שאלה דחופה למחר

טל8טל8

New member
שאלה דחופה למחר

אני לא לומד באונ' חיפה, אך עלי להגיע לשם מחר. רציתי לשאול אם מישהו יודע האם יש קווי אוטובוס לכיוון עכו, או מנויות שירות? מה הכי עדיף? עד אילו שעות? אשמח להצעות...
 
ישיר לעכו-אין

אתה צריך לקחת אוטובוס\מונית שירות לצ'ק פוסט ומשם 141 (אוטובוס\מונית) לאונ'. 141 אחרון-בסביבות 20:00. (מוניות שירות, בגלל השביתה, למיטב התרשמותי, אין בכלל). ומהצ'ק פוסט, לא יודע מתי יוצא האוט' האחרון מהמרכזית, אבל מוניות שירות יש לך עד 11-12 בלילה.
 

טל8טל8

New member
רק להבהיר . . .

מהאוניברסיטה לעכו אני צריך לקחת אוטובוס או מונית שירות לצ'ק פוסט? ומהצ'ק פוסט אני לוקח אוטובוס 141 לתחנלאן? מצטער שלא הבנתי. כל עניין הקווים הזה מאד מבלבל אדם כמוני במגיע מעיר בה פועלים רק 2 קווים. תודה בכל זאת!
 

Genevieve

New member
.

מהאוניברסיטה אתה עולה על קו 141 ( האחרון ב19:55) הוא יוצא פעם בשעה בערך , מגיע איתו למרכזית המפרץ (קצת אחרי צ'ק פוסט- התחנה האחרונה) ומשם כבר תופס אוטובוס לעכו, לו"ז אתה יכול לבדוק באתר של אגד.
 

stkachov

New member
כמו כן

אתה יכול לעשות את הדרך הזו במוניות. מהאוניברסיטה מונית לצ'ק פוסט(יהיה עליה כתוב 141) ובצ'ק פוסט מונית לעכו. סתם שתהיה לך עוד אופציה. מה שיגיע ראשון(אוטובוס או מונית) תעלה עליו.
 

flutter girl

New member
חצי שקל

נסיעה אחת. עדיף לעלות על מה שמגיע קודם... או שאת מדברת מעכו לחיפה? בכ"א, ברגע שזה הופך לנסיעות קבועות, עדיף לקנות כרטיסיה ולנסוע עם אוטובוסים...
 
דיברתי על עכו חיפה...

שם ההבדל הוא כמעט 2 ש"ח לכיוון. ויש כרטיסיות גם במוניות
 

flutter girl

New member
אני לא סומכת על נהגי מוניות

כמה זה נשמע מגוחך. אבל הרבה פעמים הם מדלגים על תחנות, ככה שתחכי לנצח ולא ייצא מזה כלום... מה שכן, המוניות שירות בעכו הן אחלה ממש שהכרתי, אז תלוי במקום שעליו מדברים.
 
לא נסעתי במקומות אחרים...

אבל בעכו עוברות מוניות כל כמה דקות. אין מצב לחכות על הכביש הראשי יותר מדקות בודדות.
 

flutter girl

New member
../images/Emo45.gifמוניות שירות בעכו

כמו שאמרתי, הן מעולות, בתדירות גבוהה ומאוד נוחות. בחיפה (בעיקר באזור שאני גרה בו) הן עוברות פעם בשעה... במקרה הטוב חצי שעה. לא כמו בעכו, לצערי. האמת שחבל, כי עכו הרגילה אותי למוניות שירות בתדירות מצויינת, ופתאום הגעתי לחיפה וחטפתי הלם/אלם.
 

אני ענת

New member
קראתי בפורם אוניברסיטת חיפה

שכתבת שעשית שרות לאומי במנוף מותר לשאול מתי זה היה?
 

טל8טל8

New member
א ו ק י י . . . . . . .

את בטוחה? לא פגשתי אנשים נחמדים כאלו כבר המון זמן... בכל אופן-אני רכז פר"ח ואני גר בקריית שמונה. אני צריך מדיי פעם לנסוע לאונ' חיפה לקבל תכנים ומסרים על מנת להעביר לחונכים. תודה בכל זאת אירנה (בלשויה ספאסיבה)
 
למעלה