שאלה - הבת שלי בת חודשיים וישנה

naamaep

New member
שאלה - הבת שלי בת חודשיים וישנה

היא ישנה כל הלילה מ1 בלילה ועד עכשיו השאלה שלי אם להעיר אותה או לתת לה לישון? זה לא הרבה מדי שעות? היא בת חודשיים
 

b o t t e n

New member
להעיר../images/Emo70.gif

זה באמת יותר מידי. ואולי היא מתחילה להיות חולה. תמדדי לה חום
 

anny12

New member
אם היא לא חולה,

לא להעיר, מה פתאום להעיר ילד ???????? אם זה באופן קבוע, היא אוכלת טוב, עירנית במהלך היום ולא אפטית אני לא רואה שום סיבה להעיר אותה......
 

אילתית 2

New member
לדעתי לא להעיר

אם לא חולה, אוכלת ואין בעית משקל והתפתחות והכל תקין אין סיבה להעיר מה שכן אם הבנתי כתבת שישנה מ 1 בלילה עד 9 בבוקר? אולי כדאי להתחיל לשנות לה לאט לאט את סדר היום וליצור שיגרה יומית כדי שתלך לישון יותר מוקדם וכמובן תקום גם בשעה סבירה ולא תהפוך את היום ללילה והלילה ליום אבל זה תהליך שלוקח קצת זמן
 
נורמלי לחלוטין

לישון מ 1 בלילה עד 9 בבוקר זה לא להפוך יום ללילה ולילה ליום. אם היא אוכלת כמו שצריך ומבסוטית במהלך היום - זו שינה תקינה לחלוטין ואין סיבה להעיר. הבת שלי, בת חודשיים וחצי ישנה מ 12 בלילה עד 10 בבוקר כל יום, ואני מברכת על כך. ככה גם היא ישנה טוב וגם אני. אם אין סיבה להעיר (לצורך עליית משקל יזומה וכו') - לא מעירים תינוק ישן.
 

goolo123

New member
מה פיתאום להעיר.הקטנה שלי

ישנה מגיל חודש וחצי ,11-13 שעות רצוף!!!מ-8 בערב .והיא נולדה 2 קילו....מעולם לא היערתי אותה,לא סתם אומרים שכשהם ישנים הם גדלים...היום היא כמעט בת שנה,וכמובן ממשיכה לישון ניפלא בלילות (להוציא מחלות ושיניים)...
 

naamaep

New member
היא ישנה ככה כבר מגיל חודש

אבל השבוע היא קצת מצוננת ומשתעלת והלכנו לרופאה ונתנה לה טיפות אף וטיפות לבליעה
 

galya13

New member
../images/Emo207.gif גם הבת שלי בת חודשיים ובדיוק

כמו אצלך כל יום הולכת לישון ב-1 בלילה ועד 8-9 בבוקר. האמת היא קמה פעם אחד לקראת הבוקר יונקת וממשיכה לישון. אז האם מישהי יודעת איך באמת אפשר קצת להזיז לה שתישן נגיד את אותם שעות , אבל שעתיים קודם. נגיד שתילך לישון ב-11 בלילה במקום 1, ולא אכפת לי שתקום ב6-7, במקום ב8-9. האם אפשר לעשות את זה? או שהיא צריכה לבד עם הזמן לישון יותר מוקדם?
 

אילתית 2

New member
סתם שאלת התעניינות מה הם עושים עד 1

בלילה? איך מתנהגים? או יותר נכון מה אתם עושים איתם? אצלי אני תמיד דאגתי מגיל אפס להקנות את ההרגל של שיגרת היום בערב 19:30 מקלחת לפעמים עיסוי לבייבי בקבוק ולישון הגדולה כמובן ארוחת ערב מקלחת סיפור ולישון בזמן זה הבית מעומעם מאורות ואווירה רגועה של לפני שינה - אין משחקים אין טלויזיה - הילדים הולכים לישון הגדולה אחד מאיתנו הולך איתה למיטה סיפור ליטוף נשיקה שוכבים לצידה והיא נרדמת הקטנציק נותנת לו בקבוק במיקרה ולא נרדם - מרגיעה אותו ומרדימה אותו או שוכב במיטה חושך ושקט מלטפת ונרדם או על הידיים ולפעמים קצת אחרי שעת השינה אבל לא 1 בלילה מה אתן באמת עושות? מתי אתן ישנות?
 

galya13

New member
תשובות

קודם כל אני ישנה מ-1 בלילה עד 7 בבוקר בערך. ביום אני לא ישנה. לפעמים תינוקת נרדמת למשל ב21:00, ואז היא מתעוררת אחרי שעה, ורוב הזמן בוכה, כאילו מכאבי בטן. כי גן אחרי הנקה אפילו היא בוכה. או סתם לפעמים שוכבת ולא רוצה לישון, ואחרי כמה זמן מתחילה לצרוח, לא יודעת למה. או שרוצב ידיים, אבל בעצם גם בידיים הרבה פעמים בוכה בשעות האלה. ביום היא כימעט ולא בוכה בכלל. גם הילדה הגדולה (בת שנתיים וחצי), בגללה לא נרדמת בשעות שלה, כי היא מפריע לה להירדם ,בגלל הבכי. וגם הגדולה מתעקשת לישון איתי, ולא עם בעלי. אז היא מחכה לי. בקיצור בלגן שלם ניהיה לנו עם סדר יום. רוצים לשנות איכשהו, ולא יודעים איך בדיוק.
 

Ginger333

New member
כנראה היא סובלת מגזים

תנסי עיסוי בטן, להרים את הרגליים כשהיא סובלת. יש גם גליקול או גרייפ ווטר, שזה חומרים הומאופטיים נגד גזים, מוסיפים בכל ארוחה וזה עוזר להם.
 

אילתית 2

New member
הבנתי - מקווה שיסתדר במהרה

תראי לגבי הבייבי - בטוחה שבדקתם הכל אבל אולי בכל זאת גזים / שיניים - כן כן שיניים הגדולה שלי הוציאה שיניים בגיל 3 חודשים בדיוק יצאו 2 שיניים קדמיות כך שתביני שהרבה לפני התחיל הבכי והכאבים בלי שעלה לי בראש בכלל שזה יכול להיות שיניים כל כך מוקדם והבייבי הקטן שלי הוציא 2 שיניים בגיל 4 חודשים גם התחיל הכאב הרבה לפני שבצבצו השיניים אבל כבר ידעתי והפנמתי שהילדים שלי כנראה מחכים לסטייק אז מוציאים מוקדם את השיניים
בכל מקרה תנסי לבדוק את סיבת הבכי ולטפל באותה סיבה לגבי הגדולה היה לי את זה גם כי לפני הלידה היתה כמובן מחוברת אלי ופתאום הגיע הקטנציק וזה זמן של שניהם היה לבקבוק ושינה מה שאני עשיתי הגדולה שלי גם בת שנתיים וחצי - אם לא רצתה להיות עם בעלי אני הלכתי איתה למיטתה (ישנה במיטת נוער) הייתי יושבת עם הקטנציק עלי (בהתחלה עוד הנקתי אח"כ עם בקבוק) הולכת אליה למיטה הוא עלי ואני לדידה או אוכל ואני מלטפת אותה החדר חשוך ושקט וככה ברוגע שניהם היו נרדמים שניהם איתי ואני עם שניהם לאחר כמה זמן הצלחנו והיא התחילה ללכת לישון כשבעלי לצידה - שוכב לידה ממציא לה סיפורים מצחיקים לפני השינה או שוכב לידה בחדר חשוך עם אור קטנטן ומספר לה ספר (היה קבוע לנו תפלילילה אבל בתקופה האחרונה מככב "לחש קסמים" ספר מעולה היא אוהבת אותו מקשיבה וכמה דקות לאחר מכן נרדמת) שיהיה בהצלחה ורק בריאות
 

פלגיה

New member
לא עד 1 בלילה

אבל אצלינו שעת השינה מאז ומתמיד היתה 11 בלילה, והאמת? אפילו מאוד נחמד לי עם זה, כי אז יש לי הרגשה שאני נמצאת איתה הרבה שעות. אצלי לא ריאלי לעשות שיגרת לילה ב- 19:30. כי אז הבית ער במלוא עוזו, ויש לנו ארוחת ערב, ומקלחות לכולם, וסיפורים ודיבורים ועניינים.
 

Ginger333

New member
טקס שינה אתם עושים?

זה מה שהזיז לנו את השעות. אמבטיה ב-20:30 ולמיטה עם אורות כבויים, מוצץ ומוזיקה שקטה עד שיירדם. בהתחלה הוא לא היה נרדם עד 12-1, אבל לא ויתרתי, הייתי יושבת לידו,מוציאה אותו מהמיטה לינוק אם צריך ומחזירה לשם, הכל בחושך ובאווירת לילה. אחרי כמה ימים הוא התחיל להרדם מוקדם יותר. עכשיו הוא נרדם קבוע ב-10 בלילה (בן 3 חודשים)
 

galya13

New member
חשבנו באמת לנסות מין סדר יום כזה

שהולכים לישון באותה שעה וכיבוי אורות. אבל לא תמיד יוצא באותה שעה. גם בעלי חוזר לפעמים מאוחר מעבודה, אז עד שהוא מגיע, עד שעוזר לי לארגן ילדים לישון, יוצא כבר מאוחר.
 
למעלה