שאלה לבוגרים שכאן..

שאלה לבוגרים שכאן..

חשבתם פעם למה אחרי הסקס כל התשוקה נעלמת? את רודף אחרי משהו שהתשוקה נעלמת רגע אחרי..?צירו מצב שלא היה נשים בעולם התשוקה היתה אלוקית כמו פעם עובדים לעבודה זרה סוג של תשוקה..איפה נעלם כל הרצון של הדור ההוא למגע ..מה הם גילו שם שאנו רודפים אחירו שניים והתשובה בשאלה לחכמים בלבד שקראו..נסו יותר לאוהב סקס לא מביא אהבה (אהבה מביאה לתשוקה..לא סקס)
 
תשובה לשואל

שאלת לאן נעלמת התשוקה לאחר הסקס. לאן נעלם התיאבון לאחר הארוחה? האם היעלמו הזמנית של התיאבון מעידה ולו במשהו על איכות הארוחה, רמת האירוח, טיב המזון שהוגש ואיכות השירות? תשוקה נוצרת מכמה גורמים, שאחד עיקרי בהם הוא הורמונאלי. עם הגעה לפורקן מיני משתנה המצב ההורמונאלי בגוף בצורה די דרמאטית בד"כ, ובנוסף למס' שינויים פיזיולוגיים נוספים, נעלמת לה התשוקה לזמן מה. מנגנון אבולוציוינ שנועד לשמר ולאגור אנרגיה לפעולת הרבייה הבאה. מה שאתה מצפה לו הוא הוא החורג מהנורמה, שכן אתה מבלי משים מתנגד למחזוריות (שבה יש םעולה ומנוחה). הציפיה שלך היא שתהיה תשוקה תמידית. תשוקה איננה סותרת אהבה, שאיננה סותרת תשוקה. וביחס לפער הדורות שעליו אתה מרמז, כבר אמר החכם באדם קהלת/שלמה המלך: "מה שהיה הוא שיהיה, ומה שנעשה הוא שיעשה, ואין כל חדש תחת השמש ... כל הנחלים הולכים אל הים, והים איננו מלא, אל מקום שהנחלים הולכים - שם הם שבים ללכת ... כל הדברים יגעים, לא יוכל איש לדבר, לא תשבע עין לראות, ולא תמלא אוזן משמוע". שמור נפשך ושיהיה לך שבוע טוב.
 
כל רצון גשמי מסתיים לאחר שהוא מתמלא..

כי כך נבראנו. הדבר אמור לא רק לגבי סקס ואוכל, גם לגבי בגד שכ"כ רצינו , לגבי מכונית שחסכנו בשבילה, ומה לא.. גוף האדם, המוח האנושי והטבע בכללו, בנויים על התמלאות והתרוקנות. לאחר שהושג התענוג, נעלם הרצון. רק בעולמות הרוחניים התענוג לא מסתיים לעולם, הוא אינסופי - כמו הטבע של העולם הרוחני.
 

מיואשת29

New member
לי יש שאלה הפוכה -

האם אצלכם, הגברים, תיתכן אהבה של גבר לאשה, לא אפלטונית, אך גם ללא תשוקה?... היה לי חבר שש שנים, אני הכרתי אותו מגיל 23, והייתי בתולה..הוא אהב אותי אהבת נפש, נפרדנו באמצע, אחרי שלוש שנים, והתקאמבקנו אחרי שנתיים. לא הפסיק לומר כמה שהוא אוהב, הייתה אהבה עצומה, אבל דבר אחד היה חסר- תשוקה. גרנו יחד בשתי התקופות בהן היינו יחד. לי יש בעיה "קטנה", שנקראת וגיניזמוס, הגוף פשוט נסגר, והוא לא הצליח להכנס. הייתי אצל רופאים שאמרו שהכל יותר ממושלם אצלי, ושאני בריאה לגמרי. הכל היה רק בראש. בכל אופן, זו הסיבה שנפרדנו.. באיזה שלב ירד לו החשק, ונוצר מצב שלמרות שמאד רציתי, הוא כבר לא רצה. הפסיק להאמין שנצליח. מה גם שבכל השנים האלה היו מעט מאד נסיונות חדירה, היה סקס ללא האקט עצמו.. רק המסביב, והיה כיף. בשנתיים שלא הייתי איתו, טיפלתי במצב, הצלחתי גם להכניס טמפון, ואפילו דילדו. חשבתי להמשיך הלאה עם אחרים אבל לרוב הגברים אין מודעות להגיינה או לסקס בטוח , לא מעוניינים בקונדום, ומבחינתי, זה כלל ברזל. ואם כבר הסכימו לשים קונדום, הבחור לא שטף ידיים לפני ששם את הקונדום (זה לא רק מניעת הריון אלא גם מיקרובים.. ואם "עושים ביד" ואח"כ מלבישים את הקונדום עם הידיים שלך תדע מה יש עליהן, מה עשינו בזה?..) לצערי גיליתי שהמצב קשה.. כיום אנחנו חיים בתקופה שבה כל המרבה הרי זה משובח, ובחורים מעדיפים בחורות עם ניסיון. או לפחות כאלה ש"זורמות" בכיף.. אני לא כזו. ברגע שאני רואה שאין מודעות, אני קמה והולכת, למרות שאני די.. חרמנית. אבל הבריאות יותר חשובה לי מסיפוק רגעי.. צטערת.. עד היום, שבעה חודשים מהפרידה, אני עוד אוהבת את האקס, הוריו שולחים לי ברכות לחגים, וגם הוא שלח, וכנ"ל הוריי..שניהם אוהבים מאד זה את זה (הוריי והוריו), נוצרה ביניהם חברות מקסימה מהרגע שהכרנו ביניהם, לשנינו גם היה קשר מדהים, כך שאלמלא הבעיה שלי, היה יכול להיות משהו באמת טוב.. הוא אף אמר פעמים רבות שהוא רוצה עתיד איתי. אבל מצד שני.. הבעיה קיימת, ובסופו של דבר הוא החליט שזה לא עובד, ופשוט עזב. אם כי עדיין שומר על הקשר ומעדכן אותי במיילים לגבי האחיין המתוק שלו. (כשזחל, וכשהתחיל ללכת למשל) ואני מוצאת את עצמי בוכה הרבה, ומתגעגעת אליו.. אם הייתה דרך כלשהי לחזור אליו או לעשות משהו לשיפור המצב.. יש רעיונות? אשמח אם גם תענו על השאלה ששאלתי בשורה הראשונה תודה חבר'ה אני...
 
למעלה