שאלה - המצעד השנתי של גלגלצ.

YugiBoy

New member
שאלה - המצעד השנתי של גלגלצ.

לילה טוב לכם! אני צריך מידע לגבי המקומות הראשונים במצעדים השנתיים של גלגלצ החל משנת 2000, גם במצעד הלועזי וגם במצעד העברי. אשמח אם תוכלו להגיד לי איפה ניתן למצוא את המידע (או לכתוב אותו כאן, במידה ויש לכם ואתם בטוחים שמדובר בשירים הנכונים). הכוונה היא לשיר שזכה במקום הראשון בלועזי ובעברי. תודה!
 

me123

New member
בבקשה../images/Emo13.gif

מצעדים לועזיים: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1592&MessageId=110999721 מצעדים עבריים אפשר למצוא בויקיפדיה. תרשום "מצעד שנתי עברי" או משהו בסגנון והוא יראה לך
ממה שזכור לי: תשס"ה: מירי מסיקה - לשם תשס"ו: הראל סקעת - ואת תשס"ז: סינרגיה - תראי זה אני תשס"ח: ארי גורלי ורעות יהודאי - דבש לא זוכר את השאר
 

YugiBoy

New member
תודה!איפה אפשר למצוא את השאר?

אני צריך את המצעד הלועזי של 08, ומצאתי בויקיפדיה את המעצדים העבריים החל מ-03, והשאר שם זה מרשת ג' - אז אשמח לדעת מה היו המקומות הראשונים בשנים 00-03 במצעד העברי. תודה!
 

limors2

Active member
את הלועזי של 08 תוכל למצוא בטאגליינס של הפורו

*ם.
 

TheRasmus

New member
שיר השנה בגל"צ תש"ס - תשס"ג

תש"ס - שלומי שבן - "אריק" (ברשת ג' היה "לכל אחד יש") תשס"א - טיפקס - "יושבים בבית קפה" (ברשת ג' היה "יאללה לך הביתה מוטי") תשס"ב - חני פיטרסבורג ושרית וינו אלעד - "דרכנו" (כמו ברשת ג') תשס"ג - הפרוייקט של עידן רייכל - "אם תלך" (כמו ברשת ג')
 
למעלה