שאלה לבעלי המקצוע בפורום.

אסף0202

New member
כניראה שלא הבנת בדיוק את הבעיה.

את האינפקציות האלה אני מכיר וגם לי היו איזה 3, 4 כבר אבל עכשיו מה שיש לי זה כבר מאוחר מידי, לא משנה איזה עגיל אני אשים עכשיו זה ישאר.
 

topik

New member
עצה מאחת שמבינה...

לפי התיאור שלך, כנראה שמדובר בצלקת קלואיד. זוהי רקמה צלקתית שגדלה מעבר לגבולות של צלקת רגילה. היא מעובה וקשה ומורמת מעל העור. הסיבה לא ברורה. כל פגיעה בעור כמו ניקוב אוזניים, קרעים בעור וכירורגיה עשויים לגרום לקלואיד באנשים שיש להם נטיה לכך. אני ממליצה לך לפנות למומחה בכירורגיה פלסטית על מנת שיאבחןזאת. קיימות מס' אפשרויות טיפול כמו:הזרקת סטרואידים למקום, הקפאות בחנקן וחבישת לחץ עם יריעות סיליקון. שווה לנסות!
 

אסף0202

New member
שאלה לבעלי המקצוע בפורום.

שלום שמי אסף ואני בן 16 וחצי ואני עונד עגיל באוזן, לפני כשנה השתמשתי בעגיל שכניראה לא היה איכותי וגרם לי לדלקת, כאשר השתיימה הדלקת החזרתי את העגיל אל האוזן ברוב טיפשותי ובמחשבה כי האוזן "תתרגל" לחומר (ד"א העגיל כמו כן שינה את צבעו, כלומר היה לו ציפוי בצבע זהב ולאחר שבועיים בערך העגיל היה כבר בצבע כסף לגמריי). כאשר השכלתי להוריד את העגיל, שזה היה כבר מאוחר מידי, גדל במקום בצד האחורי של התנוך מין בלוטה כזאת אדומה ומאוד מכוערת שכבר לא הייתה בלוטת המוגלא המוכרת שמופיעה כאשר ישנה אינפקציה באוזן כתוצאה מעגיל, אלא ממש רקמה חיה שנוצרה במקום. פניתי לכירורג פלסטי שמטפל ברמה"ש ויש במקום גם חדר ניתוך אשר יאפשר את הליך ההסרה, אך לטענתו דבר זה אינו מומלץ להסרה כיוון שלעיתים לאחר ההסרה גודל גוף יותר גדול במקומו של הקודם, ועל כן יצאתי ממרפאתו נפול פנים ומיואש. השאלה שלי היא האם עדיין יש תקווה וניתן לעשות משהו או שמצבי ישאר כך לעד? בתודה מראש, אסף.
 

אסף0202

New member
הלכתי לכירורג

והוא אמר שמניסיונו לא מומלץ לחתוך מכיוון שיש סיכוי גבוה לכך שזה יגדל בחזררה. אבל לגביי שאר הדברים שאמרת שאפשר לעשות לא שמעתי ולכן אני מעוניין לדעת אצל איזה רופא אני יכול לעשות את זה. נ.ב. הרופא דיבר על זריקות מסויימות אבל טען כי זה לא מתחומו. תודה.
 

topik

New member
בהמשך לתגובתך...

אתה צריך לפנות לרופא עור או לכירורג-פלסטי(פלסטיקאי)ולא לרופא כירורג! כירורגיה פלסטית וכירורגיה הם שתי תחומים שונים!!! שיהיה לך בהצלחה!
 

topik

New member
../images/Emo26.gif

הבנתי שהיית אצל כירורג פלסטי אך מכיוון שהוא אינו מטפל בבעיה שלך אז תפנה לכירורג פלסטי אחר .לרוב, הפלסטיקאים שעוסקים בבעיה מסוג כמו שלך הם פלסטיקאים שעובדים בבית חולים ציבורי.עדיף שתברר דרך קופת החולים שלך את הפרוצדורה להיבדק אצל רופא מומחה מתחום הפלסטיקה בבית החולים שהכי קרוב לביתך.
 
למעלה