שאלה די טיפשית

Press Here

New member
שאלה די טיפשית

שיער בלונדיני - אלמנט מתכת (זהב) או אלמנט אדמה(צהוב)?
 

yoavfs

New member
מהו בלונד לדעתך?

אולי כדי להבין מהוא בלונד, צריך להבחון מה גורם לאנשים להפוך לבלונדים? אין כאן הכוונה לבלונדינים טבעי כי אם למשנים את צבע שערם. אם בלונד הוא 'אדמה', אז המעבר לצבע החדש אמור לשדר לסביבה כי הצובע הינו/ה אדם הודאג לסביבתו, הינו אימהי/ אבהי , פועל על עקרון קבלה ונתינה, סימפטי , מגשר בין בריות, חברותי, ובכלל בעל/ת מעורבות רגשית וחברתית חזקה מאוד. אך אם הבלנד הוא 'מתכת', אז המעבר לצבע החדש אמור לשדר לסביבה כי הצובע הינו/ה מסודר, בעל משמעת עצמית, אסטטיקה, ריחוק. שואף לשלמות, בעל השראה, סגור ומרוחק, טיקסי, מרוכז בעצמו, בלתי ניתן להשגה, מתנשא, מחפש את הנוצץ, אוהב מותגים, רישמי , מרוחק ואינדיבידואליסט. אז מה הוא בלונד לדעתך?
 

Press Here

New member
לפי התיאור שלך, מרגיש כמו שילוב של השניים

הדילמה אצלי היא, שאלמנט המתכת בשבילי הוא טוב, אך אלמנט האדמה לא. אני מתלבטת אם צבע הבלונד הוא בשבילי.
 

yoavfs

New member
בהומור....

את שואלת "שאלה די טיפשית", ומתלבטת אם בלונד הוא בשבילך??? מה את אלמנט 'מים'?
 

Press Here

New member
אני אמלנט אדמה חזק.

לא הבנתי את הפואנטה.. מה הבעיה בלשאול משהו כזה? זה לא שחיי תלויים בזה, אבל אם אני רוצה לצבוע מה יש?
 

yoavfs

New member
מה זה אלמנט חזק?

אין בעיה בלשאול. אין פה פואנטה. זה היה בהומור. זה בסדר לצבוע... לכל צבע. זה מסביר את ההתחברות שלך לאמנט אדמה (הכלה , נתינה וכו') מדוע את חושבת כי מתכת טובה עבורך? איך מפת ארבעת עמודי הגורל שלך בנויה (כל הזגעים והענפים שבארבעת עמודי הגורל)? אלמנט אדמה חי בפשרות. אדמה סופגת הכל. איך את מתחברת לזה?
 

Press Here

New member
ארבעת עמודי הגורל

לפי שעה- גזע Bing , ענף דרקון יום - גזע Wu, ענף חולדה חודש - גזע Ren, ענף כלב שנה - גזע Gui , ענף תרנגול אני מתחברת לאלמנט האדמה אבל לפי התאוריות שקראתי הוא לא בשבילי. אבל אלמנט המתכת מתאים לי. אז בגלל זה השאלה המקורית, האם הבלונד שייך לאלמנט האדמה או המתכת?
 
בלונד ועמודי הגורל

לא הייתי מרחיקה לכת ובוחרת את צבע השיער למפת 4 עמודי הגורל. התאימי את הצבע לטבעך, לצבע עורך, לטעמך האישי. חיזוקים עוצמתיים יותר יכולים להיות התאמה לכוכב ההר שאת ישנה עליו (במפת הבית, ובחלוקה קטנה של מפת החדר!! חשוב ביותר), עיסוק,תחביב, מזון ואף קריסטלים- שבהחלט יכולים לתרום באיזון אלמנטים אלו. לגבי איזה אלמנט הוא הבלונד - ובכן יש שנוטה לזהב, יש שנוטה לצהוב יותר, כך שיש לבחון כל צבע באופן אישי.
 

Press Here

New member
זה בדיוק ההיפך, שהבלונד לא מתאים לי חח

לפי ארבעת עמודי הגורל אלמנט האדמה לא מתאים כך שאני מנסה להתאים יותר לאלמנט המתכת. ולפי כוכב ההר זה מתאים מאוד כי יש לי 8 הר בחדר =) תודה רבה =)
 
שיער

בחרי בצבע שיער ההולם אותך ושעונה על טעמך. קיצוניות אינה נכונה לשום מצב, קחי את הדברים באופן רגוע יותר, לא צבע השיער הוא מה שיביא לאיזון. עבודה פנימית לאיזון ולפיתוח תכונות מאזנות הן המומלצות. שבוע מקסים אושרה
 

yoavfs

New member
זה מסביר מדוע אנשים צובעים את שערם לירוק.

ישנם אנשים שצבע הדומיננטי של הבגדים שלהם בארון נמצא על סוג צבע ראשי אחד עם נטייה לגוונים באותו התחום, וזה לא סתם כי יש אנשים שאוהבים צבע מסויים ואילו אחרים סולדים ממנו, כולנו יודעים כי לצבעים תדר אנרגטי, וצבע משדר לסביבה דבר מה. זה מסביר מדוע אנשים צובעים את שערם לירוק. אני לא ממליץ לצבוע שיער כתיקון לחמשת האלמנטים, פשוט רציתי לדעת מדוע לדעת אין האדמה טובה לה.
 

yoavfs

New member
בלונדית עם ארסנל בגדים אדומים (צבעי אש)

את אדמה יאנג בלי מספיק תמיכה מהאש ועם עודף מים, אין מספיק תמיכה של 'עץ' ל'אש' שתומכת באלמנט הראשי שלך. הדבר האחרון שאת צריכה הוא חיזוק מתכת. לא סתם את צבעת את קיר חדר השינה בכתום. אם צביעת שיער זה סוג של תיקון בחמשת האלמנטים עבורך, כדי לך להתחבר לצבע 'אש', קרי ג'ינג'י. אין דבר כזה שאלמנט שהוא זהה לאלמנט הראשי (גזע היום) הוא לא טוב לאדם (בעל המפה), אולי הוא לא צריך אותו כי יש לו מספיק ממנו , אבל בטח לא ברמה של "לא טוב". הכי חשוב במפה זה התמיכה לאלמנט הראשי, ובמקרה שלך זה האש, זה שיש לך גזע אש בשעה זה לא מספיק (ומעט אש בענף החודש). אז אם בא לך להיות חתיכה מהממת ובלתי ניתן להשגה לכי על בלונד, אך אם את רוצה לנסות להתחבר למהות שבך זה לא הכיוון. נושא ההודעה הזו הוא נסויון לפתרון מאוזן בין הרצונות שלך ובין הצרכים שלך.
 

Press Here

New member
היה לי כבר שיער אדום :)

תודה יואב, זה היה מאוד שימושי :) את מה שכביכול חשבתי שהם האלמנטים הטובים והמזיקים לי, מצאתי מהאתר הזה geomancy.net, כמו את רוב התאוריות שלי. בעצמי אני לא יודעת איך הם הגיעו לזה, יש להם מחשבונים. אני חושבת שהם ביססו את החישוב עפ"י התאוריה של חיזוק חמשת האלמנטים, כלומר יאנג=אדמה חזקה, לא צריכה הרבה אדמה, או אש בשביל לחזק את האלמנט עוד יותר, צריכה מתכת ששמה את אנרגיית האדמה שלי לשימוש, ועץ אני לא יודעת איך הגיעו לזה. אבל תודה :) ואושרה החלטתי על הבלונד עוד לפני שבכלל חשבתי על פנג שואי, אבל בכל זאת רציתי לדון קצת באלמנטים שמתאימים לי ואלו שלא. אני לא מבינה מה הקיצון כאן. ואם כבר עלה הדיון, רק רציתי לדון על אלמנטים, לא קשור לצבע השיער, כי בכל מקום שנתקלתי בו הופתעו לדעת כשאמרתי שעץ ומתכת טובים בשבילי, ואש ואדמה לא. אז רציתי לשמוע דעה.
 
למעלה