)
 

ענבל164

New member
מישהו? פליז?

האם יהיה מופרך לכתוב זאת כך - Bereby-Meyer, Y., Moran, S., Halali, E., & Schweitzer, M. (2012). Cool down, it is worth money: Evidence from Ultimatum and Trust games. Ben-Gurion University & University of Pennsylvania (Working paper). (מצטערת ששכחתי איך ליישר לשמאל)
 
אני לא יודעת בוודאות,

אבל - א. את בטוחה שזה מ-2012? זה מבוסס על ועידה שהתקיימה ב-2009, ו-2012 התחילה לפני שלושה ימים. ב. בדרך כלל יש מספרים ל-working paper הכי טוב לשאול את הכותב. אם אין את מי לשאול, תשאירי כפי שזה, את מבחינתך עשית את המקסימום.
 
למעלה